تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۷
کد مطلب : ۴۲۷۸۵۵
اظهارات عجیب روحانی مورد علاقه اصلاح طلبان در جامعه مدرسین؛

ارزش موی گندیده‌ میرحسین از ترامپ بیشتر است/ موسوی یک فرد مومن است که اشتباه فاحش داشته!/ آقای غروی! با همه ابعاد فتنه مهیب ۸۸ و تفاوت رفتار موسوی و ترامپ آشنا هستید؟

۱
۰
ارزش موی گندیده‌ میرحسین از ترامپ بیشتر است/ موسوی یک فرد مومن است که اشتباه فاحش داشته!
کبنا ؛ارزش یک موی گندیده‌ی موسوی بیشتر از ترامپ و هزاران امثال ترامپ است. نوع اتفاقی که پیش آمده از جهاتی به هم شبیه است؛ اما اینکه ما ترامپ را به آقای موسوی تشبیه کنیم، به هیچ‌وجه صحیح نیست.
حجت الاسلام سید محمد غروی، از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم است که برخی مواضع سیاسی وی به مذاق اصلاح طلبان خوش می آید تا جایی که حتی یک بار روزنامه اصلاح طلب شرق به وی عنوان مرجعیت هم اعطا کرد.
به تازگی هم آقای غروی در گفتگو با سایت اصلاح طلب انصاف نیوز در واکنش به انتشار تصویر طراحی شده میرحسین موسوی و ترامپ گفته است: «ارزش یک موی گندیده‌ی موسوی بیشتر از ترامپ و هزاران امثال ترامپ است. نوع اتفاقی که پیش آمده از جهاتی به هم شبیه است؛ اما اینکه ما ترامپ را به آقای موسوی تشبیه کنیم، به هیچ‌وجه صحیح نیست».
غروی تاکید کرده است: «هرچند که ما اعتقاد داریم آقای موسوی اشتباهاتی انجام داده که متاسفانه یک سری از خدمات گذشته‌ی او را تحت‌الشعاع قرار داده است».

عکس/ میرحسین و ترامپ بر جلد تهران تایمز - جهان نيوز

حجت الاسلام غروی در پاسخ به این پرسش که آیا مقایسه‌ ترامپ با میرحسین موسوی از منظر دینی درست است، گفته است: «آنچه که در آمریکا پدید آمده است از جهاتی بی‌شباهت به آنچه که در سال ۸۸ اتفاق افتاده نیست. لذا گاهی همان مسئله را تداعی می‌کند. اما من این را نمی‌پسندم که این دو (یعنی آقای موسوی و آقای ترامپ) را کنار هم بگذاریم. این کار درستی نیست. برای اینکه آقای موسوی خدماتی انجام داده است؛ البته دچار اشتباه شده و اشتباه فاحشی هم بوده است. اشتباهِ بزرگ‌تر او این بود که بر این اشتباه خود اصرار داشت و کوتاه نیامد و به دنبال آن آثار بد اجتماعی پدید آمد. اینها سر جای خودش؛ ولی علی ای حال او یک فرد مسلمان و مومنی است و قبلا خدماتی داشته است. این اشتباه است که او را با ترامپی مقایسه کنیم که یک آدم غیرمسلمان، غیرمومن و بی‌تقوا است».
غروی در ادامه گفته است: «ترامپ در زمان تصدی خود بزرگ‌ترین جنایات را در منطقه انجام داده و بزرگترین آسیب‌ها را به ما وارد کرده است؛ چه آسیب‌های سیاسی‌، چه آسیب‌های اقتصادی و چه اجتماعی. شرارت او در منطقه به شکل‌های مختلفی بوده است در سوریه به شکلی و در عراق، بحرین و یمن به شکل دیگری. او همچنین از رژیم‌های مرتجع منطقه حمایت کرده و این جنایات با حمایت او هر چه بیشتر انجام گرفته است. علاوه بر اینها جنایت هولناکی که اخیرا انجام داد، ترور شهید سلیمانی بود؛ ‌او حتی بر این موضوع افتخار هم کرد».
ظاهرا آقای غروی اساسا درباره فتنه سنگین و پیچیده صهیونیستی سال 88 بی اطلاع هستند که عملکرد سران خائن آن را اشتباه فاحش می نامند و اصلی ترین نفر آن را فرد مومن معرفی می کنند! فرد مومنی که قبل از پایان زمان رای گیری انتخابات، اعلام پیروزی می کند و نتیجه غیر از این را «تقلب» و «صحنه آرایی» دانسته و سندی هم از تقلب ارائه نمی کند. طبق گفته محمد علی ابطحی، رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات «تقلب» اسم رمز آشوب ها بود. فتنه ای که به اعتراف لیدرهای سیاسی آن حدود 10 سال عقبه برنامه ریزی داشته و چند ماه کشور و به خصوص پایتخت را با آشوب، اغتشاش و ناامنی مواجه کرد. فتنه ای که با حمایت مستقیم آمریکایی ها از فتنه گران و اعمال تحریم های جدید برای تضعیف نظام اسلامی و کمک به فتنه گران همراه بود. فتنه ای که هتک حرمت امام راحل، ولایت فقیه، روز قدس، سیزده آبان و روز عاشورای حسینی را با خود به همراه داشت.
یک نکته را هم باید به امثال آقای غروی یادآوری کرد و آن اینکه ترامپ گرچه مثل موسوی ادعای تقلب کرده ولی تاکنون تاکید داشته است که رای نهایی دادگاه را خواهد پذیرفت و این در حالیست که موسوی هیچ وقت حاضر نشد نتیجه قضاوت نهادهای مسئول را درباره ادعاهای خود بپذیرد و در اینباره حتی ترامپ دلسوزتر از او در قبال حفظ انسجام قانون در کشورش رفتار کرده است.
اما سوال مهمتر از آقای غروی این است که اساسا چگونه فردی که یک حکومت اسلامی را تا لبه پرتگاه نزدیک کرد و در ریختن خون ده‌ها نفر از مردم ایران در حوادث سال ۸۸ شریک است و هنوز هم حاضر به توبه و جبران نیست، چگونه در زمره مومنین قرار می گیرد؟!
مرجع : جهان نیوز
نام شما

آدرس ايميل شما

United Kingdom
موی گندیده مگه هست!!!؟؟؟
جنجال 3 کلمه‌‌ای ...

جنجال 3 کلمه‌‌ای ...

شکست استقلال برابر فولاد در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر حواشی زیادی به‌ همراه داشته است....
دعوای بی‌وقت

دعوای بی‌وقت

استعفای ملک‌زاده از وزارت بهداشت آن‌هم با نامه‌ای سرگشاده و چکشی هرچند در این شرایط کرونایی ...
‌تأثیرات کرونا‌ ‌بر انتخابات ۱۴۰۰

‌تأثیرات کرونا‌ ‌بر انتخابات ۱۴۰۰

انتخابات ۱۴۰۰ از چنان اهمیتی برخوردار است که امکان به‌تعویق‌انداختن آن بسیار کم خواهد ...
1