کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

توضیحات مدیرکل استانداری پیرامون حرف‌هایش درباره بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد؛

دلجویی شهامت از بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد / یک عذرخواهی ساده را نباید از صاحبان حق دریغ کنیم

23 آذر 1399 ساعت 1:41

گر هرکداممان و در هر جایگاهی بدهی خود را به مردم شریفمان در نظر داشته باشیم قطعا  یک  عذرخواهی ساده ولی از سویدای دل را نباید از صاحبان حق دریغ کنیم.


بعد از انتشار مطلبی با عنوان «کار شجاعانه یک مدیرکل کهگیلویه و بویراحمدی / بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد معلول است» عیسی شهامت مدیرکل امور شهری کهگیلویه و بویراحمد جوابیه‌ی زیر را برای این پایگاه خبری ارسال کرده که از نظر خوانندگان می‌گذرد.
به گزارش کبنا، در جوابیه شهامت مدیرکل امور شهری کهگیلویه و بویراحمد آمده است؛


مدیریت محترم سایت وزین کبنانیوز
سلام علیکم
 احتراماً با عنایت به سوء برداشت هایی که بعضاً به دلیل عدم  انتقال کنه و مفهوم  صحبت‌های اینجانب در نشست با تعدادی از معلولان عزیر استان  نسبت به عملکرد اداره کل بهزیستی استان و شهرداریهای استان  صورت پذیرفت به نحوی که باعث تکدر خاطر همکاران عزیز و ارزشمندم در اداره کل بهزیستی استان و برخی شهرداریها  گردید خواهشمند است توضیحات ذیل را از طرف اینجانب جهت تنویر افکار عمومی و نیز دلجویی از کادر خدوم و ارزشمند بهزیستی استان و نیز شهرداری‌های استان، در آن سایت درج نمایید.
1- تمامی مدیران و کارکنان یک نظام الهی باید خود را وامدار مردم بدانند و این وام جزو با انجام وظایف قانونی به نحو اکمل، ادا نخواهد شد و این موضوع به کرات توسط استاندار محترم و مدیران ارشد  به مدیران استانی تذکر داده شد. پر  واضح است که تمامی دستگاه‌های مورد خطاب قانون جامع حمایت از معلولین علیرغم تمامی اقدامات مثبتی که تا کنون داشته اند  آنگونه که باید و شاید نتوانستند تمامی وظایفی که این قانون به حمایت از معلولین بر عهده آنها گذاشته است به نحو احسن انجام دهند و نیاز است که این موضوع هرچه سریعتر مورد آسیب‌شناسی قرار گیرد و در این بین اداره کل بهزیستی نه تنها بایستی عامل به تعهدات خود در قبال معلولان عزیز باشد بلکه بایستی مطالبه گری کند از  سایر ادارات و دستگاه‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی در خصوص تعهدات آن ها درقبال این قشر عزیز  و دلیل انتقاد اینجانب نیز همین میزان کم  مطالبه گری اداره کل بهزیستی  بوده است وگرنه بر هیچکس خدمات ارزشمند این اداره کل پوشیده نیست و همگی قدردان زحمات آنها هستیم و تمامی صحبت اینجانب این بود که در اجرای قانون حمایت از  معلولان، بهزیستی نبایستی در مطالبه گری از خود  معلولان عقب بیفتد و در این مسیرخود معلول حرکتی باشد لذا بدین وسیله چنانچه خاطر همکاران عزیزم در بهزیستی از این صحبت مکدر شده است،  ضمن دلجویی از آنها مجدداً و با عبور از واژه‌ها و شکل جملات از آنها خواهشمندم به ماهیت این صحبت ها توجه بیشتری نمایند و این را بدانند که اگر معلولیت را ناتوانی جسمی در انجام برخی فعالیت ها بدانیم قضاوت جامعه در خصوص مدیران یا کارکنان دستگاه هایی که در انجام برخی فعالیت‌های اداری خود ناتوانند چیزی جز ناکارامدی اداری نیست. بنابراین هر اداره یا فردی که قادر به انجام کامل وظایف خود نیست  نیز به همان اندازه قصور در انجام وظیفه  درصدی از ناتوانی  اداری را داراست با این تفاوت که معلولیت حرکتی نشانه‌هایی از لطف و حکمت باریتعالی است و ناتوانی اداری نشانه هایی از ضعف و ناتوانی دستگاهها و پرسنل اداری است و این نگرش مطلقا مختص یک اداره خاص نیست و بدانیم که همه ما تحت نظارت حضرت حق و  در بوته نقد و قضاوت مردم هستیم.
2- در خصوص شهرداری ها که اینجانب از جانبشان از معلولان عذرخواهی کرده ام آیا به این معنی است که هیچ کاری در خصوص معلولان انجام نداده اند؟ قطعاً خیر. این سطح از مناسب سازی در معابر و ساختمان‌های عمومی و یا خدماتی که در صدور پروانه رایگان و... از طرف شهرداری به معلولین داده شده است قدردانی همه ما را در پی دارد ولی معتقدم کسی که وامدار است بایستی تمامی دین خود را پرداخت کند تا بگوییم بدهکار نیست و پرداخت تعدادی از اقساط این وام او را طلبکار نمی کند. بنابراین اگر هرکداممان و در هر جایگاهی بدهی خود را به مردم شریفمان در نظر داشته باشیم قطعا  یک عذرخواهی ساده ولی از سویدای دل را نباید از صاحبان حق دریغ کنیم.
 
اَلا گر طلبکار اهل دلی
ز خدمت مکن یک زمان غافلی
به حال دل خستگان درنگر
که روزی تو دلخسته باشی مگر
درون فروماندگان شاد کن
ز روز فروماندگی یاد کن.
 
بدرود
عیسی شهامت


کد مطلب: 428442

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/428442/دلجویی-شهامت-بهزیستی-کهگیلویه-بویراحمد-یک-عذرخواهی-ساده-نباید-صاحبان-حق-دریغ-کنیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1