تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۴۲۶۷۶۵
مدیر مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی تهران به انتصابات جدید دادگستری کهگیلویه و بویراحمد واکنش نشان داد

حسین‌زاده: از دستگاه قضا سپاسگزاریم

۱
۳
حسین‌زاده: از دستگاه قضا سپاسگزاریم
کبنا ؛حجت الاسلام و المسلمین روح الله حسین زاده سرپرست گروه جهادی سردار قاسم سلیمانی و مدیر مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی تهران با صدور پیامی انتصاب دادستان گچساران و ریاست دادگاه بخش چاروسا را تبریک گفت.
به گزارش کبنا، در پیام حسین زاده آماده است؛
جوانان مومن و انقلابی جناب آقایان؛ حجت الاسلام ادیبان و حجت الاسلام انصاری
 انتصاب شما دو همکار جوان، شجاع و مردمی را به سمت دادستان شهرستان گچساران و ریاست دادگاه بخش چاروسا تبریک گفته و از دست اندرکاران دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس دادگستری، دادستان مرکز استان و قوه قضائیه که در راستای تحقق ایده‌ی جوان گرایی در سطوح مدیران این چنین به قضات جوان خود اعتماد نموده‌اند، نیز سپاسگزاریم.
باتوجه به فرامین رهبر فرزانه انقلاب در بیانیه گام دوم، این روزها دقیقاً آن هنگامی است که باید جوانان شانه‌های خود را زیر بار مسئولیت‌ها ببرند و این روزها، خصوصاً در دوران ریاست محترم قوه قضائیه، حضرت آیت الله رئیسی زید عزه، فرصت مناسب و مغتنمی برای قیام و مسئولیت پذیری جوانان مؤمن و انقلابی است تا با روحیه جهادی و در کنار قضات پیشکسوت، روح و امید تازه‌تری را در کالبد جامعه بدمند.
 انتصاب شما دو برادر جوان و پرتلاش؛ علاوه بر اینکه نشانی از شایستگی‌های مدیریتی شما در چند سال اخیر بوده، بدون شک برگ زرین و الگویی مناسب و موفقی از مدیریت جوانان را در دو منطقه گچساران و چاروسا بیش از پیش تداعی خواهد کرد.
مجدداً این انتصاب مبارک را به همه جوانان این دو منطقه جغرافیایی و ریاست محترم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک می گویم و توفیق روزافزون شما را از درگاه احدیت همواره مسئلت می‌نماییم.
نام شما

آدرس ايميل شما

حقگو
Germany

چند مدت پیش مصاحبه ای از شخصی به اسم م/ در کبنا دیدم که نوشته بود معاون مطالبه گری سازمان امر به معروف و نهی از منکر که از قاطعیت در مبارزه با فساد اداری صحبت کرده بود اما مشخص نشد که خود این آقا با کدام ضابطه و بر اساس کدام قانون و آزمون در این نهاد مشغول به کار شده؟ البته همه می دونن بدون ضابطه و بر اساس این که داماد شیخ ..... هست و بدون هیچ قانونی مشغول کار شده اون هم به عنوان معاون.
به قول معروف با دستمال کثیف نمیشه شیشه کثیف رو پاک کرد. اول جواب بده خودت چطور رفتی سر کار، بعد با فساد اداری مبارزه کن
یقینا تا روشن شدن این مطلب اون رو پی گیری می کنیم
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
1