تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب : ۴۲۷۴۶۷
در آیین افتتاح طرح‌های ملی حوزه آموزشی و بهداشتی؛

روحانی: مردم کام‌شان شیرین خواهد شد

۱
۰
روحانی: مردم کام‌شان شیرین خواهد شد
کبنا ؛حسن روحانی در آیین افتتاح طرح‌های ملی حوزه آموزشی و بهداشتی با بیان اینکه روزانه حدود ٨ و نیم میلیارد تومان برای بازسازی، نوسازی و تجهیزات مدارس توسط دولت اختصاص یافته است، گفت: با اهتمامی که آموزش و پرورش برای خانه دانش آموزان انجام داده، روزانه ٢٧ کلاس ساخته شده و ٨٣ کلاس به سیستم نوین گرمایشی مجهز و ١٠ کلاس ایمن سازی می‌شود.
به گزارش کبنا، رییس جمهوری با تاکید بر اینکه دوران مدارس گلی و خشتی گذشته است، افزود: دانش آموزان در کلاس‌های درس نباید دغدغه ناامنی و حفاظت، سرمایش و گرمایش داشته باشند بلکه باید با خیال راحت و آرام بتوانند کلمات معلمان را بشنوند.
روحانی یادآور شد: از افتخارات دولت است که روزانه حدود هشت و نیم میلیارد تومان برای بازسازی نوسازی و تجهیزات مدارس در دولت اختصاص یافته است و امیدواریم با کمک خیرین و مردم و همه آنانی که در این مسیر بسیار مهم گام بر می‌دارند شاهد تحول بیشتری در زمینه کمیت و کیفیت مدارس برای دانش آموزان باشیم.
وی افزود: افتتاح این مراکز رفاهی، نمادین است، اما برای روحیه کارکنان و معلمان آموزش و پرورش حایز اهمیت است و این اقدامات به این معنا است که دولت از همه توان و امکان خود برای رفاه معلمان و مسئولان آموزش پرورش استفاده می‌کند، همچنین این فضا‌ها می‌تواند به رشد همفکری و هم‌افزایی و برنامه‌ریزی برای توسعه این حوزه کمک کند.
رییس جمهوری همچنین در بخش دیگری از سخنانش تأکید کرد: علامت‌ها و نشانه‌ها در دنیای امروز از آمریکا گرفته تا اروپا نشان‌دهنده این است که دنیا فهمیده که فشار حداکثری جواب نمی‌دهد و دوران پایان خودش را طی می‌کند و مردم ما در سایه استقامت و ایستادگی‌شان کام خود را شیرین خواهند کرد.
گام‌های جدید دولت برای توسعه شبکه سراسری آموزش و بهداشت - ایرنا

روحانی تصریح کرد: با کمک و یاری یکدیگر از بیماری کووید ۱۹ عبور خواهیم کرد و با وحدت و انسجام ملی و هدایت رهبری انقلاب از تحریم هم عبور می‌کنیم.
رییس جمهوری در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه بسیاری از افراد برای عمل جراحی از کشور‌های پیشرفته به ایران می‌آیند، اظهار کرد: علت فقط این نیست که ارزان‌تر است، بلکه اگر از این موضوع بگذریم، به علت اعتماد و اطمینان بیشتری است که به دانش پزشکی ایران دارند و این جزو افتخارات کشور است.
وی یادآور شد: در ۹ ماه گذشته کار بزرگ و جهادی توسط مدافعان سلامت در کشور انجام شده است و آنان همچنان در میدان مبارزه با قدرت و روحیه و دلاوری کار خود را ادامه می‌دهند که برای همه آن‌ها آرزوی سلامتی می‌کنم.
رییس جمهوری به افزایش آمار شیوع کرونا و مرگ‌ومیر در استان خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: این آمار‌ها را روزانه به دقت بررسی می‌کنم مقداری اوج در این استان مشاهده می‌شود، اما اینکه اعلام شد به سمت آرامش در حال حرکت است برای ما بسیار خوشحال کننده است.
روحانی همچنین در ارتباط تصویری با استان کرمان برای تکمیل بیمارستان زرند گفت: این تلاش‌ها برای حفط سلامت و جان مردم است و امیدوارم با افتتاح طرح عظیم و بزرگ انتقال آب خلیج فارس به این استان در هفته گذشته، شاهد تحول بزرگ و رونق کسب و کار و توسعه در استان کرمان باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
شیرینت از زهر مار بدتره
هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای دریای خزر نامی بود که ماموران سازمان سیا بر هواپیمای دوزیست عظیم الجثه ساخت روسیه ...
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
1