تاریخ انتشار
جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۴:۰۶
کد مطلب : ۴۲۷۷۰۴
نگاهی به برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های عمرانی گچساران به ریاست آذر صفایی:

چند ابهام در سفر «خانم معاون» به گچساران

۳۴
۵
چند ابهام در سفر «خانم معاون» به گچساران
کبنا ؛برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان گچساران به ریاست آذر صفایی‌نیا که مسئولیت معاونت توسعه و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد را برعهده دارد، حاوی نکاتی است؛
1- آذر صفایی بدون یک روز مدیریت در معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، ریاست جلسه بررسی پروژه‌های عمرانی گچساران که روزگاری مدیران ارشد کهگیلویه و بویراحمد در آنجا جهت حضور در جلساتش از روزها قبل در آماده باش بودند، را بر عهده می‌گیرد، به طوریکه برای حاضرین، مردم و افکار عمومی مبرهن نیست که او بر پایه کدام داده‌ها و مفروضات در این دورهمی، بزرگی کرده است. صفایی؛ کی؟ و در چه وقتی؟ به زیر و بم و جزئیات پروژه‌های عمرانی گچساران شناخت حاصل کرده که در خود توان مدیریت جلسه‌ای با این اهمیت را دیده است.
2- ریاست آذر صفایی بر جلسه بررسی پروژه‌های عمرانی گچساران[کلیک کنید] این شائبه را تقویت می‌کند که خروجی و راندمان جلسات برای مسئولان اهمیت ندارد و صرفاً روزمه کاری آنها مشحون شود، کفایت می‌کند. اگر در غیر این صورت می‌بود، صفایی بی گمان باید فوت و فن پروژه‌ها را از پیش می‌دانست و یا در این مورد [پروژه‌های عمرانی گچساران] قاعدتاً مطالعه‌ای می‌داشت که بعید است او شناختی نسبت به این پروژه‌ها داشته، با استناد به اینکه آذر صفایی وظایفش موضوعات دیگری بود و پروژه‌های عمرانی جزو تکالیف وی تعریف نشده بود.
3-باز کردن گره از مشکلات پروژه‌های عمرانی که به دلایل جورواجور، ناتوانی و سوء مدیریت‌ها ناتمام مانده‌اند، را نمی‌توان با یک جلسه دو ساعته و کلی گویی تعیین تکلیف کرد. از دلایل فرسایشی شدن پروژه‌های عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد، برگزاری چنین جلساتی است که حاضرین بدون هیچ گونه برنامه دقیق و کار کارشناسی شده حضور پیدا می‌کنند و صرفاً به بیان یک سری صحبت‌های تکراری روی می‌آورند. زیبنده نیست که بر این جلسات نام شیره مالی را نهاد.

   

4-آذر صفایی حدود 14 ماه مسئولیت معاونت توسعه و منابع انسانی استانداری را برعهده گرفته که عملکرد خاصی از او دیده نشده است، حضور و غیاب و تمدید مرتب دورکاری کارکنان آن هم به نظر ستاد کرونا را شاید بتوان مهمترین کارهای صفایی دانست. وی کمترین کارکردی در توانمندسازی، افزایش سطح دانش و مهارت کارمندان و سایر امور محوله دارد، تمام عملکرد صفایی به بازدید از چند اداره و رفتن به چند شهرستان خلاصه می‌شود. در ایام شیوع کرونا، نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجرای طرح فاصله گذاری در ادارات را بر عهده صفایی گذاشته‌اند که در این مسیر هم موفق نبوده، تصاویر برخی بانک‌ها و ادارات نشان می‌دهد که چندان به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه نشده است. صفایی در انجام دقیق وظایفش مانده، چگونه می‌خواهد که پروژه‌های عمرانی گچساران را، ولو اندکی سر و سامان دهد.
5- صفایی کارشناسی ارشد معماری خوانده و زمانی هم سرپرست شهرداری یاسوج بود، اما اینها دلیل نمی‌شود که وی بدون هیچ گونه مطالعه و یک روزه جا پای معاونت عمرانی استانداری بگذارد و درباره پروژه‌هایی با ده‌ها مشکل ریز و درشت نظر بدهد و یا تصمیمی بگیرد.
6- معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بعد از رفتن عزیز فیلی، بیش از گذشته دچار تکاهل شد و هنوز ادامه دارد، کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفته بود که به زودی تکلیف این معاونت مشخص می‌شود، شاید رفتن آذر صفایی به گچساران و ریاست جلسه بررسی پروژه‌های عمرانی گچساران حاوی این پیام باشد که حسین کلانتری بخواهد از صفایی در معاونت عمرانی استفاده کند و فرد دیگری را جای وی بگذارد. هر چند به دلیل عملکرد نه چندان قابل قبول صفایی بعید است.

