تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب : ۴۲۶۶۹۰
امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد

بحران کرونا و گرانی آسیب جدی به مردم وارد کرده است

۰
بحران کرونا و گرانی آسیب جدی به مردم وارد کرده است
کبنا ؛ امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: خداوند عالم وقتی می‌بیند که انسان‌ها از مسیر انسانیت خارج می‌شوند ما را با یک چالش جدی مواجه می‌کند متاسفانه بشر امروزه یک بشر طاغی و یاغی است.
به گزارش کبنا از یاسوج، آیت‌الله سید نصیر حسینی ظهر امروز در نودمین نشست استانی ستاد مقابله با بیماری کرونا از زحمات چند ماهه اعضای این ستاد قدردانی کرد و گفت: شرایط بیماری کرونا سخت و بحرانی است قطعاً در این برهه زحمات و تلاش‌های همه عزیزان ستاد مقابله با بیماری کرونا در کنترل آسیب‌ها و کاهش مبتلایان مؤثر است.
 نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و شبانه‌روزی پزشکان، پرستاران و کادر درمانی در خط مقدم مقابله با این ویروس منحوس گفت: قدردان همه کسانی که دغدغه سلامتی مردم را دارند هستیم.
 وی به استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای کسب رتبه دوم کشوری طبق ارزیابی دستگاه‌های دولتی تبریک گفت و افزود: اقدامات استاندار مورد توجه قرار گرفته و کارکرد حسین کلانتری برای اجرای قوانین پسندیده و شایسته است.
 امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: کرونا در کنار گرانی آسیب‌های زیادی وارد کرده مردم تحت فشار هستند تلاش کنیم فشارها کاهش پیدا کند.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000426/nf00426690-2.jpg
 آیت‌الله حسینی بیان کرد: مقداری از گرانی‌ها دست ما نیست اما مواردی است که می‌توانیم تاثیرگذار باشیم و کنترل کنیم.
 وی با تاکید مجدد بر اینکه در آمیخته شدن دو بحران کرونا و گرانی آسیب جدی به جامعه، مردم و کشور وارد کرده افزود: همه باید برای رفع این دو مشکل و معضل جدی تلاش کنیم و یقین داشته باشیم خداوند به تلاش‌هایمان برکت می‌دهد.
 نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اگر یک ساعت خالصانه کار کردیم خداوند برکت چند ساعته می‌دهد، عنوان کرد: مشکل بشر بر می‌گردد به اینکه هر چه بیشتر در حوزه صنعت، علم و تکنولوژی پیشرفت می‌کنیم از خداوند دور می‌شویم خدا هم بنده‌هایش را تنبیه و امتحان می‌کند.
 امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: خداوند عالم وقتی می‌بیند که انسان‌ها از مسیر انسانیت خارج می‌شوند ما را با یک چالش جدی مواجه می‌کند متاسفانه بشر امروزه یک بشر طاغی و یاغی است.
 وی با تاکید بر اینکه با صبر، حوصله، تدبیر، توسل و توکل به خدا و اولیاء الهی از کنار این بحران عبور کنیم، تصریح کرد: شرایط کنونی، سخت است اما خداوند راه عبور از این مسیر و شرایط سخت را باز می‌کند.
 آیت‌الله حسینی عنوان کرد: گرچه آمارها روز به روز در حال افزایش است و درمان قطعی بیماری پیدا نشده اما توصیه می‌کنم همه عوامل برای کاهش آسیب‌های ناشی از این ویروس به کار گرفته شود.
 وی در پایان خاطرنشان کرد: همه روحانیون و مبلغین تلاش کنند و به مردم توصیه‌های لازم اعم از استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی را داشته باشند تا زنجیره این ویروس قطع شود اما متاسفانه مشکل اصلی در عدم رعایت پروتکل‌ها است.
نام شما

آدرس ايميل شما

آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

دولت حسن روحانی که در این شرایط سخت اقتصادی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند ...
سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

این تصاویر آن قدر طبیعی به نظر می رسند که بیننده با دیدن آن تصور می کند این سنجاب در ...
ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

۱۲۰میلیارد تومان کمک به دانشگاه شهید بهشتی از ردیف کمک‌های تملکی صورت گرفته است.
فایل های مرتبط
1