کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت؛

محمد پور ده بزرگی، چهره‌ای ملی و ذی نفوذ در سطح کلان کشوری است

امید سبزعلی

20 آبان 1399 ساعت 12:08

محمد پور ده بزرگی شخصی معتمد و قابل اعتماد برای اکثریت طوایف باوی است.


امید سبزعلی، از فعالین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در مطلبی به کاندیداتوری ریحان محمدپور ده بزرگی در انتخابات میاندوره گچساران و باشت اشاره کرده و نوشت: «محمد پور ده بزرگی شخصی معتمد و قابل اعتماد برای اکثریت طوایف باوی است.»
به گزارش کبنانیوز؛ این مطلب به شرح زیر است:
دکتر ریحان محمدپور ده بزرگی مدیر اجرایی توانمند با برنامه‌های بلند مدت در سطح کلان کشوری است.
پاک دستی، خوشنامی، اصیل و منتسب بودن به کلیه اقوام و طوایف شریف باوی، نیروی آشنا به مسائل خرد و کلان ملی، ارتباط  گیری بی نظیر و سالم در کلیه وزارت خانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور، محبویت ایشان در بین همه همشهریان و حسن خلق، عدالت محوری، تلاش برای ایجاد وحدت و همدلی به منظور پیشگیری از تنش‌های احتمالی در منطقه از مهمترین دلایل حضور ایشان در انتخابات میان دوره‌ای 1400 شهرستان‌های باشت و گچساران است.
ارائه ایده‌های نو و برنامه‌های راهبردی برای کاهش مشکلات مردم، تلاش به منظور به حداقل رساندن وضعیت بیکاری جوانان (با ارائه طرح‌ها و برنامه راهبردی به موقع برای جوانان  باشت و گچساران)، چینش نیروی‌های توانمند در وزارت خانه‌ها و مؤسسات دولتی به منظور ارائه خدمات بهتر به مردم شریف استان و شهرستانهای باشت و گچساران از مهمترین اهداف مهم محمدپور ده بزرگی است.
از دیگر خصوصیات یک نماینده خوب امانتداری است، آیه صریح قرآن کریم «الذین لاماناتهم و عهدهم راعون» کسانی که در عهد و امانتی که با مردم دارند، وفا می‌کنند» در همین خصوص است. محمد پور ده بزرگی شخصی معتمد و قابل اعتماد برای اکثریت طوایف باوی است.
رصد مطالبات و درک و فهم مشکلات مردم در طول بیست سال مدیریت ایشان در سطح کلان کشوری همچنانکه آیه صریح قرآن اشاره کرده است «یا ایها الذین آمنوا لم تقولون ما لاتفعولون کبر مقتا عند اللهان تقولوا ما لاتفعلون» ای کسانیکه ایمان آورده‌اید چرا می گویید آنچه را نمی‌توانید انجام دهید و این گناه بزرگی است که آنچه را بگویید انجام ندهید. در واقع اگر در مفهوم این آیه بیاندیشیم محمدپور ده بزرگی می‌تواند گزینه راهبردی در سطح کلان کشوری به منظور پاسخ گویی به مشکلات و معضلات شهرستانهای باشت و گچساران باشد.


کد مطلب: 427392

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/427392/محمد-پور-ده-بزرگی-چهره-ای-ملی-ذی-نفوذ-سطح-کلان-کشوری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1