تاریخ انتشار
جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب : ۴۲۹۴۶۴
بررسی فضای مجازی گچساران و باشت؛

تاجگردون: حق‌الناس چه می‌شود؟ / ماجرای این شش ضلعی چیست؟ / برنامه انتخاباتی و یا توهین به بزرگان کهگیلویه و بویراحمد؟

۵۴
۷
تاجگردون: حق‌الناس چه می‌شود؟ / ماجرای این شش ضلعی چیست؟ / برنامه انتخاباتی و یا توهین به بزرگان کهگیلویه و بویراحمد؟
کبنا ؛فضای مجازی حوزه انتخابیه گچساران و باشت این روزها سخت درگیر مسائل سیاسی و انتخابات میاندوره گچساران و باشت شده است و روزگذشته دادستان گچساران از نشست صمیمی با کاندیداها خبر داد و اظهار داشت: در این نشست تذکرهای لازم داده می‌شود و رسانه‌ها مراقب باشند که اخلاق و قانون را رعایت کنند.

به گزارش کبنا، غلامرضا تاجگردون در آخرین پست اینستاگرامش، کلیپی از پزشکیان نماینده مجلس در دفاع از خود به اشتراک گذاشت و نوشت: «امروز هجدهم دی ماه درست شش ماه است اعتبارنامه من در مجلس انقلابی رد شد. درسته خیلی از اونایی که منفی رأی دادند و حتی به اعتبارنامه من اعتراض زده بودند پیام یا زنک زدند و به نوعی حلالیت وطلب بخشش و من هم از حق شخصی خودم به جز سه چهار نفر گذشتم ولی با حق الناس چه؟»
   
همچنین پیج اینستاگرامی که تازه راه افتاده با نام «گچساران 1400» با قرار دادن تصویر زیر، نوشته است؛ این شش ضلعی اتحاد نانوشته‌ای بود برای ذلت گچساران و باشت با مرکزیت سید قدرت حسینی. و ادامه داد: «این افراد همان کسانی هستند که یا با گزارشات کذبشان، یا با سکوت و استفاده از جایگاه هایشان، رأی پاک مردم گچساران و باشت را با همدستی نمایندگان آسانسوری جریان پایداری در مجلس یازدهم لگدمال کردند و مردم این شهرستان را دو سال از داشتن نماینده محروم کردند.»

            
علی رضایی از فعالین اجتماعی و سیاسی گچساران، در مطلبی به این تحرکات انتخاباتی هواداران تاجگردون واکنش نشان داد و در مطلبی نوشت: «در حالی که نزدیک به 6 ماه به انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه گچساران و باشت مانده است و مردم این دو شهرستان و کل استان کهگیلویه و بویراحمد درگیر مسایلی مانند کرونا، بیکاری، فقر و... هستند، فعالیت‌های انتخاباتی در گچساران و باشت به شدت در حال پیگیری است.
در چنین شرایطی که تعدادی از مدعیان انتخابات برای کسب جایگاه نمایندگی مجلس در گچساران و باشت در حال فعالیت هستند، برخی طرفداران تاجگردون با ایجاد صفحات هواداری در شبکه‌های اجتماعی و مجازی به دنبال تخریب رقیبان و ایجاد اختلاف در استان کهگیلویه و بویراحمد هستند. یکی از این گروه‌های هواداری تازه تأسیس که از عنوان، گچساران 1400- اصلاحات موج سوم، برای صفحه اینستاگرام خود استفاده نموده است، در مطلبی کوتاه و با انتشار تصویر 7 نفر از شخصیت‌های محترم و بزرگوار استان کهگیلویه و بویراحمد، توهینی بزرگ به تمام مردم استان داشته است.
این طرفداران تاجگردون که اکنون هوادار حضور و قدرتنمایی ساسان تاجگردون هستند، از اتحاد 6 ضلعی برای ذلت گچساران و باشت نام برده‌اند که وقتی اضلاع آن که در واقع 7 ضلع و محور هستند، نگاه کنیم، تمام ایلات، طوایف، نواحی و شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد را به القابی نادرست همانند؛ «خیانت و ذلت و... متهم نموده‌اند!
