تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب : ۴۲۶۵۴۷
رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

جزئیات تکان‌دهنده یک قتل در کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
جزئیات تکان‌دهنده یک قتل در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛ رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف یک فقره پرونده منجر به قتل و دستگیری قاتل در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
 به گزارش کبنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ً سعید بالش زر ً در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک فقره واژگونی خودرو منجر به فوت در یکی از روستاهای بخش لوداب از توابع شهرستان بویراحمد، بلافاصله مأموران پاسگاه انتظامی بخش لوداب به همراه مأموران پلیس راه به محل وقوع حادثه اعزام شدند.
 وی افزود: در بررسی مأموران مشخص شد که یک دستگاه خودروی پیکان به دلایل نامعلومی از جاده منحرف و واژگون شده که متاسفانه در این حادثه هر دو سرنشین خودرو که همسر و فرزند راننده خودروی مذکور بودند به علت شدت جراحات وارده در دم جان باختند و بنا به اظهارات راننده، خودرو به علت نداشتن ترمز واژگون شده و راننده در حین واژگونی خود را از خودرو به سمت بیرون پرتاب نموده و همسر و فرزندان به همراه خودرو به ته دره پرتاب گردیده‌اند.

  دستگیری قاتل دندانپزشک یاسوجی در چرام - خبرآنلاین

بالش زر تصریح کرد: با توجه به موقعیت محل تصادف و همچنین اظهارات ضد و نقیض راننده خودرو و نظریه افسر کارشناس پلیس راه در صحنه و برابر اعلام پلیس راه مشخص شد که تصادف ساختگی می‌باشد، لذا بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
 رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: جهت بررسی موضوع اکیپی متشکل از کارآگاهان اداره آگاهی استان، بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب یاسوج، به همراه تعدادی از کارشناسان تصادفات و راننده خودرو در محل وقوع حادثه حاضر شدند.
 وی گفت: متهم پس از حضور در محل حادثه به اداره آگاهی استان دلالت داده شد و در بازجویی‌های اولیه اظهار داشت: در روز حادثه همسر و فرزند خردسال را سوار بر خودرو نمودم و با صحنه سازی و تصادف ساختگی در سه کیلومتری بیرون از روستا خودرو را از کوه‌ها به سمت دره‌ها هدایت نمودم و خودم را از خودرو پایین انداختم، که با توجه به شدت جراحات و صدمات وارده بر اثر تصادف دو نفر در دم فوت نمودند.
 رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان با اشاره به اینکه متهم انگیزه خود را از قتل اختلافات خانوادگی عنوان کرد خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان گردید.
نام شما

آدرس ايميل شما

ععععععععع
Iran, Islamic Republic of
این حیوان باید بلافاصله به چوبه دار سپرده شود
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1