بیشتر بخوانید:

نشست بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان گچساران/ شهر بدون نماینده/ از غیبت استاندار و مدیران کل تا دستان خالی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای پروژه‌های نیمه تمام گچساران / چه کسی باید به داد مردم گچساران برسد؟ ( + تصاویر)
 
نام شما

آدرس ايميل شما

امیر
Iran, Islamic Republic of
با آرزوی صحت وسلامتی برای شما وخوانندگان محترم
انصاف داشته باشید کهگیلویه وبویراحمد از پیشرو ترین استانها در مستند سازی املاک وداراییهابه لطف خانم صفایی نیا آنهم در زمان معاونت جناب فیلی بوده آیا این از وظایف معاونت توسعه بود؟
او با شجاعت مثال زدنی دست افرادی که صرفا به خاطر انتساب به این وآن وبدون هیچ توان ودرایتی سالها بر مناصب مهم چنبره زده بودند را کوتاه کرد.
دیدیم که توان وسواد ایشان در زمان شهرداری دکتر بهرامی وی را مغز متفکر شهرداری وپاکدست ترین مدیر استان قلمداد کرد .ودیدیم که بعد از رفتنش چه به روز شهرداری آمد..
کرونا مسئله اول کشور است هر روز رئبس جمهور به آن می پردازدشما مینویسید چرا خانم صفایی نیاقسمتی از وقتش را در گیرمسایل کروناست?!
سخر
Iran, Islamic Republic of
در ایامی که خیلی از مسئولین از ترس کرونا خودشونو قایم کردن خانم صفایی پا میشه میره گچساران مشکلات رو پیگیری میکنه.تحصیلات عالی معماری داره سالیان طولانی مدیر واقعی ولی در سایه شهرداری گچساران ومرکز استان بوده به نظر شما اشکالش کجاست.
Iran, Islamic Republic of
از روی غرض نوشتی خانم صفایی از موفق ترین مدیران استان هستند
امید پیچاب
Iran, Islamic Republic of
سلام در این چند سال معاونت منابع انسانی وجود نداشت کبنا خیلی بی انصافی میکنه خانم صفایی هم کاردان و هم مدیر توانمندی ست و مدرکش با تجربه اش هم سوست این ها روزها میگذرد سعی کن از بانوان این استان حمایت کن متاسفانه در استانمان از مدیران غیربومی بیشتر حمایت می‌کنیم چون بیشتر بر سرمان داد میزنند به امید روزی که آقای کمایی واقعیت ها را بنویسه
Korea, Republic of
خیلی ها مدرک دارند ولی چرا استخدام نمی شوند ایشان فقط توضیح دهند تاریخ دریافت کد استخدامشان کی بوده بعد از اینکه معاون شدند این ظلم نیست به امثال ایشون که مدرک دارند و سابقه.
کارمند
United States
کبنا جون. همینکه دورکاری رو تمدید میکنه شجاعت میخا د جان هرکسی رو دوست داری دست از سرش بردار وگرنه به همین زودی همین قطره چکانی هم قطع خواهد شد وحضور در اداره باعث مرگ ومیر بیشتری می شود.
Korea, Republic of
دور کاری چه ربطی به ایشان دارد تصمیم وزارت کشوره ایشون یه نامه امضا می کنند
نوشادی
Iran, Islamic Republic of
ایشان از مدیران خوب وپاکدست وکار بلد می باشد وتاالان هرجایی خدمت میکرده موفق بوده
کوروش
Iran, Islamic Republic of
خدا داند که داری نظر میدی
Iran, Islamic Republic of
خدایی همین هم از سر بحرینی و مرادی زیاده
سید علی
Romania
سلام، سرکارخانم مهندس صفایی واقعا خانم مهندسی با سواد و با معلومات وکاملا پای کار،ومتخصص ومتعهد در امورکاری و اطلاعات شأن در امور عمرانی بالا است ،ومیتوانند در حد یک وزیر خوب بدرخشند،افرین بر این شیر زن پاک سرشت وپاک دست واخلاق مدار و شجاع وتوانمد، از زنان خدمت گذار به نظام جمهوری اسلامی ایران در استان کهگیلویه و بویر احمد،درود بر شما
استانداری
United States
