تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب : ۴۲۶۳۴۴
یادداشت ارسالی

واکنش روابط عمومی شهرداری چرام به خبر ضرب و شتم کارمند شهرداری+پاسخ کبنانیوز

۳
۰
واکنش روابط عمومی شهرداری چرام به خبر ضرب و شتم کارمند شهرداری+پاسخ کبنانیوز
کبنا ؛واکنش روابط عمومی شهرداری چرام به خبر  ضرب و شتم کارمند شهرداری توسط شهردار چرام
پیرای مسئول روابط عمومی شهرداری چرام با ارسال یادداشتی به پایگاه خبری کبنا نیوزگفت:بنابه ابلاغ دستوالعمل قانونی  اضافه کردن حق برجستگی و اظهارات حسابدار  دال بر اینکه اضافه نمودن حق برجستگی  با توجه به بخشنامه به همه پرسنل تعلق نمی گیرد فقط دونفر شهردار چرام گفت طبق بخشنامه اعمال گردد  که مسئول مالی   شهرداری نسبت به این موضوع اعتراض نموده و با الفاظ بسیار رکیک در حضور چهار نفر از کارکنان شهرداری شهردار را مورد  توهین و تهدید قرار داده که در این جا شهردار و ایشان با هم گلاویز شده ولی هیچ گونه ضرب و شتمی صورت نگرفته و بعد از ده دقیقه شهردار هم جهت جلو گیری از هرگونه شایعه و سو تفاهم به  اتاق امور مالی رفته و با شخص مورد نظر صحبت و روبوسی کرده است .
 
لازم به ذکر هست حق برجستگی  به نفرات اول ودوم با انتخاب مدیر دستگاه (شهردار) پرداخت می شود. باتخلف از طرف امور اداری ومالی در سالهای ۹۷ و۹۸ و۹۹ بجای ۲نفر به ۶نفر پرداخت گردیده ک۴ نفر دیگر خلاف قانون بوده واقای علیزاده مسول مالی یکی از ۴نفری بوده که غیر قانونی حق برجستگی در این ۳سال اخذ نموده است.
پیرای اظهار کرد :اولا مسئول امور مالی اداره توهین و بی احترامی کرده و شروع کننده تنش بوده درصورتی که در خبر گفته شده که شهردار ضرب و شتم نموده که چنین چیزی صحت ندارد و طبق قانون قضیه از طریق قانون پیگیری می گردد.
وی اضافه کرد :مسئول امور مالی  این شهرداری قبلا دارای  پرونده های درگیری دیگری بوده که با وساطت و پادرمیانی شهردار حل و فصل گردید .
وی افزود : در صورت  تخلف یک شخص، قانون می تواند بهترین مرجع باشد و مطمئنا اگر مسئول امور مالی  وظیفه اش را درست انجام می داد این مشکل پیش نمی آمد .
مسئول روابط عمومی عنوان کرد:خبرنگاران با رعایت اخلاق حرفه‌ای و به دور از حاشیه مطالبات مردمی را دنبال کنند.
وی ادامه داد: در این راستا خبرنگاران با حفظ وحدت بین اقشار مختلف مردم به انتقاد منصفانه بپردازند
پیرای عنوان کرد:مدت یک سال پیش هم چنین خبری دال بر درگیری شهردار با کارمند شهرداری توسط همین سایت  منتشر شد که قضیه را از طریق مراجع قانونی پیگیری و با وساطت بعضی از مسئولین شهرداز   از شکایت خود منصرف شد که بنده معتقدم که نویسنده چنین خبری که در خبر قبلی هم بوده براساس اهداف خاص به دنبال تخریب هست که انتظار دارم دستگاه قضایی به جد با چنین خبرنگارانی  که برای شهرستان حاشیه درست می کنند  برخورد قانونی نماید.
 
«ذکر چند نکته و پاسخ «کبنا»به جوابیه شهرداری چرام»
 
۱_درج خبر درگیری شهردار با کارمند شهرداری وضرب شتم کارمند ؛طبق اظهارات مسئول حسابداری و مصاحبه ای که با وی انجام شد عیناً منتشر گردید و اگر کارمند شهرداری رضایت بدهند فایل صوتی وی را در همین پایگاه خبری منتشر می کنیم تا واقعیت ماجرا بیشتر برای عموم مشخص شود.
۲-در خصوص اینکه اشاره شده شهردار با کارمند گلاویز شده و ضرب و شتم نبوده تاکیدی بر صحت خبر منتشر شده هست و جهت اطلاع در فرهنگ لغت دهخدا (گلاویز شدن به معنای دست به یقه شدن و در آویختن با کسی هست)و‌ در ورزش رزمی «گراپلینگ(سرشاخ شدن و گلاویز شدن)در مبارزه تن به تن یک تکنیک ومبارزه نزدیک است که برای بدست آوردن مزیت فیزیکی یا ایجاد صدمه به حریف مورد استفاده قرار می گیرد در گراپلینگ ایستاده تهاجمی اهدافی مانند گرفتن به منظور تسلیم کردن و به دام انداختن و بر زمین زدن یا پرتاب کردن دنبال می شود.
 