غلامرضا تاجگردون بعد از شکست تاریخی در ورود به مجلس یازدهم و رد اعتبار توسط نمایندگان مجلس که گویا سبب برخی نگرانی‌ها برای او نیز شده است، زمانی که جدایی و ریزش شدید طرفداران خود را مشاهده نمود طی یک پیامک از عنوان خیانتکار برای رقیبان خود استفاده نمودند که همین اقدام وی سبب شده است تا برخی طرفداران افراطی و تندروی وی نیز با چنین ادبیات نادرست به رقیبان انتخاباتی و سایر بزرگان استان حمله نموده و اتهامات دروغین و توهین آمیزی را به بزرگان وارد نمایند.
اتهامات توهین آمیز طرفداران غلامرضا و ساسان تاجگردون به بزرگان استان که خود حاکی از توهین به قشرها و مناطق بزرگی از استان است را می‌توان چنین دسته بندی کرد.
 1- حجت‌الاسلام سید حاجی محمد موحد: بسیاری از مردم کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، خوزستان، فارس و ... طی 40 سال اخیر همواره ذکر خیر و خوبی آقای سید محمد موحد را بر زبان داشته و ایشان نمونه شخصیتی محبوب و خدمت‌رسان به مردم دانسته‌اند.
سید محمد موحد؛ شخصیتی است که آوازه خدمات عام المنفعه و محبوبیت ایشان بسیار فراتر از حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ بوده و حتی فراتر از دوره نمایندگی ایشان در شهرستان بهبهان، چنین شخصیت بزرگی که از بزرگان سادات نیز می‌باشند از سوی افراطیون طرفدار تاجگردون به کذابی، خیانت و ذلت متهم شده‌اند!
این اتهام توهینی بزرگ به تمامی طرفداران بیشمار آقای موحد در استان و خصوصاً حوزه کهگیلویه بزرگ  محسوب می‌گردد.
 2- دکتر ستار هدایت‌خواه: برای بسیاری از مردم استان و حتی سایر نقاط کشور دکتر ستار هدایتخواه به عنوان یک شخصیت انقلابی و متدین شناخته شده و مورد احترام حتی نزد جناح‌های سیاسی در پایتخت ایران نیز می‌باشد.
شخصیتی که سابقه دو دوره نمایندگی مردم سلحشور بویراحمد در مجلس را داشته و به عنوان فردی دانشگاهی و علمی مورد احترام تمام مردم حوزه بویراحمد بزرگ (سی سخت - بویراحمد - مارگون) می‌باشد. چنین شخصیتی که به عنوان استاد اخلاق معروف بوده و همواره در حال انجام امور فرهنگی و عام‌المنفعه به نمایندگی از نهادهای بزرگ خدمت‌رسان بوده‌اند، در توهینی بزرگ به عنوان یکی از اضلاع کذب، ذلت و خیانت نام برده شده‌اند!
اتهام دروغگویی، ذلت و خیانت به استاد ستار هدایت خواه را می‌توان توهینی آشکار و بی‌شرمانه دانست که از سوی برخی افراطیون و احتمالاً هواداران تاجگردون طراحی و منتشر شده است.
3- دکتر مهدی روشنفکر: شخصیتی دانشگاهی که با رأی قاطع مردم بویراحمد بزرگ در جایگاه نمایندگی مردم این حوزه انتخابیه قرار گرفته است، اکنون مورد حمله و توهین قرار گرفته و به ذلت و خیانت متهم شده است.
شاید طرفداران تاجگردون فراموش نموده‌اند که در تیرماه امسال و اوایل رد اعتبار غلامرضا تاجگردون به شدت دست به دامن آقای روشنفکر شده بودند تا ایشان به عنوان نماینده معین، کفالت گچساران را قبول نموده و در خدمت امیال قدرت طلبانه تاجگردون قرار گیرد که آقای روشنفکر از پذیرش چنین امری امتناع نمودند.
