کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قوه قضاییه اعلام کرد؛

محکومیت یک مدیر دولتی به اتهام ۲۸ بار دریافت رشوه

5 آذر 1399 ساعت 2:08

محکومیت مدیرکل سابق ورزش و جوانان فارس و همدستان او با اتهامات رشاء، ارتشاء و تبانی در دادگاه تجدیدنظر استان فارس قطعی شد.


محکومیت مدیرکل سابق ورزش و جوانان فارس و همدستان او با اتهامات رشاء، ارتشاء و تبانی در دادگاه تجدیدنظر استان فارس قطعی شد.
به گزارش کبنا به نقل از همشهری آنلاین، قوه قضاییه در این باره اعلام کرد: مدیر سابق ورزش و جوانان استان و همدستان وی که پیش از این در دادگاه کیفری ۲ استان فارس محاکمه و به مجازات حبس، جزای نقدی و انفصال از خدمات دولتی و شلاق محکوم شده بودند در دادگاه تجدیدنظر استان فارس نیز محکوم و مجازات آنان مطابق قانون قطعیت یافت.
بر اساس این گزارش مطابق رای صادره حیدر علی کامیاب کلانتری مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان فارس از حیث اتهام ارتکاب ۲۸ فقره ارتشاء و دریافت رشوه به مبلغ ۱۷ میلیارد و نهصدو سی و سه میلیون ریال به ۱۰ سال و یک ماه حبس محکوم گردیده است. این در حالی است که وی معادل همین میزان به جزای نقدی نیز محکوم شده است.
    https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000427/nf00427903-1.jpg
این گزارش حاکی است در رأی صادره از شعبه اول دادگاه تجدیدنظر استان فارس این مدیر سابق استان فارس به انفصال دائم از خدمات دولتی و همچنین ۷۴ ضربه شلاق نیز محکوم گردید.
همدستان وی در پرونده مذکور متهم ردیف دوم شهرام عبدالخانی از حیث پرداخت ۱۹ فقره رشوه به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۷۶۸ میلیون ریال به متهم ردیف اول پرونده مجرم شناخته شد و وی به تحمل سه سال و یک ماه حبس محکوم شد.
همچنین متهم ردیف سوم این پرونده امین رضا آرام فر نیز به اتهام پرداخت رشوه به میزان ۲ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال به مدیرکل سابق ورزش و جوانان. استان به تحمل ۳ سال و یک ماه حبس محکوم گردید.
مجازات‌های صادره در پرونده موصوف در مرحله بدوی با توجه به محتویات پرونده و مدارک موجود، اقرار صریح متهمین پرونده و همچنین نظریه کارشناس رسمی دادگستری و اظهارات مطلعین در مرحله تجدیدنظر نیز تایید و رأی صادره قطعیت یافته است.


کد مطلب: 427903

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/427903/محکومیت-یک-مدیر-دولتی-اتهام-۲۸-بار-دریافت-رشوه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1