۳_در جوابیه ارسالی روابط عمومی شهرداری چرام پرده از یک تخلف مالی وسو مدیریت سه ساله در شهرداری چرام برداشته شده که عیناً بیان کرده «تخلف امور اداری و مالی در سال ۹۹؛۹۸؛۹۷به جای ۲نفر به ۶نفر پرداخت شده است»در این جوابیه اشاره شده پرداخت برجستگی با نظر شهردار اعمال می شود پس چطور شهردار در ۳سال گذشته از این تخلفات بی اطلاع بوده است که نشان دهنده ضعف مدیریت در شهرداری چرام توسط شهردار است و باید پاسخ دهند آیا دریافتی غیرقانونی این ۴نفر طبق اظهارات خودتان در این سه سال برگشت داده شده یا خیر ؟چرا که معمولا تمامی احکام حقوقی ومالی با امضا مدیر دستگاه مربوطه صادر می شود.که قطعا دستگاه های نظارتی می بایست به این تخلف در شهرداری چرام ورود کرده شاید اتفاقات دیگری افتاده باشد و شهردار اطلاع نداشته باشد.
 
۴_روابط عمومی شهرداری در پایان مرقومه ارسالی اتهاماتی را به خبرنگار وسایت خبری وارد کرده که قطعا می بایست در محاکم قضایی پاسخگو باشد که طبق کدام ادله می گویند با اهداف خاص دنبال تخریب هستند .
در خصوص خبر منتشره شده سال گذشته که درگیری شهردار با کارگر شهرداری خبر منتشر شده هم طبق اظهارات خود فرد بوده و حتی در پرونده شکایت شهردار چرام علیه خبرنگاران ؛کارگر شهرداری به عنوان شهود در دادگاه حاضر و واقعیت وصحت ماجرا اعلام کرد.
 
ضمن اینکه خبرنگاران در طول یکسال مرتب درگیر پرونده شکایت شهردار بودن که پرونده در شهرستان به استان و هیات منصفه مطبوعات ارجاع شد وقتی شهردار متوجه شد که نتیجه بخش نیست نهایتا رضایت داد.
 
آیا حاشیه ها و فریادهای تاسف بار علی نوری شهردار چرام در سفر دکتر کلانتری استاندار محترم استان به چرام را که در روستای تمبی اتفاق افتاد فراموش کردید؟
 
شهرداری که باید نماد ومعرف فرهنگی و مثبت یک شهر باشد آن هم شهر چرام که مردم و شهر آن به عنوان قطب فرهنگی در استان شناخته می شود.
 
چقدر این حرکت شهردار مایه تأسف همگان و حتی حامیان وی شد و شاید دکتر کلانتری برای اولین بار با چنین پدیده ای روبرو شدند.
 
اگر رسانه ها دنبال حاشیه سازی بودن از شهرداری چرام حاشیه می بارد و خوراک خوبی برای رسانه ها دارد ولی در طول چندسال گذشته تاکنون فقط ۲مورد آن رسانه ای شد.
 
رسانه ها طبق رسالت اجتماعی خود می بایست صدای مردم باشند و آسیب های اجتماعی یکی از مشکلات اساسی جامعه امروز ما باشد و قطعا مدیران با توجه به جایگاهی که دارند وبا توجه به فضای شیشه ای موجود عملکرد آنها در حوزه های مختلف رصد می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ای ول کبنا، آفرین خوب جوابشونو دادی
United States
افسوس که یکی در این شهرستان کار میکنه وبه کسی باج نمیده ودارن فراریش میدن
اونهایی که به تقلب وتخلف اقدام به صورت جلسه نموده اند به فرهنگ وحیثیت مردم چرام وجایگاه شورا وشهرداری نموده اند کار خوبی کردند اما شهردار که این همه مشکلات شهرداری وشهر را مرتفع کردند حالا به مذاق شما خوش نمیاد اما بدانید شهردار چرام به کسی باج نخواهد داد فرداها در محکمه الهی باید پاسخگو باشید
تهام
Iran, Islamic Republic of
وقتی "روابط عمومی شهرداری چرام شود
سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

این تصاویر آن قدر طبیعی به نظر می رسند که بیننده با دیدن آن تصور می کند این سنجاب در ...
ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

۱۲۰میلیارد تومان کمک به دانشگاه شهید بهشتی از ردیف کمک‌های تملکی صورت گرفته است.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
1