تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۵
کد مطلب : ۴۲۷۱۳۵
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مطرح کرد

افزایش شمار بیماران کرونایی بستری در کهگیلویه و بویراحمد/ ماسک به تنهایی کافی نیست

۰
تخت‌های بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد مملو از بیماران کرونایی / مردم مراقب باشند
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار مبتلایان کووید 19 استان خبر داد و گفت: هم اکنون 390 بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد 139 بیمار کرونایی قطعی بوده و 19 بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.
 به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، پرویز یزدان‌پناه افزود: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 11 هزار و 245 نفر بهبود یافته گزارش شده است.
  وی اذعان داشت: امروز 284 نمونه از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج دریافت شد که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، گچساران، کهگیلویه، بهمئ و لنده می‌باشند و بقیه موارد مثبت در سایر شهرستان‌های استان هستند.
 یزدان پناه با اشاره به اینکه شرایط کرونا در جهان، کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد روز به روز سخت‌تر می‌شود، گفت: «امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از این شرایط سخت که بر استان حاکم شده به سلامت عبور کنیم.»
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000427/nf00427135-2.jpg
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطر نشان کرد: متاسفانه علیرغم بازرسی‌های مکرر و تذکرات جدی باز هم در مشاغل، صنوف و اماکن عملاً با نوعی عادی پنداری و همچنین با کاهش مراعات بهداشت فردی و عمومی در بعضی از مناطق استان روبرو هستیم، موضوعی که طبیعتاً منجر به افزایش شمار مبتلایان و به تبع آن قربانیان شده است.
 وی بیان کرد: امیدوارم در تعطیلات پیش رو نیز مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد از مسافرت و پذیرفتن مهمان، بخصوص از خارج از استان پرهیز نموده و شرایط را سخت‌تر نکنند.
 یزدان پناه افزود: خواهان استفاده همه مردم از ماسک، رعایت فاصله گذاری فیزیکی، عدم حضور در هرنوع تجمعی حتی تجمع خانوادگی، عدم رفت و آمد در مناطق شلوغ و مراکز پرخطر و رعایت بهداشت فردی شد. البته مردم این نکته را در نظر داشته باشند که زدن ماسک به تنهایی باعث جلوگیری از مبتلا شدن به کرونا نمی‌شود و باید زمان، مکان (فضای بسته یا باز، متراژ فضا)، تهویه ساختمان و... نیز در نظر گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
فایل های مرتبط
1