تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۲
کد مطلب : ۴۲۶۴۴۵
خبرهای پلیس کهگیلویه و بویراحمد:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کهگیلویه / دستگیری سارقان ساختمان‌های نیمه کاره در گچساران

۰
دستگیری سارقان ساختمان‌های نیمه کاره در گچساران
کبنا ؛فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از دستگیری ۲ نفر سارق حرفه‌ای ساختمان‌های در حال ساخت با اعتراف به ۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
 به گزارش کبنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محمد موسوی ً اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های درحال ساخت در سطح شهرستان گچساران موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت.
 وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، با انجام تحقیقات پلیسی گسترده و گشت‌زنی های هدفمند ۲ نفر سارق را حین سرقت شناسایی و دستگیر، مقادیری اموال مسروقه کشف و یک دستگاه وانت متعلق به آنان نیز توقیف شد.
 موسوی با اشاره به اینکه ۱ نفر مالخر در این رابطه دستگیر شد، تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های اولیه به ۶ فقره سرقت از ساختمان‌های درحال ساخت در سطح شهرستان گچساران اعتراف کردند.
 فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد، از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدارهای انتظامی از نگهداری اموال و وسایل در ساختمان‌های نیمه کاره بدون نگهبان خودداری نمایند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 
اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کهگیلویه
 فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از توقیف ۷۵ دستگاه خودرو و ۲۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف و دستگیری ۹۱ نفر، در تداوم اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در این شهرستان خبر داد.
جهان دیماز در تشریح این خبر گفت: با مشارکت یگان‌های انتظامی شهرستان کهگیلویه، طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز و توقیف وسایل نقلیه متخلف در این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.
وی افزود: مأموران در اجرای این طرح تعداد ۷۵ دستگاه خودرو و ۲۱ دستگاه موتورسیکلت را به علت تخلف راکبان و رانندگان آنها از جمله نداشتن گواهینامه، کلاه ایمنی، نداشتن مدارک شناسایی و پلاک تاشو و مخدوش، ایجاد مزاحمت، حرکات نمایشی، ایجاد آلودگی صوتی و شیشه دودی و ... توقیف و ضمن اعمال قانون به پارکینگ انتقال دادند.
 وی افزود: همچنین در اجرای این طرح تعداد ۹۱ نفر متهم دستگیر که تعداد ۲۳ نفر از آنها به جرم سرقت، ۴ نفر از آنها به جرم موادمخدر (معتاد) ۷ نفر خرده‌فروش مواد مخدر و کشف ۹ کیلو و ۲۳۹ گرم انواع مواد مخدر، تعداد ۳۸ نفر به جرم سایر جرائم، ۴ نفر به جرم مفاسد اجتماعی، تعداد ۵ نفر به جرم قاچاق کالا، ۱۰ نفر به جرم جرائم مالی و اقتصادی دستگیر و تحویل مقامات قضایی گردید. که از این تعداد دستگیر شدگان ۷۷ نفر از آنها سابقه دار بوده است.
 دیماز تصریح کرد: در اجرای این طرح ۱۲ قبضه سلاح شکاری و ۱۲ قبضه سلاح جنگی نیز کشف و ضبط شد.
 فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرائم و ناهنجاری اجتماعی در شهرستان، از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1