آقای دکتر روشنفکر که دارای شخصیتی علمی و دانشگاهی بوده و مورد حمایت اکثریت مردم بویراحمد بزرگ هستند، فارغ از جناح بندی‌های سیاسی و طایفه‌ای توانستند وارد مجلس یازدهم شوند و اتهام دروغگویی، خیانت و ذلت به ایشان را باید اتهامی دروغین و بی‌شرمانه دانست.
 4- حجت‌الاسلام سیدامین‌الله حجازی: شخصیتی آرام و محبوب که در جایگاه امام جمعه گچساران همواره به دنبال حل مشکلات مردم و اصلاح امور این شهرستان بوده‌اند همواره مورد حمله و اتهام و ایادی رسانه‌ای سیاسیون بوده‌اند.
اتهام خیانت و ذلت به این سید محترم را می‌توان توهین بزرگ و بی‌شرمانه قلمداد نمود که ناشی از عمق کینه و بغض طرفداران احتمالی تاجگردون به حجت‌الاسلام سید امین الله حجازی می‌باشد.
  5- سردار احمد خورشیدی‌آزاد: یکی از نخبگان نظامی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد که جایگاه خاصی در ایل بزرگ قشقایی داشته و از خانواده معظم شهیدان هستند، سردار احمد خورشیدی آزاد هستند که طی چند سال اخیر مورد حمله و اتهام از سوی هواداران تاجگردون و علی‌الخصوص غلامرضا تاجگردون بوده‌اند و اکنون نیز به خیانت و ذلت از سوی طرفداران افراطی او متهم شده‌اند.
 6- مهندس غلامرضا پاکدل: یکی از شخصیت‌های علمی و نخبگان مدیریتی در حوزه صنعت نفت و گاز ایران و از خانواده بزرگ ایثارگران و جانبازان که طی چند سال اخیر به شدت مورد حمله غلامرضا تاجگردون و طرفدارانش بوده است، مهندس غلامرضا پاکدل هستند که به عنوان یکی از مدیران ارشد وزارت نفت از جایگاه ویژه‌ای در حوزه نفت و گاز منطقه برخوردار بوده و مورد احترام متخصصین این حوزه قرار دارند.
سابقه حمله و اتهام به مهندس پاکدل به عنوان یکی از نخبگان متخصص حوزه نفت و مدیریت توانمند ایشان را باید یکی از نشانه‌های عداوت شدید هواداران نماینده سابق و طرفدارانش با نخبگان استان و خصوصاً مدیران و نخبگان حوزه بویراحمد گرمسیری در گچساران محسوب نمود که به سرکوبی مدیران حوزه اثرگذار علمی، سیاسی و اجتماعی طی 8 سال گذشته منجر شده است.
اتهام خیانت و ذلت به مهندس پاکدل را باید توهینی بی‌شرمانه به قشر متخصص و نخبگان استان و تمامی مردم شریف و دلیر حوزه بویراحمد گرمسیری دانست که ناشی از رویگردانی گسترده این مردمان از آنها بوده است.
 7- سید قدرت‌الله حسینی‌پور: شخصیتی که طی 6 ماه اخیر به عنوان عامل اصلی خیانت و ذلت مورد اتهام طرفداران تاجگردون و رسانه‌های نزدیک به وی قرار داشته است، سید قدرت الله حسینی پور هستند که خود از قشر سادات محبوب، خانواده محترم شهدا و از بزرگان اثرگذار حوزه باشت و بابویی بوده‌اند.
حملات و اتهامات هدایت شده از سوی هواداران تاجگردون علیه سید قدرت حسینی طی یک سال اخیر و علی‌الخصوص بعد از رد اعتبار تاجگردون در مجلس یازدهم را می‌توان نشانی از کینه قدیمی به حساب آورد. 
اتهام به تمام استان
آنچه از پیامک غلامرضا تاجگردون و همچنین اینگونه رسانه‌های مجازی نزدیک به او مشخص شده است، اینست که آنها اینقدر تشنه قدرت و ثروت هستن که وقتی قدرت و ثروت خود را در معرض خطر ببینند حرمت هیچ کس و هیچ چیز را نگه نمی‌دارند و حاضرند هر توهینی را به بزرگانی از استان، خاصه شهرستانهای گچساران و باشت روا دارند و نشان دهند، وقتی منافعشان را در خطر ببینند همه را خائن، خیانتکار و ذلت‌پذیر می‌نامند.
