تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : ۴۲۷۴۱۴
بازدید موحد از صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد؛

موحد: ایستادگی تمام عیار صدا و سیما در جنگ نرم دشمن

۱
۱
موحد: ایستادگی تمام عیار صدا و سیما در جنگ نرم دشمن
کبنا ؛نماینده مردم کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی در مجلس شورای اسلامی گفت: صدا و سیما در مقابل هجمه رسانه‌های معاند با همه توان در میدان است.
حجت الاسلام سید محمد موحد در دیدار مدیرکل و معاونان صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد با دفاع امروز رسانه ملی در مقابل هجمه رسانه‌های معاند را همانند دفاع رزمندگان در دوران دفاع مقدس خواند و افزود: صداسیمای یکی از ارکان حیاتی نظام اسلامی است و تقویتان از اوجب واجبات است.
وی با قدردانی از تلاش‌های رسانه ملی یاداور شد: رسانه‌های معاند با شیوه‌های دروغ، تهمت، افترا و تحریف برای مأیوس و بدبین کردن نسل‌های مختلف انقلاب نسبت به نظام و انقلاب‌اسلامی توطئه می‌کنند و این صداوسیمای است که با تمام توان با توطئه انها را خنثی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

( فیلم ) بازدید موحد از شبکه دنا

این نماینده مجلس شورای شورای اسلامی به نقش صدا و سیما در جبهه فرهنگی اشاره کرد و افزود: درخشش صدا و سیما در مقابل جنگ نرم دشمن به معنی فتح خیلی از خاکریز های دشمن است.
حجت الاسلام موحد عملکرد صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد مطلوب ارزیابی کرد و ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته، تصریح کرد: رسانه استانی زبان مردم و خدمتگزاران مردم است و من به عنوان نماینده مردم وظیفه دارم در ارتباط مستمر با این رسانه مطالبات مردمی را پیگیری و نتیجه ان را به مردم گزارش دهم.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد هم به عملکرد رسانه استانی اشاره کرد و گفت: افزایش کیفیت تولیدات از مهمترین راهبردهای مرکز است که در نتیجه اجرای این سیاست‌ها، افزایش تراز این رسانه در مقایسه با سایر مراکز صدا و سیمای استانی است.
امیر رئوف یادآور شد: با تلاش‌های صورت گرفته سیمای این مرکز در رده ۴ مرکز برتر، صدا مرکز ۶ مرکز برتر و خبر این مرکز هم جز ۳ مرکز برتر کشور قرار گرفته است.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000427/nf00427414-2.jpg
این مدیر رسانه‌ای با اشاره به ارتقای کیفیت سیگنال رسانی در سطح استان، گفت: 90 درصد جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد زیر پوشش سیگنال رسانی دیجیتال هستند و درصورت مشارکت مالی استانداری اماده افزایش دسترسی مردم به تعداد بیشتری از شبکه‌های دیجیتال هستیم.
رئوف توسعه شبکه فیبرنوری و اجرای طرح‌های پایدارسازی شبکه برق ایستگاه‌های فرستنده را از دیگر زیرساخت‌های لازم برای بهبود سیگنال رسانی به مردم استان دانست.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد همچنین ارتباط نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با رسانه ملی را ارتباطی سارنده دانست و ابراز امیدواری کرد در تعامل هم افزا با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی شاهد رشد و پیشرفت هرچه بیشتر استان باشیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

برادر
United Kingdom
درود بر تومر استکبار ستیز. بزودی آمریکا نابود خواهد شد. کاخ سفید را حسینیه میکنیم.
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
فایل های مرتبط
1