کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی؛

آقای یزدانپناه دم خروس یا قسم حضرت عباست، کدام را باور کنیم؟!

2 دی 1399 ساعت 0:47

تلخ‌ترین قسمت داستان اینجاست که وی که اصرار بر تغییر معاون توانمند درمان دانشگاه به همان دلایل هیات علمی کمتر از پنج سال داشتند، اخیراً در اقدامی برخلاف قوانین خود، دکتر علیرضا ملک پور را به سمت معاونت درمان دانشگاه انتصاب نمودند و این درحالیست که او بورد تخصصی ندارد، اصلاً هیات علمی هم نیست تا چه برسد به مدت بیش از پنج سال مورد نظر رییس دانشگاه، و این جریان خلاف مقررات وقوانین موجود وزارتی و مورد نظر ایشان می‌باشد.


 متن ارسالی: از زمانی که پرویز یزدانپناه به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد برگزیده شد، وی باژست مبارزه با برخی به اصطلاح موارد بی‌قانونی و تخلف گذشتگان، بنا را بر تغییر برخی معاونین دانشگاه گذاشتند که بنا بر اعتقاد وی یا مانند؛ معاون دارو و غذای دانشگاه هیات علمی نبودند، و یا مانند معاونین درمان و پشتیبانی دانشگاه، مدت هیات علمی آنها کمتر از پنج سال می‌بود. ایشان این بهانه را برای تغییر این معاونین کافی دانسته واقدام به تغییر نمودند اگر چه در مورد برخی معاونین بابرخی نمایندگان سازش و یا همان قانون خود را چشم پوشی کردند.
تلخ‌ترین قسمت داستان اینجاست که وی که اصرار بر تغییر معاون توانمند درمان دانشگاه به همان دلایل هیات علمی کمتر از پنج سال داشتند، اخیراً در اقدامی برخلاف قوانین خود، دکتر علیرضا ملک پور را به سمت معاونت درمان دانشگاه انتصاب نمودند و این درحالیست که او بورد تخصصی ندارد، اصلاً هیات علمی هم نیست تا چه برسد به مدت بیش از پنج سال مورد نظر رییس دانشگاه، و این جریان خلاف مقررات و قوانین موجود وزارتی و مورد نظر ایشان می‌باشد.
اقدام غیرقانونی دیگر انتصاب معاونت دارو و غذای دانشگاه بوده، که وی نیز اصلاً هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیست واین درحالی است که افراد توانمندی وآن هم هیات علمی جهت تصدی این پست وجود دارد!!!
اقدام غیر قانونی دیگر رییس دانشگاه، انتصاب دو نفر دانشجوی دکتری به عنوان معاونین دانشگاه در سمت‌های دانشجویی و فرهنگی و توسعه مدیریت و منابع می‌باشد!!، که بنا بر نص صریح قوانین وزارتی خلاف محرز می‌باشد و اخیراً در نامه‌ای از طرف وزارت به دانشگاه اعلام گردید.
 افکار عمومی منتظر پاسخگویی مدیران، رییس دانشگاه و نیز اقدام قانونی و برخورد نهادهای نظارتی و امنیتی هستند.


کد مطلب: 428790

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/428790/آقای-یزدانپناه-دم-خروس-یا-قسم-حضرت-عباست-کدام-باور-کنیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1