تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۴۲۷۱۲۵

دعوای شدید دو بازیگر زن در فضای مجازی

۱
دعوای شدید دو بازیگر زن در فضای مجازی
کبنا ؛
ریحانه پارسا از بازیگرانی است که این روزها خبرهایی از او، به ویژه خبر طلاق و بعد از آن سفر او به ترکیه، فضای مجازی را پر کرده است، او که در حال حاضر در ترکیه به سر می‌برد و خبر ساخت فیلمی درباره زندگی‌اش خبرساز شده است در استوری اینستاگرامش خطاب به بهنوش بختیاری مطلبی نوشت.
به گزارش کبنا نیوز از سایت مشرق؛ در مطلب ریحانه پارسا آمده بود: خانم بختیاری عزیر سلام امید که حالتون خوب باشه(هر چند من بعید می‌دونم) . خانوم جان شما دوسال پیش حسن نیت و قلب پاکتون رو به من ثابت کردین! چرا یکبار هم که شده پرده از هزار و یک اتفاق که باعث این شخصیت بی ثبات حزب باد شده برنمی‌دارید؟ چرا یک بار قید میلیون میلیون پولی که بابت مزون‌ها و سالن زیبایی که می روید «نوش جانتان» را نمی‌زنید؟ چرا بی‌خیال این موبایل کوفتی نمی‌شید و ۴۰ روز با خود و خدای خودتان خلوت نمی‌کنید که به عمق زخم‌های رو روح و روانتان نمی‌روید؟ از خود فرار می‌کنید.. ناخودآگتان کامنت می‌گذارد...مردم فحش می‌دهند... و باز یک چسب زخم لجن روی این جراحت دیرینه نمی‌زنید؟ شاید من آیینه‌ایی از بیست سال پیش شما باشم، اما تکرار نسل شما نخوان بود! با افتخار جنون را سرلوحه خود می‌کنم و به دیوانگی می‌بالم بگذار که هر که هر چه می‌خواهد بگوید!

 
او در ادامه این پست نوشت: چرا یکبار نمی‌گویید شب‌های زیادی این ۲۰سال اشک ریختید،بقا به هر نحو را به فنا ترجیح دادید که فقط باشید؟ این بودن چه سود جز چند واریزی برای شما؟ چون آیینه شما شداین ویدئو دردتان گرفت و ابراز‌ پشیمانی از نصحیت من کردید؟ من نصیحت شما را پس می‌دهم مثل هر آنچه تا امروز داشتم و به خواست خودم پس دادم و از دست دادم تا باز خودم را ببینم ! واقعیت این است که من خودم را عاشقانه دوست دارم و هر آنچه دلم بخواهد انجام می‌دهم. این دقیقاً همان گمشده‌ایست که شما چند سالی است در سالن‌های زیبایی با حفظ سمت انجام می‌دهید.شما خود را سال‌هاست به مردمی که برایشان سردرد خودشان مهمتر از مرگ شماست فروخته‌اید! شما بمانید و هزار کاش‌های ناخودآگاهتان !!! ما همه یکی هستیم،تنها ابزارمان فرق می‌کند. این که شما نسبت به هر چه می‌شود‌ نظری دارید قابل تحسین است. من اسم شما را می‌گذارم بانوی رکیشن ایران! بار مخاطب بارسنگینی‌ است اما سنگین تر از هزار توویی در این شوآف‌ها که برای خود می‌سازیم نیست!
پارسا در ادامه این استوری اینستاگرام خود نوشت: در واقع هر جا سخن از لایک بیشتر است نام شما می‌درخشد(مثل این کامنت آخر) . من با افتخار دنبال لایک هستم چون زاده نسل مدیا می‌باشم.
با این پاسخ پارسا بهنوش بختیاری در چند استوری مکرر اقدام به پاسخ دادن کرد و در چند استوری نوشت:
۱-دنبال پول بودن کار بدی نیست خیلیم خوبه، از راه کثیف به پول رسیدن کار بدیه.

۲- دنبال پول بودن کار بدی نیست، دنبال هر دقیقه یه پسر بودن برای پول بله واقعا کار بدیه.

۳- دنبال پول بودن کار بدی نیست، حرکات زننده دهاتی کردنم جلوی دوربین برای رسیدن به پول کار واقعا بد و بسیار چیپیه، فقط یه بی خانواده می‌تواند آنقد گل درشت جلف  و هرز باشه.

