کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیام مسئول بسیج جامع پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز پرستار؛

بخاطر «پرستاران» در ایام شب یلدا از دورهمی‌های خانوادگی پرهیز کنیم

30 آذر 1399 ساعت 0:11

علی ساداتی مسئول بسیج جامع پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی ولادت حضرت زینب کبری و روز پرستار را به پرستاران و کادر درمان استان تبریک گفت.


علی ساداتی مسئول بسیج جامع پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی ولادت حضرت زینب کبری و روز پرستار را به پرستاران و کادر درمان استان تبریک گفت.
به گزارش کبنانیوز این پیام به شرح زیر است:
حضرت زینب یادآور رشادت، ایثار و شجاعت بی‌همتا در تاریخ و فرهنگ ما ایرانیان است، که به زیبایی و هنرمندانه میلادشان را با روز پرستار عجین کرده‌اند. پرستار واژه آشنایی است که هر شنونده ای را ناخودآگاه  به یاد شجاعت، آرامش، سلامتی و به یاد شخصی می‌اندازد که در لحظات سختی و ناراحتی، یاری‌رسان ماست.
پرستاران انسان‌های بی ادعایی هستند که به معنای واقعی کلمه خالصانه کار می‌کنند، و سلامتی بیماران تجلی بخش دستانشان است.
امروز دنیا شاهد آن است که تلاش و مجهادت شبانه روزی شما در صحنه نبرد، باعث شگفتی و تحسین همگان شده است.
به راستی که واژگان در توصیف دینی که شما بر گردن ما و مردم دارید قاصر است و قادر نیست جانفشانی ها و تلاش های شما را در خور کمال ارج نهند.
تنها به این جمله اکتفا می کنم: آنگاه ‌که بیماری سلامت خود را بازیابد، آنگاه‌ که دستی به نشان شکر به آسمان بلند شود ملائک شما را می‌ستایند.
در پایان از عموم مردم شریف استان کهیگلویه و بویراحمد درخواست دارم که برای ارج نهادن به تلاش و مجاهدت های کادر درمان، در ایام شب یلدا از دورهمی های خانوادگی پرهیز کنیم.


کد مطلب: 428711

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/428711/بخاطر-پرستاران-ایام-شب-یلدا-دورهمی-های-خانوادگی-پرهیز-کنیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1