کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طی حکمی؛

یک کهگیلویه و بویراحمدی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تهران بزرگ شد

18 آبان 1399 ساعت 14:17

طی حکمی داز طرف مدیرکل راهداری و حمل جاده ای استان تهران؛ یزدان ذوالفقاری از فرزندان شایسته چرام واستان به عنوان رئیس اداره راهداری تهران بزرگ منصوب شد


یک کهگیلویه و بویراحمدی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تهران بزرگ شد.
به گزارش کبنا؛ طی حکمی از سوی «حیدر نوروزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان تهران»؛ یزدان ذوالفقاری به عنوان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تهران بزرگ منصوب شد.
در بخشی از این حکم آمده است:
جناب آقای «یزدان ذوالفقاری»
سلام علیکم
نظر به سوابق و تجربیات جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاون محترم راهداری غرب استان تهران به موجب این ابلاغ به عنوان «رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جادهای شهرستان تهران» منصوب می‌شوید.
لذا تأکید می‌گردد ضمن استقرار اسکان در حوزه استحفاظی با برنامه‌ریزی؛ تلاش واستفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود و تعامل با مسئولین شهرستان بخصوص فرماندار محترم در تحقق اهداف و برنامه‌های پیش بینی شده در شرح وظایف اهتمام ورزید.
براساس این گزارش؛ یزدان ذوالفقاری پیش از این مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس و دبیر شورای راهبردی روابط عمومی‌های جنوب کشور را در کارنامه دارد. ذوالفقاری از فرزندان شایسته «شهرستان چرام؛ روستای القچین سفلی» و از حامیان و نزدیکان سیدمحمد موحد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی است.
پایگاه خبری «کبنا» ضمن تبریک به آقای یزدان ذوالفقاری در منصب جدید؛ برای وی و سایر فرزندان استان در مناصب ملی و فرا استانی آرزوی موفقیت دارد.
 
 


کد مطلب: 427337

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/427337/یک-کهگیلویه-بویراحمدی-رئیس-اداره-راهداری-حمل-نقل-جاده-ای-تهران-بزرگ

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1