تاریخ انتشار
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : ۴۲۹۱۹۳
امام جمعه دیشموک خواستار شد

تخلفات پروژه کشاورزی میلیاردی «آجم» دیشموک

۰
تخلفات پروژه کشاورزی میلیاردی «آجم» دیشموک
کبنا ؛امام جمعه دیشموک با اشاره به طرح بزرگ آجم دیشموک و هزینه‌های چندمیلیاردی گفت: از بین بردن هزینه میلیاردی بیت المال مسلمین در دهستان آجم نیاز بررسی دارد که مدعی‌العموم باید به پروژه میلیاردی ورود پیدا کند و با افراد متخلف در این پروژه برخورد قاطع و قانونی کند.
به گزارش  کبنا، حجت الاسلام راوند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دیشموک با اشاره به روز یکشنبه 14 دی‌ماه روز جهاد کشاورزی ضمن تقدیر و تشکر از همه عزیزان زحمتکش در جهاد کشاورزی در بخش و شهرستان خاطرنشان کرد: فعالیتها و خدمات خوبی در یکسال اخیر در حوزه کشاورزی منطقه اتفاق افتاده است.
راوند گفت: جاده‌های بین مزارع ساخت پل و پرداخت وامهای کشاورزی در خصوص خسارتهای کشاورزی به کشاورزان که در حال حاضر با مستقر شدن نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد مستضعفان در دیشموک و با کمک گرفتن از این عزیزان با آموزش کشاورزان می‌توان حرکت موثری در جهت گذر از کشاورزی سنتی و کم‌بازده به کشاورزی مدرن و علمی برداشت و با کاشت گیاهان دارویی می‌توان تحول بزرگی در بخش به وجود آورد.
وی با اشاره به طرح بزرگ آجم دیشموک و هزینه‌های چندمیلیاردی گفت: از بین بردن هزینه میلیاردی بیت المال مسلمین در دهستان آجم نیاز بررسی دارد که مدعی‌العموم باید به پروژه میلیاردی ورود پیدا کند و با افراد متخلف در این پروژه برخورد قاطع و قانونی کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

در منطقه راج شاهی بنگلادش اعضای یک خانواده دارای یک تفاوت ژنتیکی نادر هستند و آن نداشتن ...
همه چيز درباره واكسن كرونا

همه چيز درباره واكسن كرونا

  سخنگوي دولت : در حال حاضر واكسن ساخت ستاد اجرايي به تست انساني رسيده است. موسسه رازي ...
عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

: فضای مجازی فضایی است که به‌عنوان قلمرو سایه فرض شده و به کناری گذاشته شده است. امروز ...
1