کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد:

شهادت مأمور پلیس اطلاعات و امنیت کهگیلویه و بویراحمد (+ تصاویر )

24 مهر 1399 ساعت 15:41

ستواندوم داراب امرانی از کارکنان فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد عصر روز گذشته حین مأموریت در محور یاسوج - دهدشت دچار سانحه رانندگی و به شهادت رسید.


ستواندوم داراب امرانی از کارکنان فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد عصر روز گذشته حین مأموریت در محور یاسوج - دهدشت دچار سانحه رانندگی و  به شهادت رسید.
 
به گزارش کبنا، سرهنگ ستاد «کیقباد مصطفایی»، اظهار داشت: مأمور وظیفه شناس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد «ستواندوم داراب امرانی»؛ عصر روز گذشته طی مأموریتی در عملیات تعقیب و گریز در برخورد و مقابله با قاچاقچیان و دفاع از ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی در محور مواصلاتی شهرستان بویراحمد به شهرستان کهگیلویه؛ در سانحه رانندگی، جان عزیز خود را در راه امنیت مردم؛ به شهادت رسید.
 
وی افزود: چندی پیش و بدنبال اطلاع پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان مبنی بر فعالیت افرادی سودجو و قاچاقچی، گروهی از ماموران پلیس برای بررسی موضوع؛ به مأموریت اعزام شدند.
 
رییس پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: خودروی حامل سه نفر از ماموران پلیس در نزدیکی روستای بابکان در محور یاسوج-دهدشت دچار سانحه شد که متأسفانه در این حادثه مرحوم داراب امرانی در دم جان باخت و دو نفر دیگر از همکاران مصدوم که توسط عوامل اورژانس؛ به مراکز درمانی منتقل شدند.
 
سرهنگ «مصطفایی» در پایان ضمن ابراز تأسف از این ضایعه جبران ناپذیر و عرض تسلیت به همکاران فرماندهی انتظامی استان و خانواده گرامی ایشان و طلب غفران الهی برای مرحوم امرانی؛ اظهار داشت: ماموران نیروی انتظامی همواره در خط مقدم مقابله با نا امنی؛ و برقراری نظم و امنیت اجتماعی قرار دارند و درگذشت این همکار وظیفه شناس در حین مأموریت و دفاع از ارزشهای والای انقلاب اسلامی، گواه بر صدق این ادعاست.
 
 اعلام شهادت مأمور نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در عملیات روز گذشته محور یاسوج دهدشت

  https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000426/nf00426568-2.jpg
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه تصریح کرد: در پی درگذشت همکار صدیق و وظیفه شناس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان، با پیگیری بعمل آمده شهادت شهید ستوانیکم داراب امرانی تأیید گردید که بدین وسیله شهادت این افسر غیور را به محضر مردم شریف استان، خانواده معظم ایشان و همکاران خدوم در فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویر احمد تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.
 
سرهنگ مصطفایی در ادامه با تبریک و تسلیت شهادت این مأمور جان برکف نیروی انتظامی تاکید کرد: پلیس با تمام توان مبارزه با قاچاقچیان و افرادی که در صدد تخطی از قانون هستند را ادامه می‌دهند و شهادت این همکار وظیفه شناس عزم مأموران را برای برخورد قاطع با چنین افرادی را چند برابر می‌کند.
 
مجموعه فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد شهادت این شهید گرانقدر را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و بیت داغدار آن شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.
  https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000426/nf00426568-1.jpg
گفتنی است ستوانیکم شهید داراب امرانی ۴۶ ساله دارای دو فرزند و برادر شهید می‌باشد. این شهید شجاع انقلابی و فداکار نقش زیادی در تأمین امنیت شهروندان و پیشگیری از وقوع جرائم را در کارنامه کاری خود داشته است.  گفتنی است؛ اجرای مراسم تشییع و وداع با این شهید عزیز متعاقباً و در اطلاعیه‌های بعدی از سوی مرکز اطلاع رسانی پلیس استان به استحضار مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار استان خواهد رسید.
 


کد مطلب: 426568

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/426568/شهادت-مأمور-پلیس-اطلاعات-امنیت-کهگیلویه-بویراحمد-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1