کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران خبر داد

کشف کالا‌های قاچاق میلیاردی در گچساران

4 دی 1399 ساعت 9:32

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف کالاهای قاچاق به ارزش ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در محور دیلم به گچساران خبر داد.


فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف کالاهای قاچاق به ارزش ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در محور دیلم به گچساران خبر داد.
به گزارش کبنا، پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «سید محمد موسوی»، اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی آبشیرین شهرستان گچساران در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی مرجع قضایی در محور دیلم به گچساران ایست و بازرسی دایر کردند.
وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به ۶ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق شامل؛ ۱ دستگاه وانت پراید، ۱ دستگاه وانت پیکان، ۱ دستگاه خودروی سواری سمند، و ۳ دستگاه خودرو سواری پراید مشکوک شدند و  آنها را متوقف کردند.
موسوی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودرو ها ۴۰ دستگاه انواع لوازم صوتی، تصویری و خانگی، ۲ دستگاه ماشین ظرفشویی، ۱ دستگاه یخچال فریزر دوقلو، ۳۸۰۰ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، ۱۵۰۰ عدد انواع مواد خوراکی و ... قاچاق کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کرده اند خاطرنشان کرد: ۶ نفر در این راستا دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.


کد مطلب: 428888

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/428888/کشف-کالا-های-قاچاق-میلیاردی-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1