تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۵
کد مطلب : ۴۲۹۷۱۵
درشورای راهبردی جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

ازدواج آسان به لطف کرونا

۰
ازدواج آسان به لطف کرونا
کبنا ؛معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست مشترک شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی و شورای راهبردی جمعیت استان در یاسوج گفت: شرایط کرونایی فرصتی مناسب برای ترویج و نهادینه کردن روزافزون فرهنگ ازدواج آسان در این استان است به طوری که یک الگو برای مردم استان شود.
احد جمالی با بیان اینکه باید در شرایط کرونایی تا حد امکان از برگزاری آیین‌های عروسی شلوغ در این استان پرهیز شود، افزود: تأکید آموزه‌های دینی بر آسان سازی ازدواج برای کمک به تحکیم هر چه بیشتر بنیان خانواده‌ها است.
وی با بیان اینکه دولت دوازدهم و دولت‌های قبلی اقدام‌هایی ارزنده به منظور ترویج و نهادینه کردن هر چه بیشتر ازدواج آسان انجام داده اند بر لزوم آموزش بیش از پیش مهارت‌های زندگی به زوج‌های جوان کهگیلویه و بویراحمد قبل و پس از ازدواج تأکید کرد.
جمالی با اشاره به گسترش روزافزون انواع آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی از جمله طلاق در کشور و کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: باید برای کاهش این معضلات در استان از ظرفیت نخبگان، اهل فن، علمای دینی و دانشگاهیان بهره گرفت.
جمالی به نقش سازنده و تاثیرگذار اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه رسیدگی به مسائل و مشکلات جوانان این استان اشاره کرد و ادامه داد: همه دستگاه‌های اجرایی و به ویژه نهاد‌های فرهنگی استان همکاری و مشارکت لازم را انجام دهند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رویکرد رشد جمعیت مبنای اصلی برنامه ریزی‌های کشور قرار گرفته و باید در کنار این افزایش جمعیت مقدمات و الزام‌های آن نیز مدنظر باشد.
جمالی اضافه کرد: تحقق هر چه مطلوب‌تر سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در مورد رشد جمعیت مستلزم علمی‌تر بودن برنامه‌ها و شتاب بخشی در اجرا است.
وی افزود: برنامه ریزی و آگاه سازی برای افزایش جمعیت در کهگیلویه و بویراحمد با جدیت در دستور کار متولیان امر و مسؤولان اجرایی این استان قرار گیرد.
جمالی با اشاره به ایجاد تحول مطلوب در اداره کل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد با سیستمی و هوشمند شدن فعالیت‌های آن، بیان کرد: بدلیل بروز بودن داده ها، آمار و اطلاعات شرایط لازم برای برنامه ریزی‌های بهتر و دقیق‌تر در استان فراهم شده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اطلاعات، آمار و داده‌ها هر چه قدر که دقیق تر، حساب شده‌تر و بموقع باشند بهتر می‌توان برای کشور برنامه ریزی و تصمیم گیری کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

اختلاف 49 میلیونی حقوق این دو نفر

اختلاف 49 میلیونی حقوق این دو نفر

جلسات بررسی حداقل دستمزد کارگران در حالی این روزها برگزار می‌شود که رقم‌ها به نظر می‌آید ...
آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

دوره حضور دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا در قدرت، با این کشور کاری کرده که دیگر ...
ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

 در صورتي که جنگي در منطقه رخ دهد همه توجه‌ها به اين جنگ منعطف خواهد شد و بالطبع توجه ...
1