۴- به همه دوستانم توصیه می کنم تا می تونند دنبال رشد و پول و شخصیت باشن و از هر چی زن و مرد هرزه دوری کنن این رمز موفقتی شخصیه و بس راه دیگر جز درستکاری وجود ندارد.

۵- آدم بی خانوده و بی اصالت و بی جنبه و زباله اجتماع رو بزرگ نکنین ته همه این کثافتکاریایی که اینا می‌کنن سرابه. 

۶ - و در آخر توف تو ذات هر کی که جنبه پول و معروفیت نداره.

۷ - ای کاش واسه رد گم کنی آدم خودشو به شکر خوردن نندازه.

بهنوش بختیاری در هشتمین استوری که تعمدا و خطاب به ریحانه پارسا منتشر می‌کرد با انتشار عکس ترلان پروانه نوشت:
۸- سه سالت بود روی پای خودم مینشستی و سریال جایزه بزرگ مهران مدیری رو بازی می کردیم، نقش دخترم رو داشتی. مادر نازنینت رو به خوبی می‌شناسم بین تو و‌ همنسلانت فرق بسیاریست و اون سلامت خانوادگی و تربیت توست کاری به خطاهای نوجوانی ندارم همه ما داشتیم و داریم. اصالت تفاوت تو خیلیاست ... اینه که تو با فاصله خوبترینی.

بهنوش بختیاری که در استوری قبلی اعلام کرده بود که این آخرین پاسخ او به پارسا است اما همچنان استوری منتشر کرد و پاسخ‌های مکرر خود را به صورت غیرمستقیم وخطاب به بازیگر سریال پدر منتشر می‌کرد. او در استوری دیگری نوشت:

۹ - تا به حال شده از دیدن یه آدم بی ارزش تو خالی احساس کنید چقدر خفنید؟؟؟؟ من الان اون حالو دارم که از زمانی معروفم که دوستامون به سیب‌زمینی می‌گفتن دیب دمینی و سیزده ساله که سر زندگیم و هیچکی ندید هرز برم، و همیشه شرافت داشتم و با عزت نفس زندگی کردم از خدا ممنونم که ذات به این خوبی به من داد.ازش واقعا ممنونم.

۱۰- خدایا شکرت که به من و خیلی از همکارام جنبه معروف بودن دادی شکرت که این دست و اون نچرخیدم تا تفاله‌م برسه به همسرم، شکر خدا که ظرفیت عشقی که مردم بهم دادن رو داشتم، خیلی، خیلی، خیلی، ظرفیت مهمه توجنبه نداری خورده بچه . یه منبه(منبع) داری اونم سوراخه.
۱۱- از سایت‌های شرط‌بندی خط نگیر، از اراذل و اوباش خط نگیر، لنگ اعوامو نکش وسط واسه لابی کردنت با سایتای شرط بندی. لنگ همه چیو نکش واسط واسه کثافتکاریایی که که راه انداختی هیچ چیزی نمی‌تونه شخصیت کثیف تو رو از مردم پنهان کنه خورده بچه. که حتی حرفاتم داری خط میگیری. مردم زنان فاحشه را فراموش نخواهند کرد.

بهنوش بختیاری به صورت خستگی‌ناپذیری به انتشار استوری‌هایش ادامه داد.



در ادامه انتشار مکرر استوری توسط بهنوش بختیاری این بازیگر با فخر به تحصیلات آکادمیک خود نوشت :

پارسا در پاسخ به بختیاری در مورد سطح سواد پست زیر را منتشر کرد:

هر چند این جدل اینستاگرامی با انتشار استوری از سوی دو طرف همچنان ادامه دارد در آخرین پست‌ها در ابتدا پارسا برای بختیاری نوشت:

پارسا با تند شدن پیام‌های بختیاری در آخرین پست خود دست به یک انتحاری زد و در پیامی خارج از عرف اخلاقی با انتشار عکس بهنوش بختیاری نوشت:

به این ترتیب تا نیمه شب گذشته این جدل میان دو بازیگر با الفاظ رکیک همچنان ادامه داشت.
منبع: مشرق
 
نام شما

آدرس ايميل شما

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1