کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مقدمه سازی برای خروج از کشور؟!

جسارت جدید معاون روحانی به ساحت امام راحل/ امام فرزند ناخلف آمریکا بود!

5 آذر 1399 ساعت 17:47

عیسی کلانتری (معاون حسن روحانی) به شکل رسمی، علنی و به صراحت به حضرت امام اهانت کرده و ایشان را فرزند آمریکا خطاب کرده است!


عیسی کلانتری (معاون حسن روحانی) به شکل رسمی، علنی و به صراحت به حضرت امام اهانت کرده و ایشان را فرزند آمریکا خطاب کرده است!
به گزارش کبنا به نقل از جهان نيوز، به تازگی فیلمی از عیسی کلانتری، معاون اصلاح طلب روحانی و ریاست سازمان محیط زیست منتشر شده است که وی در جسارتی آشکار به ساحت مقدس امام راحل، ایشان را فرزند ناخلف آمریکا توصیف نموده و دلیل پیروزی انقلاب اسلامی را برداشته شدن حمایت آمریکایی ها از محمدرضا پهلوی اعلام کرده که امام خمینی از این فرصت استفاده کرد!
بسیار سخت و ساده انگارانه است که بخواهیم اظهارات وقیحانه کلانتری درباره حضرت امام و نحوه پیروزی انقلاب را به عنوان یک مقام مسئول در دولت جمهوری اسلامی که سابقه وزارت در دولت های هاشمی و خاتمی هم در کارنامه خود دارد را به «کج فهمی» تعبیر کنیم.
این عنصر اصلاح طلب که متاسفانه به لطف ریاست جمهوری روحانی هم اکنون در ریاست سازمان محیط زیست جا خوش کرده است در اردیبهشت ماه امسال هم با حمله به واقعه غرورآفرین تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که امام راحل آن را «انقلاب دوم» گفته بود: «اصل تسخیر لانه جاسوسی را قبول ندارم/ رسم کشورداری این نیست/ اینکه یک مشت دانشجو بخواهند از دیوار بالا بروند../ حکومت باید با اینها برخورد می‌کرد».
جزئیات پرونده عیسی کلانتری | وضعیت پرونده تخلفات خودرویی نمایندگان مجلس -  همشهری آنلاین
کلانتری چند روز بعد از آن گستاخی بدون هزینه، در ادعایی دیگر از قول سید محمد خاتمی، مدعی شد «امام آواز خواندن زنان را حرام نمی‌دانستند... خاتمی خودش گفت که امام برای استفاده از تک خوانی زنان به من دستور داد». البته خاتمی چند روز بعد از بافته های کلانتری، اظهارات وی را بی اساس خواند.
سوال اساسی اینجاست که چرا باید فردی در این سطح اعتقادی که مشغول به بازی های سیاسی تا حد هتک حرمت بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی است در جایگاه معاونت رئیس جمهور باقی بماند؟  و اینکه آیا اصلا چنین فردی صلاحیت حضور به عنوان یک کارشناس ساده در دولت را دارد؟ سوال مهم تر آن است که اساسا این رفتارهای گستاخانه کلانتری هزینه ای هم برای او دارد یا خیر؟
یادآور می شود کلانتری، یک سال و نیم بعد از فرار کاوه مدنی، جاسوس دوتابعیتی که به عنوان معاون سازمان محیط زیست منصوب شده بود، او را بزرگوار و دانشمند نامید و با رد جاسوس بودن و دوتابعیتی او، به خاطر از بین رفتن فرصت همکاری با مدنی ابراز تاسف کرد!
 
     
فیلم/ عیسی کلانتری: امام خمینی فرزند ناخلف آمریکا بود!

شایان ذکر است سید نظام الدین موسوی، نماینده مردم تهران بعد از گستاخی پیشین کلانتری پیرامون نادرست بودن تسخیر لانه جاسوسی، اهانت به دانشجویان پیرو خط امام و همچنین ادعای عدم مخالفت امام با آوازخوانی زنان، توئیت قابل تاملی منتشر کرده بود: «اینکه بعد از ۳۰سال مسئولیت دولتی و وزارت، در آستانه بازنشستگی سیاسی و احیاناً بستن بار و رفتن به آن سوی آبها، یادت بیفتد که تسخیر لانه جاسوسی آمریکا کار نادرستی بوده و آوازخوانی زنان کار خوبی است، نشانه شجاعت نیست».
در همین باره، دکتر محمد صادق کوشکی، کارشناس مسائل سیاسی نوشته است:
١) عیسی کلانتری (معاون حسن روحانی) به شکل رسمی، علنی، به صراحت و بدون ترس به حضرت امام اهانت کرده و ایشان را فرزند آمریکا خطاب کرده است!
شرط عیسی کلانتری برای حضور در دولت دوازدهم | پایگاه خبری تحلیلی انصاف نیوز

٢) اما تا کنون نه کسی به او اعتراض کرده و نه صدایی از تریبون ها، رسانه ها، خبرگزاری ها و شخصیت‌هایی که بودنشان را مدیون نام و قیام و نظام امامند برخواسته  و ظاهرا همه به کار و زندگی خودشان مشغولند و برای کسی صرف نمی کند از ساحت مقدس  «روح خدایی زمان ما» دفاع کند!
٣) در این میان مدعی العموم هم مشغول اقدامات واجب تر است و یادش رفته که بر اساس قانون، توهین به حضرت امام جرم است!
۴) کسی از سید حسن و موسسه عریض و طویلش توقعی ندارد! این موسسه قرار است بنام امام، نان و گوشت بعضی ها را تامین کند که می کند! تا امروز هم ندیده ایم جناب حسن آقا و موسسه تحت امرشان برای حلال بودن حقوق و مواجب هم که شده از امام و میراث امام دفاعی کرده باشند!
۵) حالا اگر کسی به اسب یک سلبریتی ضد انقلاب، یابو خطاب‌ کرده بود، جبهه اصلاحات و مواجب بگیران آن، در فضای حقیقی و مجازی چنان جنگ روانی به راه می انداختند و برای پایمال شدن اخلاق و ادب نوحه سرایی می کردند که خودی‌های ترسو و مرعوب هم وادار به همراهی شوند تا دیگر کسی جرات «تو» گفتن به یک سلبریتی وابسته به اصلاحات را هم پیدا نکند!
 یعنی ما این قدر نمک نشناس شده ایم؟


کد مطلب: 427917

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/427917/جسارت-جدید-معاون-روحانی-ساحت-امام-راحل-فرزند-ناخلف-آمریکا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1