تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب : ۴۲۶۳۰۹
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد:

کشف محموله قاچاق کالا بیش از 6 میلیاردی در گچساران

۰
کشف محموله قاچاق کالا بیش از 6 میلیاردی در گچساران
کبنا ؛فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف کالاهای قاچاق به ارزش۶میلیارد وششصدمیلیون ریال از۱۱دستگاه خودرو درمحور دیلم به گچساران توسط پاسگاه انتظامی آب شیرین خبر داد.
به گزارش کبنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”کیقباد مصطفایی“ اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران پاسگاه آب شیرین شهرستان گچساران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در محور دیلم به گچساران ایست و بازرسی دایر کردند و مأموران حین انجام ایست و بازرسی به ۱۱دستگاه خودرو شامل ۲دستگاه وانت پراید،۲دستگاه وانت نیسان،۲دستگاه وانت پیکان، ۴دستگاه سواری پراید و۱دستگاه خودرو۴۰۵ مشکوک شده و آن را متوقف نمودند.
سرهنگ مصطفایی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودروها  ۷دستگاه یخچال فریزر دو قلو،۳ عدد کولرگازی، ۶عدد ماشین لباسشویی اتوماتیک، ۱۵۰۰عدد انواع نوشیدنی خارجی،۶۰ دستگاه انواع لوازم خانگی و  ۴۷۸ثوب کاپشن قاچاق به ارزش بیش از ۶میلیارد وششصد میلیون ریال فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: دراین زمینه ۱۱ نفرقاچاقچی دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ انتقال یافت.
درپایان این مقام انتظامی بابیان اینکه قاچاق ازتهدیدهای مهم تولید و اشتغال ملی است تصریح کرد:نیروی انتظامی قاطعانه با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1