کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت مخاطب کبنا:

آقای تاجگردون! کلینیکت پیشکش، دانشگاه علوم پزشکی را دست بردار تا نفس بکشد!؟

2 آبان 1399 ساعت 21:55

دوران حیات سیاسی شما در حیاط خلوت دانشگاه دیگر رو به اتمام است، بگذارید دانشگاه علوم پزشکی و نظام بهداشت و درمان استان کهگیلویه و بویراحمد و گچساران به مسیری درجهت خدمت و رفاه و سلامت مردم برگردد.


غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در پست اینستاگرامی به ساخت کلینیک مرحوم حاج ظفر تاجگردون و بیان خاطره‌ای از یکی از معلمانش پرداخت [کلیک کنید] که یکی از مخاطبان با ارسال متنی به این پست اینستاگرام واکنش نشان داد و نوشت:
نمی‌خواهم پیشوند دکتر را در موردتان بکار ببرم که کاردانی اقتصاد شهربابل و مدرک‌تان و آن عدم تأیید اعتبارنامه‌تان را دوباره پیش بکشم ولی ذکر چند نکته در مورد دانشگاه علوم پزشکی برایتان بسنده نموده تا از این حیاط خلوت خارج و امور بهداشت و درمان را به اهلش بسپارید.
۱-این روزها پیامی را همه دیده‌اند که شما برخلاف دیگر نمایندگان از وزیر محکم خواسته‌اید برای رییس دانشگاه حکم ریاست بزند، تاریخ گواهی خواهد داد که که شما دانشگاه علوم پزشکی را محل کار سیاسی خویش و در وظایف شبکه گچساران و باشت با حمایت از افراد غیرحرفه‌ای و ناکارآمد و غیرتخصصی اشکالاتی به وجود آمد، کسانی که نه کرونا راخوانده یا می‌شناسند و نه واکسن و... و نظام شبکه را برخی انتخاب‌ها با حمایت‌های شما و مسئولان انجام شد!
بیشتر بخوانید:

ماجرای کلینیک حاج ظفر تاجگردون و معلم غلامرضا تاجگردون

بخشایی: تاجگردون دستور داد، فرماندار و دکتر غلامیان اجرا کردند / عکس شوهرم با سید قدرت علت عزلم بود / یک ریال اضافی از مردم هزینه نگرفتم

صیدی: شاید دلیل تغییر من اعتراض به تأخیر نتایج آزمایش‌ها بود / شاید هم دلیل نیروهای خدماتی که فامیل خودم و طرفدار «حاج غلام» بودند / نماینده نباید در کار مسئولان دانشگاه دخالت کند / خیلی چیزها از جمله قراردادها شفاف نیست / آیا سازمان بازرسی نمی‌داند؟

۲-بهتر است در مناظراتتان با افراد به ظاهر انقلابی کمتر از ام الشهیده مرحومه مادرتان هزینه نموده، کلینیک‌تان هم پیشکش! اما کمی مردانه! از نقش بستگان‌تان در عزل و نصب‌های شهرستان‌ها و مخصوصاً شبکه بهداشت و درمان گچساران هم سخن بگویید و نه طفره بروید.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000426/nf00426813-1.jpg

۳-شما تمام نخبگان منطقه را در دانشگاه علوم پزشکی سوزاندید، بر باد دادید و با حیثیت همه آنها بازی شد. نه انتصاب آنها و نه برداشتن آنها در ادوار مختلف بدون چراغ سبز شما نبود! چون احتمالاً نمی‌خواهید و نخواهید خواست در منطقه کسی جلودارتان باشد و دنبال صبح ظفر برای افرادی مانند ساسان هستید!
شما با نخبگانی چون ستار اسدپور، حافظ قرآن، صیدی، استوار، بابویی، محمد غلام نژاد، پردیس بخشایی و...و مدیران میانی دانشگاه مانند رضا احمدی، رفیعی، شکیبایی و...چه کردید؟ همه را بر سر یک معاونت منتسب به خودتان یا شبکه‌ای سوزاندید، یکی را به جرم فلان، یکی را به جرم سلامی به مخالف شما!
بگذارید دانشگاه نفس بکشد، ما را به خیر شما امیدی نیست، تو خود شر مرسان که خود بخشی از مشکل بهداشت و درمانی و نه راه حل!
امروز بخاطر تفکر و اندیشه کوته شماست که نخبگان منطقه در دانشگاه حذف و برخی افراد ضعیف منتسب به شما در کسوت مدیر و معاون هستند.
از کسانی دفاع کرده‌اید که نه بهداشتی و نه درمانی و نه آموزشی‌اند ولی چون حرفی برای گفتن ندارند مقبول شمایند!!
دوران حیات سیاسی شما در حیاط خلوت دانشگاه دیگر رو به اتمام است، بگذارید دانشگاه علوم پزشکی و نظام بهداشت و درمان استان کهگیلویه و بویراحمد و گچساران به مسیری درجهت خدمت و رفاه و سلامت مردم برگردد.

کلینیک‌ات پیشکش که تو خود بخشی از محنت مایی.


کد مطلب: 426846

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/426846/آقای-تاجگردون-کلینیکت-پیشکش-دانشگاه-علوم-پزشکی-دست-بردار-نفس-بکشد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1