کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرپرست مخابرات کهگیلویه وبویراحمد؛

ارائه خدمات مخابرات غیرحضوری شد / سامانه های مخابراتی را بشناسید

1 آذر 1399 ساعت 12:15

سرپرست مخابرات کهگیلویه وبویراحمد گفت: مشترکین مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد می توانند جهت پیشگیری و به حداقل رسانیدن این ویروس منحوس، مطالبات و درخواست های خود را از طریق سامانه های تعریف شده پیگیری نمایند و همکاران در کمترین زمان ممکن نسبت به بررسی درخواست ها و مطالبات مشترکین اقدام می کنند‌.


سید محمدهادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد در خصوص اقدامات انجام پذیرفته شده در رابطه با پیشگیری از ویروس کرونا گفت: خوشبختانه شرکت مخابرات ایران توانست با تکیه بر دانش وتخصص پرسنل خود میز خدمت را از سنتی به الکترونیکی ارتقاء دهد وبه همین خاطر  کلیه ی امورات ،درخواست ها ومطالبات مشترکین به صورت غیرحضوری واز طریق سامانه های  تلفنی که  رایگان هست ، انجام می گیرد.
به گزارش کبنانیوز؛ سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد افزود: مشترکین مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد می توانند جهت پیشگیری و به حداقل رسانیدن این ویروس منحوس، مطالبات و درخواست های خود را از طریق سامانه های تعریف شده پیگیری نمایند و همکاران در کمترین زمان ممکن نسبت به بررسی درخواست ها و مطالبات مشترکین اقدام می کنند‌.
سید محمد هادی امیری نحوه ی عملکرد سامانه های  مخابراتی را جهت اطلاع مشتریان این گونه مخابراتی  تشریح نمود:
۱_سامانه تلفنی ۲۰۰۰:
دریافت وپرداخت قبوض تلفن ثابت وهمراه اول و وصل آنی آن بعد از پرداخت قبض
۲_سامانه تلفنی: ۲۰۲۰:پشتیبانی ،فروش وخدمات پس از فروش اینترنت پرسرعت تلفن ثابت ( ADSL)
۳_سامانه تلفنی ۲۰۱۰:
پشتیبانی ورفع خرابی خطوط مشترکین تجاری
۴_سامانه تلفنی ۲۰۱۱۷:
رفع خرابی خطوط تلفن ثابت
۵_سامانه تلفنی ۱۱۸:
پاسخگویی اطلاعات تلفنی
۶_مرکز تماس ۹۹۹۰:
مرکز تماس همراه اول
۷_پرتال شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir:
دریافت وپرداخت قبوض تلفن ثابت وهمراه اول ،دریافت ریزمکالمات ،درخواست اینترنت پرسرعت تلفن ثابت ،درخواستFTTHو دانلود فیلم های سینمایی .
امیری در پایان خاطر نشان کرد؛ امید می رود همه ی مشتریان عزیزمخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد، مراجعه غیر حضوری را در برنامه ی خود قرار دهند تا علاوه بر صرفه جویی در زمان وپیشگیری از شیوع ویروس کرونا ،خدمات مطلوب تر ی را دریافت نمایند


کد مطلب: 427747

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/427747/ارائه-خدمات-مخابرات-غیرحضوری-سامانه-های-مخابراتی-بشناسید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1