تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۷
کد مطلب : ۴۲۷۷۰۸
کبنا گزارش می‌دهد

تأمین و پرداخت تسهیلات به بخش مسکن کهگیلویه و بویراحمد در اولویت ویژه کشوری قرار گرفت/ رونق احداث، تکمیل و تولید مسکن در استان

۱
۰
دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مدیر عامل بانک مسکن کشور
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: بخش مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد در اولویت ویژه کشوری قرار گرفت.
به گزارش کبنا، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با محمود شایان مدیر عامل بانک مسکن کشور دیدار و گفت‌وگو کرد و در این نشست رونق تولید مسکن در استان کهگیلویه و بویراحمد مورد بررسی قرار گرفت.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در این نشست بحث تأمین اعتبار و تسهیلات مورد نیاز برای تکمیل و احداث منازل روستایی، منازل اقدام ملی مسکن، منازل تعاونی‌هایی دستگاه‌های اجرایی همانند آموزش و پرورش و منازلی که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) متولی احداث آنها است به دقت مورد بررسی قرار گرفت.
کلانتری افزود: با این تصمیم شاهد رونق چشمگیر بیش از پیش در رابطه با احداث، تکمیل و تولید مسکن در استان خواهیم بود.
وی از پرداخت تسهیلات به یک هزار واحد بافت فرسوده استان خبر داد و گفت: عملیات بهسازی ۴ هزار واحد مسکن روستایی در سال ۹۸ آغاز شده است.
کلانتری با اشاره به آغاز به کار احداث ۳ هزار و ۵۰۰ مسکن محرومین در سال جاری، بیان کرد: در طرح اقدام ملی ۹۵۰ واحد مسکن با مشارکت بنیاد مسکن و راه و شهرسازی در حال ساخت است.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000427/nf00427708-2.jpg
وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی ۳۰۰ واحد مسکن شهری و ۷۰۰ واحد مسکن از محل سیل در  سال گذشته آغاز شده است، افزود: از محل زلزله نیز ۳ هزار و ۳۰۰ واحد از اواخر سال ۹۷ در دست اقدام است.
مدیرعامل بانک مسکن کشور نیز در این نشست ضمن تقدیر از پیگیری‌های مکرر استاندار کهگیلویه و بوبراحمد گفت: تأمین و پرداخت تسهیلات برای بخش مسکن در کهگیلویه و بویراحمد اعم از مسکن روستایی و شهری که در قالب طرح‌های اقدام ملی مسکن روستایی، ستاد اجرایی و تعاونی‌ها است در اولویت خاص پرداخت باشد.
محمود شایان تأمین اعتبار و ارائه تسهیلات ویژه برای تکمیل و راه اندازی واحدهای مسکونی در کهگیلویه و بویراحمد را از اولویت‌ها خواند و گفت: هم اکنون حدود ۱۴ هزار واحد مسکن در استان در حال احداث و تکمیل است و واحدهایی که به تسهیلات ارزی نیاز دارند بانک مسکن کشور با اولویت خاص این تسهیلات را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.
شایان افزود: تلاش خواهد شد که با تسریع در روند ارائه این تسهیلات در موعد مقرر این واحدها تکمیل و تحویل شود.
مدیرعامل بانک مسکن کشور  اظهار داشت: با توجه به سیاست‌ها و اقدامات خوب دولت در بخش مسکن در مناطق کمتر برخوردار، برای تکمیل مسکن در کهگیلویه و بویراحمد از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنیم.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000427/nf00427708-1.jpg
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
محرومیت و فقر شدید استان و سوتغذیه بسیار بالا در نواحی مختلف و محروم استان کماکان معضل و تهدیدی هست.فقر شدید وجود دارد.در روستاها و بخش های محروم دنا و بویراحمد کماکان امکانات مدرسه ای و فنی و حرفه ای و امکانات ورزشی وجود ندارد.کماکان محرومیت هایی در بخش های حمل و نقل جاده ای و نبود امکانات و تجهیزات و زیرساخت های بهداشتی و درمانی و پزشکی و مخابراتی و رفاهی و اجتماعی وجود دارد.
جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

با رفتن ترامپ و جايگزين شدن بايدن اين فرصت در اختيار ماست تا نتيجه سي ماه زحمت و رنج ...
واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

مذاکره کننده سابق هسته ای در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در یکی از این پیام های ...
رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

غلامحسین دوانی معتقد است: در ایران با وجود تصویب قانون سوت‌زنی اما هنوز عدم اعتماد افراد ...
1