کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در تجمع مجازی دانشجویان بسیجی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

انتقاد هدایت‌خواه از سلبریتی‌ها

11 آذر 1399 ساعت 0:25

تجمع مجازی محکومیت ترور خبیثانه دانشمند هسته‌ای و معاون وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران، شهید محسن فخری زاده، با همت بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.


تجمع مجازی محکومیت ترور خبیثانه دانشمند هسته‌ای و معاون وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران، شهید محسن فخری زاده، با همت بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، تجمع مجازی محکومیت ترور خبیثانه دانشمند هسته‌ای و معاون وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران، شهید محسن فخری زاده، با همت بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، در این گردهمایی که قریب به ۱۵۰ نفر از دانشجویان انقلابی استان حضور به عمل رساندند، دکتر ستار هدایتخواه به ایراد سخن پرداخت.
ستار هدایتخواه با اشاره به اینکه در جامعه ما افرادی هستند که اندیشه غربی دارند و صحبت آنها این است که بدون ارتباط با غرب نمی‌توان پیشرفت کرد افزود: البته بعضی عناصر هستند که نفوذی دشمن بوده و صد البته تمام این‌ها یک هدف دارند، اینکه با یک دوگانه سازی در واقع برای اهداف سیاسی آینده خود و به دست آوردن قدرت و ماندن در قدرت فضاسازی کنند و مردم را در مقابل دوگانه سازی تعامل-تنش قرار دهند و با شعارهای دروغین بتوانند در برنامه‌های سیاسی مثل انتخابات پیش رو در عرصه قدرت بمانند.
دبیر جبهه فرهنگی استان با تبریک و تسلیت شهادت دانشمند برجسته هسته‌ای و مقام بلندپایه سیاسی، افزود: تسلیت به جهت فقدان آن عالم عالی مقام که جامعه ما از داشتن او محروم شد، و تبریک از جهت اینکه به بالاترین مقام یعنی «عندربهم یرزقون» دست پیدا کرد.
هدایتخواه، ضمن تشکر از بانیان این جلسه توصیه‌هایی را برای دانشجویان برای اثرگذاری هر چه بیشتر مطرح کرد.
وی با تأکید بر اینکه دانشجویان باید منطق امیرالمؤمنین را در پیش گیرند و متوجه دوست دشمن ما، و دشمن دوست خود باشند در ادامه با دیده نقد نسبت به افراد سودجو خاطرنشان کرد: این قبیل افراد هیچ چیزی برایشان مهم نیست به جز قدرت، بهای ماندن در قدرت به باد دادن منافع ملی و باید این موارد را برای مردم شفاف‌سازی کرد.
این نماینده ادوار مجلس گفت: کسانی که روحیه دنیا طلبانه و قدرت طلبانه دارند و برای چند روز بیشتر ماندن در قدرت تن به هر ذلت و خباثتی می‌دهند و در مقابل دشمنی که وقیحانه به میدان آمده است و سرمایه‌های ملی را تهدید می‌کند کرنش نشان می‌دهند افراد خائن هستند که باید آنها را رسوا و به مردم معرفی کرد.
وی افزود: باید توجه کرد و فکر کرد که چه زمینه، بستر و فضایی ایجاد شد و چه افرادی تلاش کردند که این چهره‌های شاخص شناسایی شوند. اکنون در کشور ما اشخاصی هستند که مسئله شهادت را کوچک جلوه دهند و به نوعی آن را نادیده بگیرند و تحت عنوان تنش زدایی این مسئله را تمام شده بدانند.

      https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000428/nf00428092-2.jpg

هدایتخواه با تذکر نسبت به شناخت دشمن به عنوان وظیفه دانشجویان، اضافه کرد: وظیفه اساسی ادامه راه علمی ایشان است که موجب می‌شود به هدف خود که تحقیر و تضعیف کشور است دست نیابند.
وی افزود: ارتباط با افراد برجسته و جوانان همسو در فضای منطقه‌ای و بین المللی از واکنش‌های مناسب دانشجویان برای معرفی مظلومیت ایران، و رسوا کردن صهیونیزم جهانی است.
هدایتخواه با عنایت به اینکه مقام معظم رهبری سابقاً نسبت به تشکل‌های دانشجویی در قضیه شهدای هسته‌ای گلایه داشتند، اشاره کرد: بنابراین باید با قوت مطالبه گری از نمایندگان مجلس برای اخراج بازرسان در دستور کار قرار گیرد.
وی در ادامه با تشکر از فعالیت‌های امنیتی تاکید کرد: باید در این زمینه دقت بیشتری کنیم که شاهد تکرار چنین پدیده‌هایی نباشیم.
هدایت خواه در پایان پرسش و پاسخ‌های دانشجویی اشاره کرد: همه مردم ایران خواستار این هستند که انتقامی کوبنده و سخت از عاملان این ترور گرفته شود، این مورد باید از سمت دانشجویان مورد مطالبه جدی قرار بگیرد تا دولت مجبور شود بر اساس مصوبه مجلس اقدامی بکند.
وی با انتقاد از سلبریتی‌ها، افزود: البته در این قضیه نشان داده شد سلبریتی‌هایی که مردمی نیستند و منافع ملت ایران را نمایندگی نمی‌کنند وگرنه باید در مورد ترور این دانشمند برجسته واکنش مثبتی نشان می‌دادند.


کد مطلب: 428092

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/428092/انتقاد-هدایت-خواه-سلبریتی-ها

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1