تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۴
کد مطلب : ۴۲۷۷۰۷
ظریف وزیر امور خارجه در دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

استقرار دفتر وزارت امور خارجه در کهگیلویه و بویراحمد

۴
۲
استقرار دفتر وزارت امور خارجه در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه از پیگیری استقرار دفتر امور خارجه در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
  محمد جواد ظریف در دیدار و با پاسخ به درخواست استاندار کهگیلویه و بویراحمد که خواهان استقرار دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در این استان بود، افزود: علیرغم شرایط خاص استقلال دفتر در استان‌ها، به واسطه ظرفیت،  استعدادها، پیگیری‌ها و آمادگی جدی مسئولان استان، سریعاً تفاهم نامه دوجانبه بین وزارت امور خارجه و استانداری کهگیلویه و بویراحمد تنظیم و نهایی خواهد شد تا متناسب با شرایط استان اقدام شایسته‌ای در این بخش شکل بگیرد.
 ظریف با بیان اینکه کوچک‌تر از آنم که پیامی برای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد داشته باشم، خاطرنشان کرد: خدمت مردم  استان غیور و انقلابی عرض سلام دارم و از هر اقدامی که بتوانم برای پیشرفت استان انجام دهم، کوتاهی و دریغ نخواهم کرد.
 وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از وجود ظرفیت‌های ارزشمند در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز خرسندی کرد و بیان داشت: برای توسعه و پیشرفت استانی با این ظرفیت‌های کم نظیر، هر اقدامی که لازم باشد انجام خواهیم داد. به معاونت‌های مربوطه دستور جدی داده تا در این رابطه همکاری لازم و مؤثر داشته باشند.

  https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000427/nf00427707-1.jpg
همچنین در این دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد گزارشی از ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها و توانمندی‌های استان در بخش‌های مختلف از جمله نفت و گاز، پتروشیمی، آب و خاک، کشاورزی، تولیدات باغی، گیاهان دارویی، جنگل‌ها و محیط زیست، آثار و تاریخی و ظرفیت چشمگیر و کم نظیر گردشگری ارائه کرد.
حسین کلانتری از آمادگی استان کهگیلویه و بویراحمد برای پذیرش سرمایه گذاران خارجی، تورهای گردشگری و توریست‌های خارجی در پسا کرونا و آمادگی بخش خصوصی و اتاق بازرگانی در راستای فعالیت گسترده در این حوزه‌ها خبر داد و گفت: موقعیت خاص استان در دسترسی به ۶ استان مهم کشور و همچنین امکان دسترسی نزدیک به دریا از دیگر ظرفیت‌های استان است.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000427/nf00427707-2.jpg
نام شما

آدرس ايميل شما

من
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برا این استاندار
Iran, Islamic Republic of
محرومیت و فقر شدید استان و سوتغذیه بسیار بالا در نواحی مختلف و محروم استان کماکان معضل و تهدیدی هست.فقر شدید وجود دارد.در روستاها و بخش های محروم دنا و بویراحمد کماکان امکانات مدرسه ای و فنی و حرفه ای و امکانات ورزشی وجود ندارد.کماکان محرومیت هایی در بخش های حمل و نقل جاده ای و نبود امکانات و تجهیزات و زیرساخت های بهداشتی و درمانی و پزشکی و مخابراتی و رفاهی و اجتماعی وجود دارد.
Iran, Islamic Republic of
بجای یکی تو بیا ۶ تا دفتر بزن اگه برای این استان نفعی داره؟؟؟؟
اگه دفتر خوب بود کلان شهر ها پیشنهادشو میدادن نه یه روستا توی کشور!!
ازاد
Iran, Islamic Republic of
ظریف ۱۴۰۴
جنجال 3 کلمه‌‌ای ...

جنجال 3 کلمه‌‌ای ...

شکست استقلال برابر فولاد در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر حواشی زیادی به‌ همراه داشته است....
دعوای بی‌وقت

دعوای بی‌وقت

استعفای ملک‌زاده از وزارت بهداشت آن‌هم با نامه‌ای سرگشاده و چکشی هرچند در این شرایط کرونایی ...
‌تأثیرات کرونا‌ ‌بر انتخابات ۱۴۰۰

‌تأثیرات کرونا‌ ‌بر انتخابات ۱۴۰۰

انتخابات ۱۴۰۰ از چنان اهمیتی برخوردار است که امکان به‌تعویق‌انداختن آن بسیار کم خواهد ...
1