توهین و حمله به بزرگانی از ایل بویراحمد سردسیر؛ دکتر هدایت‌خواه و دکتر روشنفکر
توهین و حمله به بزرگانی از کهگیلویه بزرگ؛ حجت‌الاسلام موحد و حجت‌الاسلام حجازی
توهین و حمله به بزرگانی از ایل قشقایی؛ سردار خورشیدی آزاد
توهین و حمله به بزرگانی از ایل بویراحمد گرمسیر؛ مهندس پاکدل
توهین به بزرگانی از ایل باشت و باوی؛ سید قدرت الله حسینی
کینه هواداران تاجگردون به این افراد بر کسی پوشیده نبود، اما پیامک اخیر غلامرضا تاجگردون و مطالب توهین آمیز رسانه‌های منتسب و مجازی به او، همه چیز را برای مردم این استان آشکار ساخته است.
 اما کاش غلامرضا تاجگردون و رسانه‌های نزدیک به وی به این مسائل نیز توجه می‌کردند:
-  حمایت غلامرضا تاجگردون از دلار 4200 تومانی جهانگیری و سودهایی که نصیب معدود افرادی که بیشتر مورد حمایت تاجگردون و دوستانش هستند، شد.
- حمایت غلامرضا تاجگردون و شاید طراحی افزایش ناگهانی قیمت بنزین و آشوب‌های بعدی آن که منجر به مرگ ده‌ها نفر در ایران شد.
- نوچه پروری و سرکوب نخبگان در کهگیلویه و بویراحمد خصوصاً گچساران و باشت
- تبعیض و بی‌عدالتی و تضییع حقوق مردم
َ- وعده‌های عملی نشده 
و دهها مورد دیگر که در این فرصت نمی‌گنجند.
 همین توهین‌های هواداران  تاجگردون و برخی رسانه‌های نزدیک به وی بود که سبب شد تا بیشتر مردم گچساران و باشت خصوصاً طرفداران قدیمی او نیز از غلامرضا تاجگردون  جدا شده و اعلام بیزاری نمایند.
ترس از، شکستی بزرگتر از رد اعتبار در مجلس یازدهم، در انتخابات میان دوره‌ای گچساران و باشت موجب شده است تا غلامرضا تاجگردون که نزد طرفداران افراطی‌اش تقدس پیدا کند به ایجاد تنش در کهگیلویه و بویراحمد متوسل گردد.
غلامرضا تاجگردون و رسانه‌های نزدیک به او خوب می‌دانند که همه شرایط برای پایان دوره آنها در گچساران و باشت مهیا شده است و این وضعیت پایانی بر سیاست انگلیسی تفرقه بیانداز و حکومت کن آنها در استان کهگیلویه و بویراحمد است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
احسنت
باوی
Iran, Islamic Republic of
آقای رضایی که مثلا فعال سیاسی هستی 😕همه اینها بودند هستند و خواهند بود و یقینا در دنیا در آخرت جوابگوی اعمال خواهند بود
آقا پسر میفهمید یا بیشتر توضیح بدم
حق الناس
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم نمیدانید حق الناس نیست یا خودت رو به اون راه زدی آقای فعال سیاسی؟ ؟؟
عمران
Iran, Islamic Republic of
شش ضلعی که هیچی اگه ششصد ضلعی هم بشن نمیتونتد نمیتونتد به اندازه 1 دهم آقای تاجگردون کار عمرانی و آبادی کنند خودشون هم میدونند
فقط کارشون تخریب آدمهای باسوادتر از خودشون هست
خدا از این شش نفر نخواهد گذشت البته عذابشان تصاعدی خواهد بود
یا خدا
Iran, Islamic Republic of
غلامرضا تاجگردون هزار برابر آنچه به نام مردم تبلیغش را می کرد برای فامیل و بستگان و پیمانکاران نورچشمی خدمت می کرد.
