کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه برتر کشور قرار گرفت

تهرانی‌ها به احترام مدیرکل کهگیلویه و بویراحمدی ایستادند ( + تصاویر )

24 آذر 1399 ساعت 14:51

سازمان تعاون روستایی نقشی کلیدی در توسعه بخش کشاورزی و رونق تولید دارد اما واقعیت این است در سال‌های اخیر و در ادامه روند مشکلات اقتصادی، این سازمان از ماموریت‌های خود فاصله گرفت و این موضوع در استان‌های محروم عملا تا مرز تعطیلی هم پیش رفته است.


سازمان تعاون روستایی نقشی کلیدی در توسعه بخش کشاورزی و رونق تولید دارد اما واقعیت این است در سال‌های اخیر و در ادامه روند مشکلات اقتصادی، این سازمان از ماموریت‌های خود فاصله گرفت و این موضوع در استان‌های محروم عملا تا مرز تعطیلی هم پیش رفته است.
به گزارش کبنا، تعاون روستایی در استان کهگیلویه و بویراحمد که از همه شاخص‌های توسعه عقب بود و سال‌ها حال و روز خوشی نداشته  و در انجام ساده‌ترین وطایف خود، لنگ می‌زد. در یکی دو سال اخیر نشانه‌هایی از ایفای نقش تعاون روستایی در تولید و کشاورزی قابل مشاهده است و اکنون نتایج قابل توجهی از رشد این سازمان در کهگیلویه و بویراحمد به دست آمده است.
رشد چشمگیر اعتبارات و رفاهیات، افزایش رضایت کارکنان و ارباب رجوع، اهمیت پیدا کردن این دستگاه اداری در بین سایر ادارات و ورود جسورانه آن به ماموریت‌های خود بخشی از اقداماتی است که این روزها افکار عمومی و رسانه‌ها می‌گویند تعاون روستایی در کهگیلویه و بویراحمد خیلی بهتر شده است.
در آزمونی دیگر، تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی در کشور نمره قبولی گرفت و در لیست برترین‌ها قرار گرفت تا جابی که مقامات ارشد کشوری این سازمان رسما از قدرت‌الله ویسی، مدیریت این استان قدردانی کردند.

   توزیع بهترین میوه در بازارهای کهگیلویه و بویراحمد ( + فیلم ) - کبنانیوز
ردیف‌های بودجه‌ای که به فکر کمتر مدیری می‌رسد نه تنها در این مدت به استان آمدند بلکه این ردیف‌های بودجه‌ای پادار و دایمی شدند تا این سازمان که روزی در پرداخت پول آب و برقش عاجز بود امروزه بتواند به اصطلاح " سری در سرها" شود.
تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد در قعر جدول توسعه بود و اکنون با جهشی قابل توجه به صدر جدول رفته و مستمر لوح تقدیرهای ماندگاری به استان کهگیلویه و بویراحمد می‌آیند که پشت‌بند آن یک کار ارزشمند برای کارکنان، ارباب رجوع و تشکل‌ها و نهایتا بخش کشاورزی بوده نه صرفا لوح تقدیرهای الکی مرسوم در بسیاری از ادارات.
بدون شک این موفقیت‌ها حاصل نمی‌شد جز با نظارت‌های مناسب و به موقع بر عملکرد سازمان و تشکل های وابسته که پیش از این تقریبا در رکود بودند.

  

مهمترین شاخص‌هایی که این روزها در مدیریت جدید تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد به میدان دیگری برای اقتدار این سازمان مبدل شدند پیگیری‌های بودجه‌ای برای گرفتن اعتبارات پادار، توجه به رفاهیات کارکنان، رضایت ارباب رجوع و جامعه هدف، رشد شاخص‌های عمومی و اختصاصی و پرداخت به موقع درآمدهای تکلیفی بوده است.
شاید در یک‌دهه اخیر به اندازه یکسال اخیر سفر مقامات کشوری و دیدارهای رسمی و مهم با مدیران بالادستی انجام نشده و نتیجه این تلاش‌ها معرفی تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد به کشور و نقش‌آفرینی بهتر در انجام وظایف مهم آن بوده است.
در پی موفقیت‌های اخیر تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی و معاون این سازمان رسما از مدیرکل تعاون روستایی این استان با لوح تقدیر و اهدای تشویقی و مالی به معاونین و کارکنان قدردانی کرد. در واقع عملکرد مدیرکل تعاون روستایی تهرانی‌ها را قانع کرد که سرپا بیستند و از ویسی و تیم او قدردانی کنند.

  


کد مطلب: 428517

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/428517/تهرانی-ها-احترام-مدیرکل-کهگیلویه-بویراحمدی-ایستادند-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1