صفایی نیروی شرکتی شهرداری بود که احمدی اورد استانداری. احمدی نتوانست در امور بانوان حکم مدیرکلی براش بزند و تمام مدت امور بانوان استانداری مدیرکل نبود سرپرست بود تا اینکه برای معاون شدنش لز سازمان امور استخدامی کلانتری کد براش گرفت و حکم معاونت زد که این اولین توهین کلانتری به مدیران رسمی و باسابقه بود . چرا کسی به این موضوع نپرداخت.چرا کسی نمی گوید همزمان با معاون شدن کد استخدامی گرفت اولین اقدام معاون توسعه استخدام خودش بود.
Iran, Islamic Republic of
بسوز عزیزم
ولی زیاد دق نکنی که سکته رو بزنی
کارمند استانداری
Korea, Republic of
امیدوارم کبنا مصاحبه ای در خصوص شیوه بکارگیری و انتصاب ایشان داشته باشد دلیل اینکه دو سال در امور بانوان سرپرست بودند این بود که استخدام دولت نبودند و نیروی شرکتی شهرداری بودند و منع قانونی داشت.تا اینکه بعد از حکم معاونت استانداری کد استخدام گرفتن. هم همین موضوع هست که نوعی ضعف است و به قول خودشان میخواهند وارد حاشیه نشوند
Iran, Islamic Republic of
این چه حرفی است.
چه اشکالدارد، تازه باید افتخار کرد به چنین بانوان ایرانی.
Iran, Islamic Republic of
مردان مسیولش نمیتونن کارکنن بعدانتظار داری یه خانم کاری کنه؟؟؟؟ همش بخاطر اینکه کارها دست یه سری پیمانکارهستش که انگار موروثی باید کارهارو تو شهرستان بدن به اینا. چرا نباید کارروداد پیمانکاری یه استان دیگه که سریع تمومش کنه؟؟؟ تاکی باید منم منم کنیم و بیخودی تعصب بازی دربیاریم اینجور فقط وفقط مردم ضررمیکنن نه دیگران
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام واقعا جای تاسف دارد که به جای اینکه مدیر مردمی ورحمت کش را تشویق کرد اینگونه قضاوت میکنند
بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
اگر تجربه باشد اتفاقا خانمها مدیریتشان منظم و قاطعانه ترهست ..دوم اینکه آن زمان شخصی نماینده گچساران بودکه تمام مسئولین کل کشور بنوعی باید نوبت ملاقات میگرفتن چون اوبودکه اعتبار میبخشید به گچساران ،.اما اینک گچساران فریاد ش کمتر بگوش میرسد ..البته پروژه هاهم مشخصند ..پتروشیمی ..سدچم شیر ..و بیمارستان نرجس و چندتا ی دیگرکه بچشم نمیان ..امیدآنکه خیر باشد برای گچساران ..
آگاه
Iran, Islamic Republic of
نه این تفسیر شما اشنباهه و برعکس.اتفاقا پیام حضور صفایی یعنی رفتن خوان پایه .
Iran, Islamic Republic of
چقدر
کوروش
Iran, Islamic Republic of
خدا داند ایشون از زمانی که در شهرداری بودند ضعیف عمل کردند حال اینکه چگونه پله ها رو چهار تا چهار تا بالا میرن خدا داند کمی اگر آقای استاندار سعی کنند بد نیست چون دیگر تحمل دیدن و شنیدن خبر های بد خارج از تاب مردم این استان هست
Iran, Islamic Republic of
شهرداری الان ضعیف شده
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی خودتان قاضی حداقل رشته اش عمرانی و می تواند صحبت کند چرا اینقدر بی انصافی .....‌
Germany
از کبنا هیچ بعید نیست که منتقد مهندس آذر صفایی نیا که نماد اخلاص تعهد و تخصص هست باشد .. اگر سایت دیگری بود باید تعجب کرد ... کبنا همیشه آد م کاردان و متعهد رو می کبود و این از ضعف کبنا بوده و هست . و اخلاق رسانه را رعایت نمی کند
علی
Iran, Islamic Republic of
بایدبه این خانم شجاع تبریک گفت مگرآقایان چه کارمیکندهمه جلسه بدون نتیجه برگذارمی کنند
لر
Iran, Islamic Republic of
ای کبنا نیوز از کجا داری میسوزی.....
حقگو
Iran, Islamic Republic of
خودت از کجا سوز در سوز شده ای
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
چقدر غرض ورزی عجبا
Iran, Islamic Republic of
قضاش من سر مدیرل مرد دوای نامردیل ننویس ازخدابترس