اگر هم دنبال پروژه ای بود بخاطر منافع خودش بود و منتش را سر مردم ساده دل می گذاشت.
فکر نکنید این پروژه ها فقط در باشت و گچساران بود بلکه از فارس تا مازندران و تهران و کرج و همه جای ایران جناب ایشون پروژه داشت و خدم و حشم و منافع.
سیاست
Iran, Islamic Republic of
پنج از این شش نفر
همه میدونند فعال سیاسی 😅
نامردی
Iran, Islamic Republic of
خداوند لعنت کند آدم خیانتکار به حق الناس رو
علی
Iran, Islamic Republic of
اگر تاجگردون راست میگه نماینده ها زنگ زدند حلالیت خواستند اسامیشان را نام ببرد.
باشت باوی
Iran, Islamic Republic of
مردم جواب ظالمین و کسانی که رای پاکشان را باطل کرد
خواهند داد
همان کسانی که در موقع رای اعتبار نامه تاجگردون هر روز به تهران در رفت وآمد میکردن وگزارش کذب و پرونده سازی کردن
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر دکتر زاکانی بت شکن که بت رانتخواری را شکست.
مدرس دانشگاه وباشت وباوی
Iran, Islamic Republic of
درود وسلام براقای رضایی فعال سیاسی الحق والانصاف من شما را ندیدم اما باید برقلم شما بوسه زد با این ادبیات محترمانه حقایق شهرمان را به رشته تحریر دراوردی وشفاف سازی نمودید .
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
احسنت
گچ
Iran, Islamic Republic of
کاملادرسته
Iran, Islamic Republic of
هدایتخواه، دکتر نیست
مدرکش فوق لیسانسه
United States
آخرش متوجه نشدیم هدایتخواه دکتر هست یا نه
پژمان
Iran, Islamic Republic of
نمیتونه جلوی ی دانشگاه علوم پزشکیو بگیره و ادعای حقوق برابر برای مردم میکنه؟!ایشون فقط رای اوردن ولی نماینده ی اصلی کس دیگه ایه همه هم میدونن...هر چی حرف زده حرف حقه....خدا کنه زودی این چهار سال تموم بشه
کارمند روابط کار
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون
اول اینکه بعید می دانم نماینده ای به شما زنگ زده باشد و حلالیت خواسته باشد !!
این نوعی خودستایی و مظلوم نمایی است
جناب تاجگردون:
از عدالت می گوید!!!!!
عجب .... پس انتصابات کاملن منطقه ای و تیره و طایفه ای را چه می گویید؟؟؟
مظاهری در قواره مدیر کلی اداره کار بود ط؟؟؟
نورمحمدی که یک کارشناس عادی واقعا در حد و اندازه مدیریت سازمان بزرک تامین اجتماعی استان بود؟؟؟
حسن نوروزی متعصب و منطقه گرا چطور؟؟؟؟
آقای تاجگردون این تاره آغاز راه است باید منتظر بمانید و پاسخگو باشید
تا خدا چه خواهد
تاریخ بی رحم است....!!!!؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
.آخی 😅😅😅😅
Iran, Islamic Republic of
مواظب حرف زدنت باش اسم مظاهری نوروزی نورمحمدی رو نیار،وقتی یه راننده در اداره کل میشه رئیس اداره بیمه بیکاری باید فاتحه ی اون اداره رو خوند.در ضمن تمام کارهایی که این مدت در اداره کل علیه گچساران و باشت شده رو تاج گردون کامل در جریان هستند فعلا سکوت کردند.مظاهری مرد بود که علیه اجحاف به گچساران و باشت را گرفت و در ضمن مظاهری لیدر اصلی تاج گردونه و وقتی هم به میل خود از اداره کار رفت تاج گردون از ایشان خواست که بماند یا معاونت اقتصادی استانداری شود یا به استان فارس برود سکان اداره کل کار فارس را بگیرد که ایشان مایل نبودند و تاج گردون هم در پیچ خودش از مظاهری که با میل خودش از استان رفت نهایت تشکر را کرد.مظاهری هم اینک مشاور شریعتمداری و رئیس هیأت نظارت صندوق بازنشستگی فولاد کشور و و عضو هیئت مدیره هلدینگ اقتصادی توسعه و امید هستند.
