کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شهردار دوگنبدان خبر داد؛

راه اندازی سیستم پرداخت الکترونیکی کرایه ناوگان تاکسیرانی در گچساران

20 آبان 1399 ساعت 17:05

شهردار دوگنبدان از اجرای طرح پرداخت الکترونیکی کرایه ناوگان تاکسیرانی در شهرستان گچساران خبر داد.


شهردار دوگنبدان از اجرای طرح پرداخت الکترونیکی کرایه ناوگان تاکسیرانی در شهرستان گچساران خبر داد.
به گزارش کبنانیوز؛ شهردار دوگنبدان در ادامه گفت: از ابتدای سال با توجه به شیوع ویروس کرونا طرح «پرداخت الکترونیکی کرایه ناوگان تاکسیرانی» با هدف حذف پول و اسکناس از چرخه پرداخت کرایه که خود یکی از راه های تبادل و گسترش ویروس کرونا است در دستور کار سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری قرار گرفت و پس از پیگیری های مکرر ترتیبی اتخاذ گردید که به صورت رایگان در اختیار رانندگان محترم ناوگان حمل و نقل مسافر قرار گیرد.
مسعود ظفری اظهار کرد: در مرحله اول این طرح، مسافرینی که دارای گوشی هوشمند بوده با استفاده از نرم افزار پولک (poolak) در بازه زمانی کمتر از یک دقیقه قادر به پرداخت کرایه خواهند بود. به یاری خداوند متعال و همکاری کلیه رانندگان در مرحله دوم طرح پرداخت کرایه از طریق کدهای دستوری #* برای دارندگان کلیه گوشی های غیر هوشمند نیز میسر خواهد شد.
ظفری افزود: از اینرو از کلیه رانندگان و شهروندان گرامی تقاضامندیم با استفاده از این سامانه به قطع زنجیره انتقال ویروس  کمک نمایند.
ظفری بیان کرد: جا دارد از دکتر داوود حبیبی مدیر عامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر تشکر ویژه ای داشته باشم که پیگیر راه اندازی این سیستم پرداخت الکترونیکی کرایه ناوگان تاکسیرانی بودند.


کد مطلب: 427413

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/427413/راه-اندازی-سیستم-پرداخت-الکترونیکی-کرایه-ناوگان-تاکسیرانی-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1