کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طی حکمی:

دستیار ویژه مهدی روشنفکر نماینده بویراحمد و دنا منصوب شد ( + حکم )

24 آبان 1399 ساعت 12:29

مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون طی حکمی آرمان بیگلری را به عنوان دستیار ویژه خود منصوب کرد.


مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون طی حکمی آرمان بیگلری را به عنوان دستیار ویژه خود منصوب کرد.
به گزارش کبنا، آرمان بیگلری طی حکمی از سوی مهدی روشنفکر نماینده مجلس در شورای اسلامی، به عنوان دستیار ویژه نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون منصوب شد.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000427/nf00427519-1.jpg

آرمان بیگلری فعال سیاسی، فرهنگی و اجتماعی شهرستان بویراحمد

در حکم بیگلری آمده است؛
جناب آقای آرمان بیگلری
سلام علیکم
در راستای ایفای هر چه بهتر وظیفه نمایندگی و استیفای حقوق مردم شریف شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون با عنایت به ذکاوت، دیانت و تجارب ارزنده شما در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان دستیار ویژه به مدت یک سال منصوب می نمایم. انتظار می‌رود با انتقال نظرات کارشناسی و تحلیل‌های علمی نخبگان و فرهیختگان در ارزیابی دقیق و علمی مسائل برنامه ریزی صحیح و ایجاد زمینه برای مشارکت علاقمندان به توسعه همه جانبه استان کهگیلویه و بویراحمد، بهره گیری از توان و نشاط جوانان متعهد و متخصص، پیگیری وظایف محوله در نهادها، سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها، ایجاد هماهنگی کامل بین دفاتر نمایندگی در تهران و یاسوج، تدوین و ارائه گزارش‌های کارشناسی جهت نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی و نهادهای رسمی و غیررسمی اقدام کنید. امیدوارم با استعانت از درگاه مقدس باری تعالی و تمسک به اهل بیت (علیه السلام) در انجام وظایف محوله موفق باشید.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000427/nf00427519-2.jpg
بهره‌گیری از جوانان یکی از شعارهای انتخاباتی مهدی روشنفکر بود. بیگلری از جوانان فعال استان کهگیلویه و بویراحمد در عرصه‌های سیاسی و فرهنگی به شمار می‌رود. به گفته کارشناسان حضور او در این جایگاه برای دفتر نماینده مجلس ممتاز خواهد بود.


کد مطلب: 427519

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/427519/دستیار-ویژه-مهدی-روشنفکر-نماینده-بویراحمد-دنا-منصوب-حکم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1