تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : ۴۲۷۴۰۹

راز‌هایی که ویژگی‌های صورت شما آشکار می‌کند

۰
راز‌هایی که ویژگی‌های صورت شما آشکار می‌کند
کبنا ؛شاید خود شما هم ندانید تصویر سلفی که از خود به ثبت می‌رسانید، نوعی بیوگرافی شما محسوب می‌شود.
به گزارش کبنا و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «لین جین» از دانشگاه «نانیانگ» در سنگاپور ۱۲۳ تصویر سلفی را مورد پژوهش قرار داده و ارتباط عجیبی میان روش‌های گرفتن سلفی و نیز ویژگی‌های شخصیتی که از آن عکس گرفته شده، پیدا کرده است.
افراد با رفتار دوستانه تمایل دارند تا سلفی‌های خود را با دست‌های دراز بگیرند. افراد با نظرات جدید اغلب احساسات مثبت نشان می‌دهند و ترسی از ظاهر شدن به شکلی احمقانه در تصاویر ندارند، این در حالی است که افرادی که تمایلاتی وسواس گونه دارند، تصاویر خود را به شکل «صوت اردکی» (Duck face) می‌گیرند.
از طرف دیگر، دانشجویانی که تصاویر مختلف را بررسی می‌کردند، مشکلاتی در تشخیص شخصیت افراد در تصاویر داشتند. افرادی که تلاش دارند در سلفی به شکل خوب ظاهر شوند، این مسأله سبب می‌شود تشخیص شخصیت آن‌ها کمی دشوارتر شود.
رابطه میان بینی و آرزو‌ها
مجله «Journal of Craniofacial Surgery» در سال ۲۰۱۳ پژوهشی را در خصوص ۱۷۰۰ صورت مورد بررسی قرار داد. پژوهشگران ۱۴ شکل مختلف بینی را مورد بررسی قرار دادند و آن‌ها را با انواع مختلف شخصیت‌ها مرتبط کردند. پس از آن مشخص شد هر چه بینی فرد بزرگتر باشد، او فردی بلند پروازانه‌تر است و به دنبال کمال مطلق در تمامی زمینه‌ها می‌گردد.
دانشمندان همچنین اندازه بینی را مورد بررسی قرار دادند و به این نتیجه رسیدند که افرادی که بینی بزرگ گوشتی دارند، ممکن است سرمایه گذاران موفق و پولدار باشد و بر عکس، کسانی که بینی کوچکی دارند، اهمیت زیادی برای پس انداز‌های شان قائل نیستند.
اثر دوریان گری
حتی دوقلو‌های کاملا یکسان نیز که هیچکس نمی‌تواند آن‌ها را از یکدیگر تشخیص دهد، با گذشت زمان، تغییرات زیادی در ظاهر آن‌ها پیدا می‌شود. ژن‌ها همانند هستند؛ اما سبک زندگی مربوطه، به شکلی فراوان بر شکل ظاهری آن‌ها تأثیر می‌گذارد. انواع مختلف رذایل و یا عیوب فرد به تدریج بر صورت وی آشکار می‌شود و به سرعت تعیین می‌کند فرد چگونه زندگی می‌کند و چگونه می‌توان از او انتظار داشت.
آیا زیبایی به معنای قلب خوب است
پروفسور «الکساندر تودوروف» روانشناس در دانشگاه پرینستون معتقد است ما معمولاً به سرعت در مورد افراد جدیدی که ملاقات می‌کنیم، تنها از طریق نگاه به آن‌ها قضاوت می‌کنیم، اما این تعصبات غالبا گمراه کننده بوده و بر اساس پیش تصور است، به عنوان مثال زمانی که افراد زیبا را خوب و باهوش قضاوت می‌کنیم.
به یاد داشته باشید، چند بار اولین برداشت شما از یک آشنای جدید شما را فریب داده است. در بسیاری از روابط معلوم می‌شود که افراد خوب به سرعت ناامید می‌شوند و کسانی که افراد مورد اعتمادی به نظر نمی‌آیند، افراد خوبی از آب در می‌آیند. این نتیجه‌ای از آن است که افراد تمایل دارند تا بر اساس ظاهر قضاوت کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
1