تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب : ۴۲۷۷۹۷
در جلسه ستاد بحران شهرستان بویراحمد مطرح شد

جور شهرداری یاسوج را دهیاران و راهداری می‌کشد / بحران اصلی بویراحمد کرونا است / فوت 127 نفر / آب شرب سپیدار موضوع امروز و دیروز نیست

۶
۰
جور شهرداری یاسوج را دهیاران و راهداری می‌کشد /  بحران اصلی بویراحمد کرونا است / فوت 127 نفر /  آب شرب سپیدار موضوع امروز و دیروز نیست
کبنا ؛فرماندار بویراحمد برای شهرداری یاسوج و آب و فاضلاب شهرستان بویراحمد زمان مشخص کرد که تکلیف جایگاه دفن نخاله‌های ساختمانی و آب شرب سیپدار را تعیین کنند.
به گزارش کبنا، صبح امروز (یکشنبه 2 آذر ماه 99) جلسه ستاد بحران شهرستان بویراحمد به ریاست شاهرخ کناری این شهرستان برگزار شد که کناری فرماندار بویراحمد در این جلسه موضوع کرونا را بحران اصلی جامعه دانست و بر هماهنگی دستگاه‌ها برای عبور هر گونه بحرانی در فصل بارندگی نزولات آسمانی، تاکید کرد.
در ادامه این جلسه کناری با بیان اینکه تاکنون در شهرستان بویراحمد 21 هزار و 821 نمونه گیری انجام گرفته که تعداد 7445 آن مثبت اعلام شد.
وی افزود: 5368 نفر از این تعداد بهبود یافته است و 127 نفر نیز بر اثر ابتلا به کرونا تاکنون فوت کرده‌اند.
شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد با بیان اینکه وضعیت این شهرستان قرمز است، افزود: روز گذشته 18 نفر مرخص و 34 نفر بستری شدند که این نشان دهنده شرایط بد این شهرستان به لحاظ شیوع کرونا است.
وی افزود: 30 درصد مدیران شهرستان بویراحمد درگیر بیماری کرونا هستند و بخشی از ادارات از ظرفیتشان در موضوع کرونا استفاده نمی‌کنند.
فرماندار بویراحمد گفت: طرح محله محور با محوریت سپاه در سطح شهرستان انجام می‌گیرد که قرار است در این طرح بیمار از خانه شناسایی و در محل‌های مورد نظر قرنطینه شوند که دستگاه‌ها در بحث خودرو و سایر امکانات با سپاه هماهنگی و همکاری داشته باشند. در طرح محله محور هر 12500 نفر را یک اکیپ منسجم پوشش می‌دهند.
وی در ادامه به فصل بارندگی نزولات آسمانی اشاره کرد و گفت: لیست کشیک دستگاه‌های خدمات رسان به فرمانداری اعلام شود و تیم‌های واکنش سریع نیز باید در آماده باش باشند. گاهی بوده که در 10 نقطه آتش سوزی داشتیم که 5 اداره فقط درگیر بودند. همه دستگاه‌ها باید در بحران‌ها پای کار و هماهنگ باشند.
فرماندار بویراحمد در ادامه به موضوع ساخت و سازهای غیرمجاز گریزی زد و اظهار داشت: ساخت و سازهایی که در مسیر آبراه ساخته می‌شوند، دردسر ساز هستند، لازم است که برای این ساخت و سازهای غیرمجاز پرونده تشکیل شود. نباید اجازه داده شود که در حریم منابع طبیعی این ساخت و سازها انجام شود.
 کناری در ادامه افزود: اینترنت در برخی از بخش‌ها و روستاها با مشکل مواجه است که باید دستگاه‌های مربوطه رسیدگی داشته باشند.
وی در ادامه به معضل آب سپیدار گریزی زد و گفت: مسئله آب شرب سپیدار موضوع امروز و دیروز نیست، این موضوع هم مصوبه کمیسیون امنیتی و هم کمیسیون بحران هم دارد. شرکت آب و فاضلاب یک هفته وقت دارد این مشکل را برطرف کند، در غیر این صورت اگر مشکلی به وجود آمد، آب و فاضلاب باید پاسخگو باشد.
 فرماندار بویراحمد به تعطیلی بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد به مدت یک هفته خبر داد و گفت: باید بنیاد مسکن در کبگیان، مارگون، سپیدار و... نمایندگی ایجاد کند، تا همچنین مشکلاتی را به وجود نیاورد.
کناری در ادامه به موضوع نخاله‌های ساختمانی که در اطراف شهر یاسوج رها می‌شوند، اشاره کرد و اظهار داشت: 40 سال است که شهرداری یاسوج هنوز جایگاه دفن زباله‌های ساختمانی ندارد. این نخاله‌ها در اطراف شهر یاسوج رها می‌شوند و دهیاری‌ها و راهداری باید جور شهرداری را بکشد. البته شهرداری یاسوج مشکلات زیادی دارد، این هم روی آن. لذا ضرورت دارد که هر چه سریعتر جایگاه دفن زباله‌های ساختمانی را تعیین تکلیف کند.
وی در ادامه از مدیران خواست که برای خدا پای کار باشند و افزود: چه اشکال دارد، اگر بعد از ظهری از اداره‌ای سرکشی کردیم، چراغ اتاق مدیر هم روشن باشد.
کناری در پایان به آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که حریم رودخانه‌ها آزاد سازی شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

دمکره دشتروم
Iran, Islamic Republic of
اقای فرماندار اقای اب منطقه ای در امیراباد دشتروم چیزی بنام رودخانه نیست وسط رودخاته را باسنگ پرکردتد درخت سفیدار زندند جیزی بتام حریم رودخانه وجود ندارد
معمولی
Iran, Islamic Republic of
تو خودت از همه ضغیف تری
عیب کی می کنی
معمولی
Iran, Islamic Republic of
تو خودت از همه ضغیف تری
عیب کی می کنی
شاهد
Iran, Islamic Republic of
آقای فرماندارخودت خیلی ضعیف هستی حیف
ایمان
Iran, Islamic Republic of
درود بر فرماندار کاربلد
ایمان
Iran, Islamic Republic of
درود بر فرماندار کاربلد
برای رفع تحریم‌ها چندین سال مذاکره کردیم، اما به نتیجه نرسید

برای رفع تحریم‌ها چندین سال مذاکره کردیم، اما به نتیجه نرسید

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به مسیر غلبه بر تحریم‌ها و بی‌اثر کردن آنها گفتند: این مسیر ...
جنجال 3 کلمه‌‌ای ...

جنجال 3 کلمه‌‌ای ...

شکست استقلال برابر فولاد در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر حواشی زیادی به‌ همراه داشته است....
دعوای بی‌وقت

دعوای بی‌وقت

استعفای ملک‌زاده از وزارت بهداشت آن‌هم با نامه‌ای سرگشاده و چکشی هرچند در این شرایط کرونایی ...
1