کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دادستان عمومی و انقلاب گچساران خبر داد؛

بخشش قاتل از پای چوبه دار در گچساران

17 دی 1399 ساعت 9:31

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران گفت: در کمتر از یک ماه گذشته دومین قاتل از پای چوبه ی دار و قصاص نفس نجات یافت.


محمدصدرا ادیبان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران با اعلام این خبر گفت: در کمتر از یک ماه گذشته دومین قاتل از پای چوبه ی دار و قصاص نفس نجات یافت.
به گزارش کبنانیوز به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، با وساطت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران و تلاش سفیران صلح، همیاران شورا، اعضای شورای حل اختلاف گچساران، فرد قاتلی که به موجب رأی صادره از شعبه سوم دادگاه کیفری 1 یاسوج مستقر در گچساران، به قصاص نفس محکوم شده بود با رضایت خانواده  مقتول از پای چوبه ی دار بخشیده شد.
      
دادستان عمومی و انقلاب گچساران اظهار کرد: با اعتراض قاتل به رأی صادره، پرونده ی امر در شعبه پانزدهم دیوان عالی کشور مورد رسیدگی قرار گرفت و دادنامه صادره از شعبه 3 دادگاه کیفری یاسوج،  تأیید و ریاست محترم قوه قضائیه نیز با استیذان وی موافقت نمودند.
این مقام قضایی در ادامه گفت: با درخواست اولیاء دم جهت اجرای حکم، روز 17 دی ماه به منظور اجرای حکم صادره تعیین اما با وساطت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و روحانیون سادات جلیل القدر، ریش سفیدان و متنفذین و اعضای سفیران صلح و اعضای شورای حل  اختلاف گچساران،  منجر به گذشت اولیاء دم از قصاص نفس این فرد گردید و وی به کانون گرم خانواده برگشت.
 


کد مطلب: 429367

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/429367/بخشش-قاتل-پای-چوبه-دار-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1