کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

سوت پایان دولت تدبیر و امید به صدا در آمد / قائدی رفت / افشار معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد شد

10 آذر 1399 ساعت 15:29

معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد. دکتر رحمت‌الله افشار که زمانی در دولت نهم و دهم مسئولیت معاونت غذا و دارو را برعهده داشت و رضا چمن رئیس وقت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در ابتدای دولت یازدهم ( تدبیر و امید ) او را کنار گذشت، مجدداً در سال پایانی دولت دوازدهم ( تدبیر و امید ) به معاونت غذا و دارو برگشت.


معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد  تغییر کرد. دکتر رحمت‌الله افشار که زمانی در دولت نهم و دهم مسئولیت معاونت غذا و دارو را برعهده داشت و رضا چمن رئیس وقت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در ابتدای دولت یازدهم ( تدبیر و امید )  او را کنار گذشت، مجدداً در سال پایانی دولت دوازدهم ( تدبیر و امید ) به معاونت غذا و دارو برگشت.
به گزارش کبنا، حکایت انتصاب مجدد رحمت الله افشار به عنوان معاونت غذا و دارو، داستان صد من  یه غاز است که به زودی آن را مورد بررسی و تحلیل قرار می‌دهیم.  کبنانیوز در باره آن «شام» پر سر و صدا و تغییر و تحولات دانشگاه علوم پزشکی مطالبی را صرفاً برای اطلاع افکار عمومی منتشر خواهد کرد.
به نظر می‌رسد که دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد سوت پایان دولت تدبیر و امید را به صدا در آورده و به گفته کارشناسان ورزشی، همانند رنالدو به راست نگاه و به چپ شوت می‌کنند.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000428/nf00428077-2.jpg

رحمت الله افشار سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد شد.

به گزارش کبنا، طی حکمی از طرف رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دکتر رحمت الله افشار به عنوان سرپرست معاونت غذا و داروی این دانشگاه منصوب گردید.
در حکم افشار آمده است؛
جناب آقای دکتر رحمت الله افشار
داروساز محترم شاغل در دانشگاه
نظر به تعهد و سوابق جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه منصوب می شوید. انتظار می‌رود در راستای تحقق برنامه‌ها و اهداف نظام سلامت و دولت تدبیر و امید با بهره‌گیری از ابزارهای نوین مدیریتی و جلب مشارکت کلیه مدیران و کارکنان خدوم آن معاونت در انجام اقدامات محوله اهتمام ورزید.
یزدان پناه؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در ادامه از زحمات و تلاش های بی دریغ دکتر امام بخش قائدی معاون سابق معاونت غذا و داروی دانشگاه قدردانی کرد.
افشار اهل روستای دمچنار از توابع شهرستان بویراحمد می‌باشد.


کد مطلب: 428077

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/428077/سوت-پایان-دولت-تدبیر-امید-صدا-آمد-قائدی-رفت-افشار-معاونت-غذا-داروی-دانشگاه-علوم-پزشکی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1