تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۹
کد مطلب : ۴۲۶۳۶۴
در نشستی با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب مطرح شد؛

تحقق صدرصدی اهداف تولید در شركت نفت و گاز گچساران

۰
تحقق صدرصدی اهداف تولید در شركت نفت و گاز گچساران
کبنا ؛
احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی و تقدیر از کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در راستای تحقق برنامه های پیش بینی شده تولید در نیمه اول و تعیین اهداف برای نیمه دوم اظهار نمود: رسیدن به این میزان تولید را می توان دستاورد بزرگی شمرد که این نتیجه تلاش کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز در شرایط خاص با وجود تمامی موانع می باشد.
به گزارش کبنا نیوز؛ مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، معاونت مدیریت یکپارچه خطوط لوله را یکی از کارهای مهم برشمرد و گفت: امید میرود با وجود تیم معاونت یکپارچه خطوط لوله با یک برنامه ریزی توسط همکاران، نقشه های این خطوط با مختصات دقیق به روز رسانی شود که کمک بزرگی در بحث احداث ، نوسازی و بهسازی خطوط نفت و گاز به وجود آورد.
محمدی در ادامه یادآور شد: با توجه به فرارسیدن بارش های فصلی در ماه های آینده برای صیانت از تولید و تاسیسات نیاز است که خطوط لوله جریانی ، جادهها ، تأسیسات و چاهها به صورت مستمر پایش شوند تا بتوانیم با حفظ شرایط موجود در بحث پروژه ملی بیدبلند خوراک مورد نیاز این پالایشگاه را تامین کنیم.
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در ادامه جلسه با اشاره به مسئولیت های اجتماعی بیان نمود اقدامات خوب و مهمی از طریق شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران انجام گرفته که از این اقدامات میتوان به کمکهای مومنانه و مهار آتش سوزی جنگل های استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد که در این راه یکی از کارکنان این شرکت مرحوم البرز زارعی شهید مدافع طبیعت شد تا ما قدر این این طبیعت را بدانیم .
وی افزود؛ ما وظیفه داریم در همه حال به جامعه اطراف و موضوعات عامل المنفعه در محیط های پیرامونی نگاه ویژه داشته باشیم.
در ادامه جلسه مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه های تولیدی این شرکت در نیمه نخست سال جاری خبر داد و گفت : اگر در بهره دهی تولید ، موفقیتی به دست آمده مرهون تلاش همکاران در مدیریت های فنی ، عملیات ، مهندسی ساختمان ، خدمات و بخش های ستادی است.
صیدالی افزود: از فعالیتهای ۶ ماهه نخست این شرکت می توان به انجام ۲۵ مورد اصلاحیه در تاسیسات نفت و گاز و مجتمعهای گاز و گاز مایع و دو عملیات مهم توپک رانی خطوط لوله ۴۲ اینچ آغاردالان و ۲۶ اینچ گچساران ۳ پس از حذف نقاط آسیب دیده اشاره کرد که این اقدامات برای اولین بار بود که اتفاق می افتاد.
مدیرعامل شرکت نفت و گاز با تاکید بر صیانت از محیط زیست گفت: تعداد ۳۱۷۷۱ بشکه نفت خام توسط دستگاه های تفکیک سیار نفت (MOS) و فرآورش سیار نفت( MOT )بازیافت شد که قدم بزرگی برای پایداری تولید به شمار می رود.
وی در ادامه بازسازی و تعمیرات مخازن ۱۸۰۰۰ و ۹۰۰۰ هزار مترمکعبی آب گچساران و سقلاطون را از دیگر کارهای ارزشمند توسط همکاران تعمیرات و نگهداری برشمرد و گفت: با توجه به محدودیت های حال حاضر نیروهای این شرکت نمونه بارز رزمندگان خط مقدم تولید و صیانت از تاسیسات به شمار میروند و این همکاران زحمتکش تمام تلاش خود را در شرایط دشوار و گرمای بالای ۵۰ درجه در نقاط مختلف حوزه جغرافیایی به کار می بندند تا به تعهدات خود با دلسوزی تمام عمل کنند.
صیدالی در ارتباط با کنترل بیماری کرونا بیان نمود: پیاده سازی دستورالعمل های بهداشتی به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کووید ۱۹در سطح شرکت، همکاران در تمام بخشهای نفت و گاز خوب عمل کردند که نتیجه اش با توجه به نسبت جمعیت وضعیت پایدار و مطلوبی را در حال حاضر به دنبال دارد.
مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران افزود: از دیگر فعالیتهای مهم این شرکت می توان به خرید ۱۰۵۷ قلم کالاهای سرمایه و جاری به ارزش ۴۴۵ میلیارد ریال و ساخت ۳۵۰ مورد انواع قطعات توربین ها در کارگاه مرکزی به ضخامت سنجی ۴۹۹۴۶ موضع و التراسونیک ۲۲۱۲۶۹ دسی متر مربع اشاره کرد که تمام این اقدامات در نیمه اول سال انجام شده است.
صیدالی در بخش پایانی صحبتهایش به تعویض و ایمن سازی خطوط لوله گوره الف، پیگیری ایجاد بلوار ورودی این تاسیسات توسط مهندسی ساختمان و مدیریت خدمات اشاره کرد و گفت : تمام این فعالیت ها با رعایت کامل مقررات ایمنی و تمهیدات لازم انجام شد تا بتوانیم تولید پایدار را در نیمه اول سال ۹۹ بدون حادثه پشت سر بگذاریم.
پس از آن مدیریت ها و روسای ادارات هرکدام در بخش های مختلف عملکرد شش ماهه فعالیت خود را در راستای پیشبینی بهره دهی چاه های نفت و گاز تشریح کردند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1