کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

پیام تسلیت آیت‌الله ملک‌حسینی بمناسبت درگذشت یکی از بزرگان بویراحمد و دنا

25 دی 1399 ساعت 14:05

حضرت آیت الله ملک حسینی نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیام تسلیتی در گذشت «مشهدی فرهاد زرافشان» از نامداران بویراحمد و دنا را تسلیت گفت.


حضرت آیت الله ملک حسینی نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیام تسلیتی در گذشت «مشهدی فرهاد زرافشان» از نامداران بویراحمد و دنا را تسلیت گفت.
به گزارش کبنا، فرهاد زرافشان یکی از بزرگان شهرستان‌های بویراحمد و دنا است که مردمداری، درستکاری، خیرخواهی و مصلح بودن او زبان زد عام و خاص بود، او به تازگی دارفانی را وداع گفت که حضرت آیت الله ملک حسینی با ارسال پیام تسلیتی درگذشت آن مرحوم را تسلیت گفت.

 
وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
 بشارت باد صابرانی را، صابران را که این آیه مبارکه توصیفی که از صابران می‌کند با نگاهی که ما به صابران داریم متفاوت است. ما احساس می‌کنیم گریه نکردن وامر مشابهان یعنی صبر، یک باور صبر یک احساس و یک گفتار است از خداییم و به سوی خدای متعال می‌رویم چه طلبکاریم از که طلب می‌کنیم.
 آنکس که داد همانکس گرفت عزیزی محترمی ازمیان ما رفت انسان مصلح، انسان قابل اعتماد، انسانی که بزرگ بود در میان بستگانش و شایسته اکرام و احترام کسی که دلسوز بود و برای حل اختلاف همیشه آماده، مشهدی فرهاد زرافشان رضوان خدا بر او باد.
 تسلیت عرض می‌کنیم به همه عزیزان و بستگان این مرحوم حشر او را اهل بیت علیهم السلام از خدا متعال می‌طلبم انشاالله در ایام فاطمیه مشمول عنایت بی دو عالم صدیقه کبری (س) باشند.
 تسلیتی که عرض می‌کنم به جهت این است که همه بدانیم که باید نسبت به دردها دغدغه‌های همراه باشیم و همراهی کنیم.
 حتی اگر امری مثل کرونا وبلایی مثل این ویروس نگذارد درکنار هم باشیم تسلی دادن به هم نوعی احترام و عمق بخشیدن به دوستی‌هاست ومهم تر اینکه به همه تذکر بدهیم روزما خواهد رسید و همه مثل مرحوم فرهاد زرافشان خواهیم رفت و نیاز داریم که دیگران از ما یاد کنند برای ما طلب رحمت و مغفرت واز خدای متعال کنند همه صبور باشید و بر این صبرتان مأجور از جانب خدای متعال.



کد مطلب: 429701

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/429701/پیام-تسلیت-آیت-الله-ملک-حسینی-بمناسبت-درگذشت-یکی-بزرگان-بویراحمد-دنا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1