Iran, Islamic Republic of
وای بر ما بویراحمد که روشنفکر نماینده شهرمون هست. وای بر ما
Iran, Islamic Republic of
چه بی احترامی بیشتر ازاین که رای ۵۱درصد مردم را باگزارش نادرست وپرونده سازی باطل کردند همین چندنفر بودند که حق مردم راضایع کردند ومردم که میگویند ازحقمان نمیگذریم وعذاب انها را انتظار میکشیم که خداوند خودش جوابشان راخواهد داد
علی
Iran, Islamic Republic of
دقیقا این ها از حسادت گچساران به‌ ما ضربه وارد کردن دست شما درد نکنه به ما نشان دادی هرجوری شده با انتخاب گزینه تاجگردون مشت محکمی به دهان آنها بزنیم خدا لعنت کند من رو اگه دوره قبلی به تاج رأی داده باشم ولی‌ استفاده شما از این اسامی من رو متقاعد کرد به صحنه بیام و
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
عذر بدتر از گناه...خودتون افتادین دنبال تاجگردون...خود تاج هم میدونه....الانم مشخصه و هر چقد هم به انتخابات میاندوره نزدیکتر میشیم محرز تر میشه...موحد و روشنفکر دلشون نخواست از ایشون حمایت کنن و اگه تاج جای اونا بود همین کار رو میکرد..حالا به هر دلیل ..اصلا خط و مشی اونا متفاوته...اگه مرد هستین خودتون رو میاندوره نشون بدین و نذارید حسینی یا گزینه دیگری پیروز،بشه و گزینه تاجگردون رو انتخاب کنید...تاجگردون در اوج قدرت بی مهری خودش رو به کهگیلویه نشون داد..تازه همین دور در بدو ورود برا موحد خط و نشون کشید از خودش بپرسید...والله قسم ما دهدشتی ها اکثرا برا تاج ناراحتیم..ان شا الله میاندوره اوضاع وفق مراد حاج غلام باشه..یا حق
ددم وای
Iran, Islamic Republic of
کاکاجان
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
خدایا ببین کی صحبت از حق الناس میکند..
جناب تاجگردون سیاست و قدرت کورتون کرده است و گرنه این همه حق جوانانی گردنتون است...
دست بردارید و به درگاه خدا استغفار کنید ...
انصاری
Iran, Islamic Republic of
جمع کن سال دیگر جهانگیری رییس جمهور میشود دوباره تاج وارد میدان میشود حواست باشه
هرکه خیانت کرد باید رسوا شود کی گفته اینها بزرگان هستند تاج بزرگ بود
Iran, Islamic Republic of
بشین تا جهانگیری بیاد ما که از تاج گردون خیری ندیدیم به تمام معنا بود که فقط دنبال منفعت خودش
برزو
Iran, Islamic Republic of
دوباره تاج دوباره عزت به دیار زاگرس برمیگردد
دیار بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
تاجمرد زاگرس شکستنی نیست ریشه آن به بلندای دنای سرافراز میباشد
وسعت فکرش به پهنای زاگرس بویراحمد تا کردستان میباشد
انصاری
Iran, Islamic Republic of
حذف تاج با آتش جنگلهای زاگرس همزمان شد
همزمان دو آتش در زاگرس زبانه کشید
افسوس افسوس افسوس برای زاگرس و تاجش
روزبه
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون همان نماینده ای هست که به قول خودش ۸ سال خدمت بی منت کرد.. اما حالا که در یک پروسه قانونی تخلفاتش محرز شد و صلاحیت وکالت مردم را از دست دادبا حمله به سیاسیون دلسوز و خادمان واقعی ملت و نظام نشان داد که برای رسیدن به قدرت هیچ خط قرمزی را نمیشناسد.. اگر از ۴ نفر طلبکاری و نمیبخشی ۴۰ هزار نفر هم از شما طلبکارن و هرگز فراموش نمیکنن و نمیبخشن...
