کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشستی پیرامون برگزاری برنامه‌های سالروز آغاز امامت ولی‌عصر(عج) مطرح شد

قدردانی نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از رسانه‌ها

30 مهر 1399 ساعت 18:30

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای برگزاری برنامه‌های آغاز امامت ولی عصر(عج) تاکید کرد.


نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای برگزاری برنامه‌های آغاز امامت ولی عصر(عج) تاکید کرد.

به گزارش کبنا، آیت‌الله سید نصیر حسینی در نشستی پیرامون برگزاری برنامه‌های سالروز آغاز امامت ولی‌عصر(عج) گفت: مردم و مسئولان نظام اسلامی قلبی مملو از عشق به ولی‌الله اعظم دارند و این جای خوشحالی است که متوجه آن ذات نورانی هستند.
وی بیان کرد: پس از انقلاب اسلامی ایران، مقدمات برای ظهور منجی عالم بشریت فراهم شد و باید کشور و ملت امام زمان در راه و مسیر ظهور مهدی موعود قرار گیرد.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌ها برای دور کردن ذهن‌ها و قلب‌ها از یاد خدا و نام امام‌ عصر(عج) اشاره کرد و افزود: جامعه‌ای که غرق در گناه شود از خدا و امام مهدی دور می‌شود، بنابراین وقتی در جامعه‌ای فکر، ذهن، چشم و حتی نان مردم آلوده شد دیگر نمی‌توان به امام زمان(عج) نزدیک شد.
امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای قطع زنجیره بیماری کرونا مجالس و محافل کمتر برگزار شود، عنوان کرد: رسانه‌ها و فضای مجازی فرصت خوبی برای برگزاری برنامه‌های آغاز امامت ولی عصر(عج) است که تاکنون رسانه‌ها و صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد و هنرمندان عملکرد خوبی داشته‌اند که از آنها تشکر می‌کنم.
وی با تاکید بر توجه به ظرفیت فضای مجازی گفت: اجازه ندهیم دشمن برنامه‌هایی که برای فضای مجازی ما تدارک دیده را پیاده‌سازی و عملی کند.
امام جمعه یاسوج از اختصاص دو هزار و ۶۰۰ متر مربع زمین برای احداث مجتمع فرهنگی مهدویت در شهر یاسوج خبر داد و ضمن تاکید بر توجه به معماری اسلامی_ایرانی یادآور شد: شورا و شهردار یاسوج، همچنین راه و شهرسازی و استاندار کهگیلویه و بویراحمد در اختصاص این زمین به بنیاد فرهنگی حضرت مهدی تلاش داشتند که قدردان این عزیزان هستیم.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000426/nf00426781-2.jpg
آیت‌الله حسینی بر توزیع کمک‌های مومنانه به افراد نیازمند و برگزاری مسابقات مجازی در این ایام تاکید کرد.
پیش از سخنان آیت‌الله حسینی، احد جمالی معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بیش از هر زمان دیگری نیازمند فرهنگ مهدوی هستیم، خاطرنشان کرد: استانداری برای برگزاری بهتر برنامه‌های آغاز امامت ولی‌عصر(عج) در کنار همه دستگاه‌ها است و از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند.
گفتنی است پخش کلیپ و سرود مهدوی از صدا و سیما، تهیه و توزیع ۳۱۴ عدد بسته کمک‌های مومنانه و خیرخواهانه، برگزاری جشن تکلیف دختران ۹ سال و ارسال عکس و کلیپ ۶۰ ثانیه‌ای، استفاده از ظرفیت طلاب و روحانیون طرح هجرت و مستقر و آذین‌بندی شهر از جمله برنامه‌های ۹ ربیع‌الاول بود که به تصویب رسید.


کد مطلب: 426781

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/426781/قدردانی-نماینده-ولی-فقیه-کهگیلویه-بویراحمد-رسانه-ها

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1