تاریخ انتشار
جمعه ۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۴
کد مطلب : ۴۲۷۹۸۳
در نامه‌ی دانشجویان به نماینده بویراحمد و دنا:

آقای روشنفکر علمدار مطالبه دانشجو معلمان کشور باشید / از کیان دانشگاه فرهنگیان پاسداری کنید

۴
۱
آقای روشنفکر در مقابل اظهارات غیر مسئولانه وزیر علوم از کیان دانشگاه فرهنگیان پاسداری کنید
کبنا ؛بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از اظهارات وزیر علوم در نامه‌ای خطاب به مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون خواستار پیگیری مطالبات این دانشگاه شدند.
به گزارش کبنا، متن این نامه به شرح زیر است؛
جناب آقای دکتر روشنفکر
نماینده محترم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی
سلام علیکم
بی‌شک حضرت عالی اطلاع دارید که اخیراً وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری در نامه‌ای به مقام معظم رهبری خواهان حذف دوره‌های 4 ساله دانشگاه فرهنگیان و استفاده از ظرفیت دیگر دانشگاه‌ها برای تربیت نیروی انسانی مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش شدند.
جایگاه ممتاز این دانشگاه و اهمیت آن در نظام تعلیم و تربیت کشور توسط مقام معظم رهبری بارها به دولت مردان تذکر داده شد، و درحالی که پردیس‌های تابعه دانشگاه فرهنگیان با مشکلات بی شماری روبه رو هستن انتظاری جز توسعه روز افزون این دانشگاه نمی‌رفت ولی متاسفانه نگاه هزینه‌ی به آموزش پرورش توسط دولت محترم، مواردی همچون جذب نیروی انسانی متعهد و متخصص در این دستگاه را نمی‌بیند، متاسفانه تعداد مقالات و پژوهش‌های دانشجویان و رقابت بسیار بالای داوطلبان کنکور برای ورود به این دانشگاه را نمی‌بیند و بجای استفاده از چنین ظرفیتی سعی در تضعیف جایگاه این دانشگاه دارد که متاسفانه نتیجه‌ی جز تضعیف نظام تعلیم و تربیت نخواهد داشت.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000427/nf00427983-2.jpg

 به اطلاع شما می‌رسانیم که دولت تدبیر و امید با بی‌تدبیری تمام نسبت به این دستگاه لایه‌های امید را یک به یک از بین می‌برد
 توجه شما را به مواردی از این قبیل جلب می‌کنیم: بحران اخیر کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش، خصوصی‌سازی در آموزش و پرورش، طرح خرید خدمات آموزشی، عدم تعلق سرانه به دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، عدم اجرای طرح رتبه بندی معلمین، حذف بسیاری از امتیازات فرهنگیان، عدم تحقق بودجه سالیانه آموزش و پرورش، تنها تعدادی از زخم‌هایی است که توسط این دولت بر پیکره‌ی آموزش و پرورش وارد شده و اخیراً درخواست وزیر محترم علوم که در تضاد کامل با سخنان مقام معظم رهبری در باب توسعه دانشگاه فرهنگیان و اساسنامه این دانشگاه است. در حالی که هم در سند تحول بنیادین و هم در مجلس شورای اسلامی دانشگاه فرهنگیان به عنوان تنها راه ورود نیروی انسانی به آموزش و پرورش نام برده شده است.
 اظهارات اخیر وزیر علوم بر خلاف قانون، امنیت تعلیم و تربیت کشور را به خطر می‌اندازد. و با توصیفات موجود بخشی از کمبود نیرو در آموزش و پرورش مربوط به عملکرد ضعیف ایشان در مدیریت صحیح دانشگاه فرهنگیان و توسعه این دانشگاه است.
 جناب آقای روشنفکرشما باید به عنوان تنها عضو هیت علمی دانشگاه فرهنگیان در مجلس علمدار مطالبه دانشجو معلمان کشور باشید و در مقابل اظهارات غیر مسوولانه وزیر علوم از کیان دانشگاه فرهنگیان پاسداری کنید و به رسالت خود مبنی بر دفاع از نظام تعلیم و تربیت پایبند باشید. از شما انتظار می‌رود ضمن طرح سؤال از وزیر محترم، مراتب عذر خواهی ایشان به اساتید؛ دانشجویان و جامعه فرهنگی کشور اعلام گردد.
بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
شایسته سالاری باید حاکم بشه. هرکی شایسته تره و هرکی سواد بیشتری داره باید معلم بشه نه هرکی صرفا توی دانشگاه فرهنگیان بوده
حخ
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه فرهنگیان معلمان بدون خلاقیت تربیت میکند.
همان مراکز تربیت معلم بهتر بودند.
پاتاوه دنا
Iran, Islamic Republic of
معلمی شغلی مقدس است وهرچندباکمال تاسف طی این سالهاشاهدبودیم که هرکسی باهرشرایطی ورشته ودانشگاهی وارداین شغل مقدس شدندوافت های جبران ناپذیری به بدنه نظام تعلیم وتربیت واردشدند...
Iran, Islamic Republic of
همه آدم های علمی با وزیر موافق هستند
آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

دوره حضور دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا در قدرت، با این کشور کاری کرده که دیگر ...
ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

 در صورتي که جنگي در منطقه رخ دهد همه توجه‌ها به اين جنگ منعطف خواهد شد و بالطبع توجه ...
پیشنهاد زیباکلام مبنی بر اعدام سلطانِ واکسن کرونا!

پیشنهاد زیباکلام مبنی بر اعدام سلطانِ واکسن کرونا!

صادق زیباکلام، فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشتی پیشنهاد اعدام سلطانِ واکسن کرونا را مطرح ...
فایل های مرتبط
1