حسن
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون امروز یکی از کارات درومد فقط یه نمونه از خروار.یکی از افرادی که قرار بود با ارز ۴۲۰۰ تومانی از خارج کشور ارزاق بیاره برای ملت ایران مبلغ ۳۷۰۰۰ هزار ملیارد تومان به جیب زد و نتیجه این همه گرانی شده .مدرک این گفته ریس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس انقلابی میباشد. .چطور تونستی مردم ایران را توی این اتش گرانی قرار بدی که روزانه بالای صدنفر بعلت فقر خودکشی میکنند.
سجاد
Iran, Islamic Republic of
درود بر برادر رضایی۰احسنت۰تاجگردون دیگه مهره سوخته شده میخواد به بقیه تهمت بزنه تا یکم سبک بشه.البته اگه من جاش بودم تا الان سکته میکردم.واقعا زور داره که دیگه نمیتونه ...
Iran, Islamic Republic of
واقعیتش
Iran, Islamic Republic of
توهین به تمام استان چرا خدایی عاقبت همه رو بخیر کنه
والله از ته دل برات دعا کردم
زنبور
United Kingdom
اولا آقای تاجگردون بدون دلیل ومدرک سخنی بر زبان نمی آورد دوما مگر اعضای شورای هماهنگی نیروهای انقلاب استان نبودند که شروع به نامه نگاری وگزارشهای متعدد بر علیه اقای تاجگردون کردند چر اعضای هماهنگی بقول خودشان نیروهای انقلاب حتی یکبار تاکنون خودشان را معرفی نکرده اند ، مگر بقیه مردم وجریانهای سیاسی نیروهای انقلاب نبوده ونیستند ، چرا عده ای خاص وغوغا سالار خودشان را صاحب انقلاب می دانند اینها(شورای ائتلاف) نو اصول گرایانی هستند که شاکله اصلی اصولگرایی انها را قبول نداشته وندارند ( این موارد را ادامه خو اهم داد)
آسمان ابری
Iran, Islamic Republic of
آقای رضایی به نظر بنده کلیه تحلیل های شما از درجه اعتبار ساقط می باشد آنهم به دلیل وصلتی که با خانواده پاکدل کرده اید پس به همین دلیل شما نمیتوانید در این راستا اظهارنظر کنید چون قطعا نمیتوانید انصاف را رعایت کنید
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
این بزرگانی که نام بردی تا الان چه مشکلی از مشکلات مردم استان رو حل کردن، همین آقای موحد رو برات مثال میزنم تونست یه سدی برا کهگیلویه بزنه، یه شرکتی بزنه، کشاورزی رو رونق بده، جلوی مهاجرت مردم رو بگیره. و بقیه به قول شما بزرگان هم به همین منوال
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
عامو جمع کن بساطت را ؛ جناب فعال سیاسی تو اگر از سیاست چیزی بلد بودی می دونستی چرا آن روز تاجگردون را با چماق بی قانونی نگذاشتن بره مجلس ؛ روزی که سنت قهر الهی گچساران رو فرا گرفت .
یادم هست تا قبل از نمایندگی تاجگردون برا زیارت امامزاده بی بی حکیمه می خواستیم بریم سعی می کردیم از مسیر اصلی شهر مانند گچساران عبور نکنیم چون حساسیت داشتیم و بوی ما رو به کما می برد ؛ این که چرا مردم گچساران خودشان به کما نمی رفتن دلیلش این بود که دیگر گیرنده های شیمیایی شون با بوی گاز ترش سازش پیدا کرده بود.
خورشیدی و قدرت حسینی تا ابد برای مردم فهیم گچساران بویراحمد و باشت شناخته شده و مطرود هستند.
بویراحمد و دنای سرافراز
Iran, Islamic Republic of
ای وای ی ی ی .حسین حسین حسین ی ، این بار آخرررررررین نفری...
