کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در خصوص برخی انتقادات به اعضای شورای شهر یاسوج مطرح شد

هدایت اکبری: نباید به خاطر یک سری مسائل زحمات شهرداری را نادیده بگیریم / آشنا کرونا گرفت

27 آبان 1399 ساعت 21:10

عضو شورای شهر یاسوج گفت: یکی از اعضای شورای شهر به دلیل کرونایی شدن 14 روز باید قرنطینه باشد، یکی دیگر از اعضا نیز تست کرونا داده اند و تا زمان مشخص شدن نتیجه تست ایشان نمی توانند در جلسات حضور پیدا کنند.


هدایت اکبری عضو شورای شهر یاسوج در خصوص کم و کیف حضور اعضای شورای شهر در جلسات در گفت و گو با خبرنگار کبنانیوز گفت: روز یکشنبه بنده در جلسه شورای شهر حضور داشته‌ام، حضور غیاب نیز شده و حضور من مشخص است.
اکبری اظهار کرد: آقای آشنا به دلیل کرونایی شدن 14 روز باید قرنطینه باشد. به دلیل ارتباطات مردمی شورا، آقای آشنا کرونا گرفته است. آقای احمدی کیش تست کرونا داده‌اند و تا زمان مشخص شدن نتیجه تست ایشان نمی‌توانند در جلسات حضور پیدا کنند. این عضو شورای شهر تصریح کرد: بنده و آقای احمدی کیش به رئیس شورا نامه نوشته‌ایم که به دلیل اینکه یکی از اعضای شورای شهر کرونا گرفته‌اند فعلاً از تشکیل جلسه خودداری کنید. ایشان این امر را مورد توجه قرار نداده‌اند.
اکبری افزود: در جلسه روز یکشنبه 4 نفر حضور داشتیم، آقای خوبانی نیز ظاهراً مرخصی داشته‌اند و حضور نداشتند.
اکبری گفت: ستاد بحران شهرداری نیز تشکیل شده و مسئولان استانی نیز بخاطر عملکرد شهرداری در بارندگی اخیر تشکر کرده‌اند.
اکبری در خصوص انتقاد دیگر اعضای شورا اظهار کرد: باید بصورت میدانی حضور پیدا کنیم تا بفهمیم شهرداری پای کار هست یا خیر. نه اینکه در خانه بنشینیم و شهرداری هر کاری انجام دهد.
وی با تاکید بر اینکه شهرداری ستاد بحران تشکیل داده و پای کار است، افزود: ما هم ناظر و شاهد بوده‌ایم که پرسنل شهرداری در همین بارندگی اخیر با جان و دل پای کار بوده‌اند و زحمت می‌کشیدند مسیرها را باز نگهداشتند، نباید به خاطر یک سری مسائل زحمات شهرداری را نادیده بگیریم.
وی گفت: این‌ها با دست خالی و با وجود اینکه شاید چند ماهی است که حقوقشان پرداخت نشده با تمام توان و همه با هم زحمت کشیدند، امیدواریم دوستان و مردم عزیز، زحمت این عزیزان را نادیده نگیرند.
 


کد مطلب: 427634

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/427634/هدایت-اکبری-نباید-خاطر-یک-سری-مسائل-زحمات-شهرداری-نادیده-بگیریم-آشنا-کرونا-گرفت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1