کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

کشف قاچاق میلیاردی در گچساران و باشت

2 آذر 1399 ساعت 20:33

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف کالاهای قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در محور دیلم به گچساران خبر داد.


نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد طی اقداماتی به موقع و ماهرانه توانست علاوه بر کشف 92 کیلوگرم تریاک، محموله قاچاق میلیاردی در گچساران و چرام کشف و ضبط کرد.

کشف ۹۲ کیلو تریاک در باشت
فرمانده انتظامی شهرستان باشت از کشف ۹۲ کیلو گرم تریاک از یک دستگاه خودروی سواری در محور باشت - گچساران خبر داد.
 به گزارش کبنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «اکبر انصاری» اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله‌ای مواد مخدر از محور باشت به گچساران مأموران انتظامی شهرستان باشت با تعامل مأموران انتظامی شهرستان گچساران و با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محور باشت به گچساران ایست و بازرسی دایر کردند.
 انصاری تصریح کرد: مأموران حین انجام ایست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری محور یاد شده به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
 وی افزود: مأموران در بازرسی از آن ۹۲ کیلو گرم تریاک و یک قبضه سلاح کلاش کشف و ضبط کردند.
 فرمانده انتظامی شهرستان باشت خاطرنشان کرد: در این راستا ۳ نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.
 
کشف محموله قاچاق میلیاردی در گچساران
 
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف کالاهای قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در محور دیلم به گچساران خبر داد.
 سرهنگ ستاد «کیقباد مصطفایی» اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی آبشیرین شهرستان گچساران در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی قضائی در محور دیلم به گچساران تور ایست و بازرسی دایر کردند.
 وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به ۳ دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه کامیون ایسوزو به صورت کاروانی مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند.
 فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودروها کالاهای قاچاق شامل ۵۰ دستگاه مانیتور، ۵۰ دستگاه پایه مانیتور، ۲ دستگاه ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک، ۲ دستگاه ماشین ظرفشویی، ۱۵ دستگاه انواع لوازم خانگی، ۱۰۰ بست ژیلت، ۱۵۰۰ عدد انواع مواد خوراکی و بهداشتی قاچاق کشف و ضبط کردند.

        https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000427/nf00427824-1.jpg

 مصطفایی با اشاره به این که کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۶ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند خاطرنشان کرد: ۴ نفر در این راستا دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.
 فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.
 
 کشف یک دستگاه موتور سیکلت قاچاق میلیاردی در باشت
 فرمانده انتظامی چرام از کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ «فرهاد رحیمی» اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران یگان امداد انتظامی این فرماندهی ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محورهای مواصلاتی شهرستان چرام ایست و بازرسی دایر کردند.
  وی گفت: مأموران حین انجام ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی یک دستگاه موتور سیکلت ۱۰۰۰ سی سی قاچاق را در حال تردد و ایجاد مزاحمت و آلودگی‌های صوتی مشاهده و توقیف کردند.
 فرمانده انتظامی شهرستان چرام با بیان اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت کشف شده را یک میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، خاطر نشان کرد: در این راستا راکب موتورسیکلت دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و موتورسیکلت نیز به پارکینگ منتقل شد.


کد مطلب: 427824

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/427824/کشف-قاچاق-میلیاردی-گچساران-باشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1