کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در فضای مجازی منتشر شد؛

نامه تند پورالحسینی خطاب به بهرام تاجگردون!

3 دی 1399 ساعت 16:10

سیدعبدالوهاب پورالحسینی اصلاح طلب گچسارانی که در اواخر نمایندگی غلامرضا تاجگردون به مدیریت جهاد کشاورزی گچساران انتصاب یافت، در نامه ای با لحنی تند، نسبت به سیاست بازی ها در این شهرستان انتقاد کرد.


سیدعبدالوهاب پورالحسینی اصلاح طلب گچسارانی که در اواخر نمایندگی غلامرضا تاجگردون به مدیریت جهاد کشاورزی گچساران انتصاب یافت، در نامه ای با لحنی تند، نسبت به سیاست بازی ها در این شهرستان انتقاد کرد.
به گزارش کبنانیوز، پورالحسینی که پیش از این بصورت ناگهانی از سمت خود برکنار شد، شائبه ی بازی های جناحی پشت این برکناری می رفت. او خطاب به بهرام تاجگردون از بزرگان اصلاح طلب گچسارانی نامه ای که بیشتر رنگ و بوی گلایه دارد، تا خروج از جناح اصلاح طلبی، نوشته است، و با انتشار هشتگی، جناح اصلاح طلبی گچساران را تحریف شده خوانده است.
محضر برادر عزیز و بزرگوارم جناب آقای حاج بهرام تاجگردون
بعداز سلام وتحیت وافر
یاد می آورم خاطره چهل سال پیش که دست در دست بزرگترهای خویش داشتیم و آن عزیز جلودارمان بود در فریاد برسر طاغوت.
یادم هست بر دروغ و نیرنگ و تبعیض و قدرت طلبی خروشیدی و آخر آن شد که خواست مردم بود، اما دیری نپایید که حسادت و تنگ نظری نه از جانب دشمنان بلکه از محفل دوستانی که تحمل جنابعالی را نداشتند فوران کرد و نام تو را برای نفع و مطامع خویش مصادره کردند.
عزیز بزرگوار، تفکر و اندیشه حضرتعالی در گچساران و باشت سرمشق و مهندسی راه بوده و هست؛ گرچه باکمال تاسف باید گفت که دست خوش تغییرات و دچار انحراف شد آن هم از جانب سو استفاده کنندگان قدرت طلب . جای تاسف بیشتر آنجاست که عده ای با بهره گیری از نام شما در عرصه سیاست عرض اندام کردند و به این نام سرمایه اجتماعی و سیاسی بر زدند و افرادی هم در مقابل در این مسیر، سرمایه و آبروی خویش را به گرو گذاشته که با بی توجهی به این همراهان دیرینه که در هجمه رقیبان و مخالفان دچار خسارت شدند و عرصه برای ماندن آنان در این مسیر ، تنگ و با آبروی آنان بازی شد که اینجانب در این خسارت بی بهره نبودم .آیا صلاح این است که هرجا سرخورده شدیم از دیگران انتقام بگیریم و یا بخاطر موازنه قدرت، دوست مخلص و همیشگی خود را فدا نماییم. فلذا اینک و بعد از چهل سال همراهی خانوادگی، ضمن احترام به ساحت جنابعالی، از این بیشتر صلاح نیست که آبروی خود و خانواده و طایفه ام را قربانی منفعت کسی نمایم که عدالت محوری و مردم محوری اولویت اولش نیست و در این شرایط پرالتهاب کنونی مملکت، در مقابل حق مردم بر طبل بازی های جناحی و سیاسی با تمام توان می کوبد. علی ایحال ضمن خداحافظی از این خط فکری تحریف شده و غیراصیل، همه کسانی را که در حقم بعد از خدمت صادقانه به مردم شهید پرور گچساران و باشت و استانم بی انصافی و بی احترامی کردند به خداوند و جد بزرگوارم واگذار مینمایم و عرایضم را با حدیثی از حضرت علی (ع) به پایان می رسانم.
من عمل بالعدل حصن الله ملکه (هر کس که به عدالت رفتار کند خداوند حکومتش را حفظ خواهد کرد.)
با احترام،
سید عبدالوهاب پورالحسینی


کد مطلب: 428861

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/428861/نامه-تند-پورالحسینی-خطاب-بهرام-تاجگردون

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1