Iran, Islamic Republic of
فقط تاج گردون ....بویر احمد ودنا
United States
بارها گفته ام ومیگویم چوب خدا صدا ندارد ولی خوب میخکوب معنی ندارد تاجگردون گرفتار ضربه چوب خداست
Iran, Islamic Republic of
حقیقبا تاج گردون افتخار استان بود و بر احوزه انتخابیه خود بسیار خوب در خشید انصاف به خرج بدهید فردای قیامت هر کس باید جواب مطالبش را بدهد
علی
Iran, Islamic Republic of
خبرگزاری شما را هم باید ضلع هفتم قرار میداد
سهام
United States
بنشین تا بگوئیم مثنوی هفتاد من کاغذ را
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
این مجلس انقلابی استارت کارش را با رد اعتبارنامه تاجگردون نشان داد و نشان داد که در این مجلس جای رانت و فساد نیست و کاری انقلابی انجام دادند و مردم امیدوار شدند احسنت بر این مردان انقلابی خدا قوت باید گفت.
گچسارانی
United States
یک جنگ روانی دیگر علیه تاجگردون؟1
اقای فعال سیاسی! به قول خودت قصد داری نتیجه عکس از واقعیت های پشت پرده، بگیری؟
حالم به هم می خورد

رأی من چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حیدر
Iran, Islamic Republic of
همه شون سریه کاسه میخورن

اینبار سونامی حذف مافیا در گچساران وباشت به راه افتاده
دکتر محمدپور جوان بی ادعا یی که جوانان وانسانهای وارسته از او حمایت کرده اند به میدان امده
باما باشید تا خدا پشت وپناهتان باشد.
گچسارانی
United Kingdom
این بار مردم گچساران با غیرت و تعصب بیشتری به تاجگردون یا هر کسی که ایشان معرفی کند رای خواهند داد
انصاری
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاجگردون عزیز
که فقط خودش می تواند باردیگر سیاسیون طوایف لر زاگرس نشین را در مرکز از منجلابی سیاسی که مرکز نشینان تنگ نظر برایشان درست کرده بیرون بکشد وناجی عزت وبزرگی استان کهکیلویه و بویراحمد و گچساران وچه بسا فارس شود لذا پایان این شب سیه سپید است
بهمیی
Iran, Islamic Republic of
در ان ۸ سال چقدر بی رحمانه تاختی ! ههههله اقای تاج دنیا دار مکافات هست .
انتخابات قبلی و رد صلاحیت موحد و مجددا ارسال تایید صلاحیت ایشان و پنهان کردن نامه تایید صلاحیت موحد توسط خادمی و........
می خواهی دوباره ادرس را بگم یا سکوت می کنی
افشانی که یادت نرفت ......
دخالت های شما در انتخابات کهگیلویه را فراموش نکردی ......
بی حرمتی به سیاسیون کهگیلویه بزرگ را که فراموش نکردی

بهههههله اقا غلام دنیا دار مکافات هست

یادت هست در چرام خطاب به عدل هاشمی چه گفتی ....

یکی یکی در ذهنت مرور کن تا بفهمی سیاسیون کهگیلویه چطور شطرنج بازی می کنند .
هنوز صبر کن . تحملت را بیشتر کن چون تازه اول راه است چون هنوز دست گرمی هست .
فقط بدان که به تاریخ پیوستی . چون تمامیت خواه بودی چون سیاست بلد نبودی
غضنفر
Iran, Islamic Republic of
پاسخ به تاجگردون: خخخخخ
علی
Iran, Islamic Republic of
یک هزارم تاجگردون این اقایونی که اسم اوردی نمیتونن کار کنن تاجگردون کجا اینها کجا
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
من به تاجگردون رای ندادم ولی بعضی از اینها مثل سردار خورشیدی و حجازی برای گچساران بزرگ..
اختلاف 49 میلیونی حقوق این دو نفر

اختلاف 49 میلیونی حقوق این دو نفر

جلسات بررسی حداقل دستمزد کارگران در حالی این روزها برگزار می‌شود که رقم‌ها به نظر می‌آید ...
آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

دوره حضور دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا در قدرت، با این کشور کاری کرده که دیگر ...
ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

 در صورتي که جنگي در منطقه رخ دهد همه توجه‌ها به اين جنگ منعطف خواهد شد و بالطبع توجه ...
فایل های مرتبط
1