تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۵۲
کد مطلب : ۴۲۸۸۲۰
کبنا گزارش می‌دهد

نشست نماینده رهبر انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد با رئیس ستاد اجرایی/ حضور تیمی از ستاد جهت بررسی مشکلات و ظرفیت‌ها

۰
نشست نماینده رهبر انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد با رئیس ستاد اجرایی
کبنا ؛نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه استاندار نشستی با رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام برگزار کرد.
 به گزارش کبنا، نشست مشترک آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه حسین کلانتری استاندار با دکتر مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در محل این ستاد برگزار شد.
 نماینده ولی‌فقیه در استان با تشریح اهداف این نشست اظهار کرد: خوشبختانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در راستای محرومیت‌زدایی تاکنون گام‌های ارزشمندی در استان برداشته و در حوزه‌های زیرساختی، معیشتی و اشتغال‌زایی رقم‌های بزرگ و قابل توصیفی هزینه کرده است.
 نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید از چنین ظرفیت‌هایی برای توسعه استان استفاده کنیم افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ظرفیت خوبی برای رفع برخی مشکلات استان دارد که باید بیش از هر چیز طرح‌های بزرگ و اثرگذار را برای عملیاتی کردن به ستاد پیشنهاد دهیم و از طرح موضوعات خرد که تأثیر آن چنانی در رونق تولید، اشتغال و معیشت مردم استان ندارند، بپرهیزیم.
 وی در ادامه با ابراز خرسندی از این که ستاد اجرایی و شخص دکتر مخبر نگاه خوبی به استان کهگیلویه و بویراحمد داشته و مشکلات را نیز رصد می‌کنند خاطرنشان کرد: در این نشست یکی از موارد مورد تاکید ما پرداختن به اولویت‌های استان و پروژه‌های ضروری و اثرگذار بود که مورد موافقت ستاد نیز قرار گرفت.
 حسینی با اعلام این خبر که تیمی از ستاد اجرایی به دستور دکتر مخبر به استان سفر می‌کنند و نیازهای مهم را احصا خواهند کرد تا برای سرمایه‌گذاری مورد استفاده قرار گیرد، افزود: یکی دیگر از دغدغه‌های ما مربوط به حوزه فرهنگ و کمبود فضاهای فرهنگی و همچنین برخی پروژه‌های نیمه تمام در این حوزه است که در این نشست مطرح شد.
    
 نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ستاد اجرایی در خصوص ورود به حوزه فرهنگی تا حدودی معذوریت دارد افزود: قرار بر این شد تا در خصوص مشکلات زیرساختی حوزه فرهنگی در استان مکاتبه‌ای با دفتر مقام معظم رهبری صورت گیرد و راهکاری برای ورود ستاد اجرایی به حوزه فرهنگی اندیشیده شود.
 امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی کمبودها در زمینه زیرساخت‌های فرهنگ دینی از جمله کمبود محسوس مساجد در استان به ویژه در شهر یاسو خاطرنشان کرد: باید فکری به حال این نقیصه شود و ما نیز از هر راهی به دنبال رفع چنین کمبودهایی هستیم.
 وی به مبحث دیگری که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت اشاره کرد و گفت: موضوع بلاتکلیفی کارخانه قند یاسوج از دیگر موضوعاتی بوده که ستاد اجرایی در حال مطالعه آن است تا این کارخانه و واحد تولیدی نام آشنا در استان که گرفتار رکود شده از وضعیت کنونی خارج شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

امامزاده دموکراسی شفا نمی‌دهد؟!

امامزاده دموکراسی شفا نمی‌دهد؟!

ینکه برای مردم این ادراک ساخته شود که از صندوق رای نمی‌توانند سرنوشت‌شان را عوض کنند....
اصولگرایانی که نمی‌خواهند در آستانه انتخابات اصولگرا باشند!

اصولگرایانی که نمی‌خواهند در آستانه انتخابات اصولگرا باشند!

ضرغامی: «اصلا من اصولگرا نیستم. اشکال بزرگ ما این است که یک پوست خربزه از ابتدا زیر پای ...
پایان وهم آقای پوپولیست

پایان وهم آقای پوپولیست

 پس از 6 هفته تلاش بی وقفه و نافرجام «دونالد ترامپ» برای بی اعتبار کردن پیروزی رقیب دموکراتش،...
1