کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سخنگوی شورای اسلامی شهر یاسوج می‌گوید

آسفالت گزینشی / حراج املاک برای جبران ناتوانی

18 آبان 1399 ساعت 16:01

سخنگوی شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: شهردار یاسوج نباید ضعف خود را در جذب اعتبار و تأمین منابع و درآمدهای پایدار با فروش املاک شهرداری جبران کند.


سخنگوی شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: شهردار یاسوج نباید ضعف خود را در جذب اعتبار و تأمین منابع و درآمدهای پایدار با فروش املاک شهرداری جبران کند.
مسعود خوبانی عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر یاسوج در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یاسوج (یکشنبه هفته گذشته 11 آبان ماه 99) به جایگاه شورا پرداخت و اظهار داشت: شورا جایگاه و رسالت بزرگی دارد که باید با تعامل و خرد جمعی مشکلات عمومی جامعه برطرف شود.
وی در ادامه با اشاره به غیبت اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج در جلسات این شورا، افزود: کاش دوستان در این جلسات حضور پیدا می‌کردند و فرصت را از دست نمی‌دادیم. عضویت در شورای اسلامی شهر، فرصتی است که مردم آنها را به ما داده‌اند و نباید این فرصت به این ارزانی از دست برود. بعضی هستند که می‌خواهند با تفرقه افکنی جایگاه شورا را زیر سئوال ببرند و به منافع خودشان برسند.
خوبانی در ادامه از دستگاه‌های نظارتی خواست که به این موضوع ورود و با عاملان نفاق و اختلاف در شورای شهر یاسوج برخورد کنند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر یاسوج به اقدامات گزینشی در شهرداری گریزی زد و گفت: شرف آباد یاسوج یکی از محلات قدیمی مرکز استان است که کمترین خدمات را می‌گیرد، متأسفانه در ارائه خدمات به مناطق مختلف یاسوج و محلات به صورت گزینشی برخورد می‌شود.
وی افزود: چگونه است که محلات نوپا آسفالت می‌شوند، اما در محلات قدیمی هیچ گونه خدمات عمومی ارائه نمی‌شود. نباید در ارائه خدمات تبعیض صورت بگیرد. شهرداری یاسوج باید پاسخگوی این رفتار خود باشد.
خوبانی با تاکید بر اینکه برخی خیابان‌ها به صورت گزینشی آسفالت می‌شود، تصریح کرد: باید نظارت جدی بر عملکرد شهرداری یاسوج انجام بگیرد. این گونه رفتارها موجب دلسردی و سلب اعتماد مردم از نهاد مقدسی همچمون شورا و شهرداری می‌شود.
سخنگوی عضو شورای اسلامی شهر یاسوج در ادامه گفت: شهرداری یاسوج بعضی از اقدامات راه و شهرسازی را به خود مصادر می‌کند. بعضی از زیرساخت‌ها و آسفالت‌ها مربوط به اداره کل راه و شهرسازی و اصلاً شهرداری در انجام آنها هیچ کاره است.
 خوبانی گفت: این روزها، روزهای سیاه باید در کشور نامگذاری شود. می‌بینیم و می‌شنویم که روزانه بیش از 400 یا 450 نفر، کمتر یا بیشتر فوت می‌کنند. جمعه بازار فعلی شهر یاسوج به عنوان یک باروت زیر خاکستر است. باتوجه به کرونا، سیل و بارندگی‌هایی که در پیش داریم، باید برای این مکان چاره اندیشی شود و شهرداری یاسوج باید فکری کند. بارها مسئولان وعده ساماندهی این بازار را داده‌اند، اما خبری از آن نیست. چرا این جاهای عمومی را تعطیل نمی‌کنند. روز جمعه غوغا برپا است این به کفایتنی مسئولان را می‌رساند.
خوبانی در ادامه به آگهی فروش املاک از سوی شهرداری یاسوج اشاره کرد و گفت: این املاک متعلق به گذشگان بود متعلق به ایندگان نیز است، نباید آنها را به حراج بگذاریم. آیندگان نباید تاوان سهل انگاری و کم کاری ماها را بدهند. قویاً با فروش املاک مخالف هستیم. دو نامه به شهرداری در خصوص فروش این املاک نوشته شده است، اما شورا آن را بررسی نکرده و پاسخ قانع کننده برای فروش این املاک ارائه نداده است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر یاسوج در بخش دیگری از صحبت‌های خود، توهین به پیامبر اسلام(ص) از سوی فرانسوی ها را محکوم و وحدت مسلمانان جهان تاکید کرد.


کد مطلب: 427342

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/427342/آسفالت-گزینشی-حراج-املاک-جبران-ناتوانی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1