کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طی حکمی از سوی محسن منصوری؛

بنیاد علوی در دیشموک مستقر شد / نماینده بنیاد علوی منصوب شد

14 آبان 1399 ساعت 15:10

طی حکمی از سوی محسن منصوری مدیرعامل بنیاد علوی، اسفندیار مختاری به عنوان مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در بخش دیشموک منصوب شد.


طی حکمی از سوی محسن منصوری مدیرعامل بنیاد علوی، اسفندیار مختاری به عنوان مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در بخش دیشموک منصوب شد.
مختاری سوابق زیادی از جمله فرمانده سپاه لنده، جانشین سپاه باشت و... را در کارنامه دارد.
مراسم تودیع و معارفه امروز چهارشنبه ( 14 آبان ماه ) بعد از نماز مغرب و عشاء در شهر دیشموک با حضور سید فرهاد قادریان معاون طرح آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی کشور و مسولان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.
امید می‌رود با مستقر شدن بنیاد علوی در بخش دیشموک کمک شایانی برای محرومیت زدایی به این بخش شود.
 گفته می‌شود، برای مستقر شدن نهاد آبادانی و پیشرفت تلاش‌های زیادی از سوی استاندار و حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی انجام شد و حال این تلاش‌ها مثمر ثمر واقع شد و این نهاد رسماً کار خود را آغاز کرد.
حجت الاسلام موحد در دیدار مرداد ماه امسال با فتاح رئیس بنیاد مستضعفان کشور با اشاره به مشکلات و محرومیت‌های بخشهای دیشموک و قلعه رئیسی خواستار برطرف نمودن و کاهش محرومیت این مناطق از همه ظرفیت‌های بنیاد استفاده نماید.
فتاح در آن دیدار قول مساعد اعزام کارشناسان آن بنیاد برای بررسی ظرفیتهای این بخشها را داد و برای محرومیت زدایی از مناطق مذکور دستورات لازم را صادر نمود.
رئیس بنیاد مستضعفان در کمترین زمان منصوری مدیر عامل بنیاد علوی کشور و جمعی از کارشناسان بنیاد را به شهر دیشموک فرستادند که پس از بررسی‌ها این وعده و قول داده شده از سوی دکتر فتاح برای محرومیت زدایی بخش دیشموک عملی شد.


کد مطلب: 427213

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/427213/بنیاد-علوی-دیشموک-مستقر-نماینده-منصوب

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1