کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازدید موحد از صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد؛

موحد: ایستادگی تمام عیار صدا و سیما در جنگ نرم دشمن

20 آبان 1399 ساعت 20:00

نماینده مردم کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی در مجلس شورای اسلامی گفت: صدا و سیما در مقابل هجمه رسانه‌های معاند با همه توان در میدان است.


نماینده مردم کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی در مجلس شورای اسلامی گفت: صدا و سیما در مقابل هجمه رسانه‌های معاند با همه توان در میدان است.
حجت الاسلام سید محمد موحد در دیدار مدیرکل و معاونان صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد با دفاع امروز رسانه ملی در مقابل هجمه رسانه‌های معاند را همانند دفاع رزمندگان در دوران دفاع مقدس خواند و افزود: صداسیمای یکی از ارکان حیاتی نظام اسلامی است و تقویتان از اوجب واجبات است.
وی با قدردانی از تلاش‌های رسانه ملی یاداور شد: رسانه‌های معاند با شیوه‌های دروغ، تهمت، افترا و تحریف برای مأیوس و بدبین کردن نسل‌های مختلف انقلاب نسبت به نظام و انقلاب‌اسلامی توطئه می‌کنند و این صداوسیمای است که با تمام توان با توطئه انها را خنثی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

( فیلم ) بازدید موحد از شبکه دنا

این نماینده مجلس شورای شورای اسلامی به نقش صدا و سیما در جبهه فرهنگی اشاره کرد و افزود: درخشش صدا و سیما در مقابل جنگ نرم دشمن به معنی فتح خیلی از خاکریز های دشمن است.
حجت الاسلام موحد عملکرد صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد مطلوب ارزیابی کرد و ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته، تصریح کرد: رسانه استانی زبان مردم و خدمتگزاران مردم است و من به عنوان نماینده مردم وظیفه دارم در ارتباط مستمر با این رسانه مطالبات مردمی را پیگیری و نتیجه ان را به مردم گزارش دهم.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد هم به عملکرد رسانه استانی اشاره کرد و گفت: افزایش کیفیت تولیدات از مهمترین راهبردهای مرکز است که در نتیجه اجرای این سیاست‌ها، افزایش تراز این رسانه در مقایسه با سایر مراکز صدا و سیمای استانی است.
امیر رئوف یادآور شد: با تلاش‌های صورت گرفته سیمای این مرکز در رده ۴ مرکز برتر، صدا مرکز ۶ مرکز برتر و خبر این مرکز هم جز ۳ مرکز برتر کشور قرار گرفته است.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000427/nf00427414-2.jpg
این مدیر رسانه‌ای با اشاره به ارتقای کیفیت سیگنال رسانی در سطح استان، گفت: 90 درصد جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد زیر پوشش سیگنال رسانی دیجیتال هستند و درصورت مشارکت مالی استانداری اماده افزایش دسترسی مردم به تعداد بیشتری از شبکه‌های دیجیتال هستیم.
رئوف توسعه شبکه فیبرنوری و اجرای طرح‌های پایدارسازی شبکه برق ایستگاه‌های فرستنده را از دیگر زیرساخت‌های لازم برای بهبود سیگنال رسانی به مردم استان دانست.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد همچنین ارتباط نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با رسانه ملی را ارتباطی سارنده دانست و ابراز امیدواری کرد در تعامل هم افزا با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی شاهد رشد و پیشرفت هرچه بیشتر استان باشیم.
 


کد مطلب: 427414

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/427414/موحد-ایستادگی-تمام-عیار-صدا-سیما-جنگ-نرم-دشمن

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1