تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب : ۴۲۸۶۵۲
مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان گفت؛

فراخوان برگزاری جشنواره سراسری سرود صدای انقلاب

۰
فراخوان برگزاری جشنواره سراسری سرود صدای انقلاب
کبنا ؛
به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، فراخوان جشنواره سراسری «سرود صدای انقلاب» در استان کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص طرح ملی ایران قوی گفت: طرح ملی ایران قوی یک طرح ویژه به شمار می رود که ذیل زیست‌‌ بوم فهما (فرهنگ و هنر مساجد ایران) طراحی شده است.
علیرضا دولت آبادی با بیان اینکه طرح ملی ایران قوی از هفته دفاع مقدس تا ایام الله دهه فجر (در قالب ۲۰ هفته) برگزار می شود، افزود: اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد در این بازه زمانی می توانند در طرح مذکور شرکت کنند و امتیازات آنها نیز ذیل سامانه بچه‌ های مسجد ثبت می شود.
وی با اشاره به اینکه طرح ملی ایران قوی با چهار موضوع و عرصه متفاوت شامل «قرآن و سیره اهل بیت»، «مسجد و گام دوم انقلاب»، «پیشرفت و امید به آینده»، «مقاومت و عزت ایرانی» خواهد بود، ادامه داد: این طرح ملی زیرمجموعه رویداد ملی فهما فعالیت دارد.
دولت آبادی در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره سراسری سرود صدای انقلاب به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این جشنواره به صورت غیرحضوری و با هدف بازخوانی شش قطعه از سرودهای معروف انقلاب اسلامی با عناوین به لاله در خون خفته، بوی گل سوسن و یاسمن آید، بهمن خونین جاویدان، الله الله، بهاران خجسته باد و ای ایران برگزار می شود.
مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شور و نشاط اجتماعی در دهه مبارکه فجر و ایجاد و تقویت روحیه انقلابی و انگیزه های حماسی در گروه سنی نوجوان به عنوان آینده سازان انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب را از مهم ترین اهداف برگزاری این جشنواره سرود عنوان کرد.
وی به نحوه شرکت گروه های سرود در این جشنواره اشاره کرد و یادآور شد: گروه های سرود علاقمند به شرکت در این جشنواره می توانند با مراجعه به سامانه مجازی بچه های مسجد به نشانی https://bachehayemasjed.ir/ ضمن مطالعه آئین نامه جشنواره و دریافت سرود صدای انقلاب به صورت بی کلام یا باکلام، اقدام به اجرای برنامه به دو شیوه صحنه ای و میدانی کنند.
دولت آبادی خاطرنشان کرد: بازه زمانی در نظر گرفته شده برای اجرای برنامه توسط گروه ها 12 تا 22 بهمن یعنی دهه فجر انقلاب و آخرین مهلت تحویل آثار به ستادهای استانی نیز سوم اسفند ماه 98 است.
نام شما

آدرس ايميل شما

پایان وهم آقای پوپولیست

پایان وهم آقای پوپولیست

 پس از 6 هفته تلاش بی وقفه و نافرجام «دونالد ترامپ» برای بی اعتبار کردن پیروزی رقیب دموکراتش،...
واشنگتن در بحران ( + تصاویر )

واشنگتن در بحران ( + تصاویر )

همزمان با اردوکشی خیابانی هزاران نفری طرفداران ترامپ که به دنبال رد شکایت وی از وقوع ...
پای اقتصاد روی مین تورم!

پای اقتصاد روی مین تورم!

بودجه 1400 مورد انتقاد بسیاری از کارشناسان و نمایندگان مجلس است، چراکه این بودجه نمی‌تواند ...
1