کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به مناسبت گرامی‌داشت 9 دی

پیام کاندیدای میان دوره ای مجلس یازدهم در گچساران و باشت به مناسبت 9 دی

9 دی 1399 ساعت 11:03

کاندیدای احتمالی میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت به مناسبت سالروز 9 دی پیامی صادر کرد.


امین بابویی کاندیدای احتمالی میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت به مناسبت سالروز 9 دی پیامی صادر کرد.
به گزارش کبنانیوز، این پیام بدین شرح است: حماسه ۹ دی خروشی خالصانه برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه بود.
 تحلیل پدیده‌های اجتماعی از منظر جامعه‌شناسی سیاسی مسبوق به شناخت دقیق و علمی متن و فرامتن حاکم بر پدیده و شناخت جامعه‌ای است که آن پدیده در آن رخ داده است.»
در هرگذر پیچ تاریخی در طول دوران ملت‌ها، برخی حوادث و رخداد‌ها بر تارک تقویم روز‌های آن کشور با خودنمایی خاصی می‌درخشد و آن روز‌ها تجلی و دست‌خوش ظهور حوادث حماسه‌ساز یک ملت پرشور و شعور می‌شوند و در اذهان آیندگان خواهد ماند.
حماسه ۹ دی سال ۸۸ یک حرکت تاریخ‌ساز انقلاب اسلامی بود که چراغ روشن هدایت آیندگان در عبور از گذرگاه‌های تاریک تاریخی را انعکاس می‌دهد.
در نهم دی ماه کسی برای حمایت از شخص خاصی وارد میدان نشد، گویی این بار خروششان فقط خالصانه برای دفاع از هویت نظام جمهوری اسلامی، دفاع از ولایت فقیه بوده است.
۹ دی ماه نشانه اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی بود، در حالیکه بسیاری از خواص و نخبگان و مثلا دلسوزان ادعا داشتند که اعتماد مردم به نظام از بین رفته است، نکته ای که نهم دی را متمایز می‌کند، حضور میلیونی مردم و نمایش اعتماد به نظام در اوج فضاسازی دشمنان خارجی و داخلی بود.
نهم دی‌ماه، نشان داد که مردم از دستگاه تبلیغاتی جلوتر هستند، 9 دی ماه نشان داد که مردم “اصل انقلاب اسلامی” را با “اصل ولایت فقیه” ممزوج می‌دانند و توهین به نمادهای عاشورایی و اصل ولایت فقیه را هرگز نمی‌پذیرند, ۹ دی ماه از نظر حضور طیف‌های مختلف فکری و ظاهری هم متمایز بود.
انقلاب اسلامی انقلابی عاشورایی است، انقلابی برگرفته از مطالبات دینی، شعارهای معنوی و شعورهای متأثر از دینداری و دغدغه‌های اخلاقی، انقلابی که با الهام از نهضت خونین حسینی و به رهبری مردمی از تبار پاکان، سلاله رسول الله(ص)، بزرگ مرجع عالیقدر، حضرت امام خمینی(ره) آغاز شد و با همان مطالبات، شعارها و شعورها پیروز گشت و استمرار پیدا کرد.
حماسه ۹ دی روز درخشش نسل سوم انقلاب در میادین صیانت از انقلاب و اسلام بود که با آگاهی و بصیرت راه شهدای هشت سال دفاع مقدس را ادامه دادند و باری دیگر به کوفیان مسلک فهماندند که جوانان انقلابی ایران در امتداد خون و آرمان شهدا از خاک وطن در مقابل دسیسه‌های بدخواهان حفاظت و حراست خواهند کرد.
ملت ایران در این حماسه در دفاع و پشتیبانی از ولایت فقیه پیوندی ناگسستنی دیگری با امام امت خویش بستند و با حضور باشکوه خود نفس‌های دشمنان را به شماره درآوردند.

 


کد مطلب: 429080

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/429080/پیام-کاندیدای-میان-دوره-مجلس-یازدهم-گچساران-باشت-مناسبت-9-دی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1