کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست شورای آموزش وپرورش چرام مطرح شد

بازگشایی مدارس شهرستان چرام از اول بهمن ماه

24 دی 1399 ساعت 21:49

رحیم بازی بناری مدیر آموزش وپرورش شهرستان چرام از بازگشایی مدارس چرام در اول بهمن ماه امسال خبرداد.


جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان چرام با محوریت بازگشایی مدارس از اول بهمن در حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان، مدیر آموزش و پرورش، رئیس شبکه بهداشت، بخشدار مرکزی، یکی از نمایندگان اولیا، و نماینده مدیران مدارس ابتدایی و هلال احمر برگزار شد.
به گزارش کبنا از چرام در این نشست؛ رحیم بازی بناری مدیر آموزش وپرورش شهرستان چرام با تبریک بمناسبت گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش در خصوص موضوع بازگشایی مدارس که دغدغه اصلی فرهنگیان، دانش آموزان و والدین می‌باشد اظهارداشت: آموزش حضوری شامل دانش آموزان پایه‌های اول و دوم ابتدایی در مناطق دارای وضعیت زرد و آبی براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌باشد.
 وی افزود: دانش آموزان مدارس ابتدایی و متوسطه اول و دوم دارای جمعیت کمتر از ۵۰ نفر (براساس آمار ثبت نامی در سناد) در وضعیت زرد و آبی در هفته اول بهمن ماه بازگشایی می‌شوند. (تعداد دانش آموزان در کلاس‌های حضوری، حداکثر ۱۰ نفر است).
بازی بناری تصریح کرد: با بازگشایی مدارس همچنان امر تدریس در فضای مجازی ادامه خواهد داشت و این بدان معنا نیست که آموزش مجازی کنار گذاشته می‌شود بلکه در بحث تکمیلی و تقویتی می‌تواند کمک شایانی به دانش آموزان کند.
مدیر آموزش وپرورش شهرستان چرام در خصوص آموزش مجازی آن دسته از دانش آموزانی که فاقد گوشی یا تبلت هستند خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت خیرین و شناسایی افراد نیازمند می‌توانیم بخش عمده‌ای از این مشکلات را حل کنیم.
هادی فتاحی اصل فرماندار شهرستان چرام در در این نشست در آمادگی مدارس جهت بازگشایی گفت: مدیر مدرسه موظف است نسبت به تشکیل شورای مدرسه اقدام کند و براساس مصوبات شورای مدرسه و انجام اقدامات لازم، زمینه حضور دانش آموزان را در مدرسه فراهم آورد. ترتیبات اجرایی، اعم از ابلاغ به مدیران مدارس، تشکیل شورای مدرسه و برنامه ریزی نحوه حضور دانش آموزان در مدرسه و نحوه گروه بندی، نحوه اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و اطلاع رسانی مناسب و به موقع به خانواده‌ها باید تا قبل از پایان دی ماه انجام شده باشد. به گونه‌ای که کلیه دانش آموزان مشمول و خانواده‌های آنان باید از میزان، زمان، نحوه حضور و دستورالعمل‌های بهداشتی مربوط آگاه باشند
 فتاحی اصل بیان کرد: از همه اعضای شورای آموزش و پرورش و شورای اداری شهرستان تقاضا داریم تا در تجهیز و آمادگی لازم جهت رفع کمبودات موجود در مدارس اعم از ماسک و مایع دستشویی و مواد ضدعفونی از هیچ تلاشی غافل نشوند.


کد مطلب: 429679

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/429679/بازگشایی-مدارس-شهرستان-چرام-اول-بهمن-ماه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1