حیف که فضای استان مرد سالاری و یک زن پاک ودرست هم نیتره درراس واقعی امور بو حیف ‌
استانداری
Iran, Islamic Republic of
واقعا به جایگاه رسیدن . را که برای بستگان خودش هم قابل باور نیست اینگونه فله ای بدو هیچ کارایی دیدیم واقعا از آینده این شهر و استان باید بطور کامل ناامید شد . .
Iran, Islamic Republic of
شیون کن تا خالی وابی
بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
از این خانم بپرسید چرا بانکهای صادرات کهگیلویه باز نشستگان را آزار و اذیت میکنند با قطع کردن پیامکهای حسابها و برداشت وانتقالها را به روال قدیم انجام میدهند ؟؟؟
بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
سلام تنها امیدمان که درد ها ووووو به گوش مسعولین برسانند رسانه ها هستند که چرا بانکهای صادرات کهگیلویه پیامکهای بازنشستگان را قطع و برداشت وانتقالها را روال قبل کرونا اجرایی کرده اند ؟؟؟ صرفا بخاطری پول در بانک باشد ومتوجه نشویم ؟؟؟از رسانه خواهش داریم اراعه دهند چقدر بازنشسته دراین دوروز به بانکهای صادرات مراجعه کرده اند بامدرک میگوییم
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
خانم صفایی با مدرک غیر مرتبط امور بانوان رو آباد کرد!!!
حالا نوبت پست های بعدی
مگه اینجا هم تخصص نیازه؟؟؟
امامزاده دموکراسی شفا نمی‌دهد؟!

امامزاده دموکراسی شفا نمی‌دهد؟!

ینکه برای مردم این ادراک ساخته شود که از صندوق رای نمی‌توانند سرنوشت‌شان را عوض کنند....
اصولگرایانی که نمی‌خواهند در آستانه انتخابات اصولگرا باشند!

اصولگرایانی که نمی‌خواهند در آستانه انتخابات اصولگرا باشند!

ضرغامی: «اصلا من اصولگرا نیستم. اشکال بزرگ ما این است که یک پوست خربزه از ابتدا زیر پای ...
پایان وهم آقای پوپولیست

پایان وهم آقای پوپولیست

 پس از 6 هفته تلاش بی وقفه و نافرجام «دونالد ترامپ» برای بی اعتبار کردن پیروزی رقیب دموکراتش،...
1